Страница 1 от 1

Проверка на масло в скоростите?

Публикувано: 22 юни 2006, 11:46
от Cheater_blg
От къде да си проверя маслото в скоростите на фиеста 2000г?
На колко хиляди се сменя и въобще сменя ли се?

Re: Проверка на масло в скоростите?

Публикувано: 22 юни 2006, 11:54
от paci
Cheater_blg написа:От къде да си проверя маслото в скоростите на фиеста 2000г?
На колко хиляди се сменя и въобще сменя ли се?
Качи я на канал и я огледай. Пробката за наливане трябва да е от предната страна на кутията по посока на движението с шестограм се отвиват по принцип.
Ибаси обяснението :oops:
Погледни до къде горе стига окръжноста на полуоските пускаш една мислена линия и дириш отпред.
Баси ми не мога да го обясня или тря го снимам ...
Като я отвиеш трябва или да протече или ако са ти по тънки пръстите с малешката да бръкнеш и да напипаш масло т.е трябва да има масло до пробката.
Не се сменява !!!
Ако ще доливаш иди си вземи масло от МотоПфое дано да е същото като това в кутията защото не се препоръчва смесване.

Публикувано: 22 юни 2006, 12:45
от Jinxy
А ако все пак решиш да го смениш ( препоръчително на 100 до 150 000 км) за мотор C9DC е ESD M2C 168A, а за останалите мотори за Фиеста ТД е 75w90 полусинтетика - около 20 лв. за литър. При ровене в мрежата се открива нещо доста странно - ESD M2C 168A става едновременно и за механична и за автоматична кутия :?:

Публикувано: 28 юни 2006, 16:12
от Cheater_blg
Тя мойта е на 93000 значи требва да има още "леб".

Публикувано: 29 юни 2006, 21:42
от shark
Paci е прав нивото се следи чрез пробката, която наситина е с вътрешен шестостен. Мисля, че нивото трябва да бъде наи-много 5-10 мм под пробката. Как се проверява с огъната тел под формата на буквата Г. Аз на моята кутия като разбрах, че трябва да се долее сложих масло на Shell. Засега 5000 км. нямам проблеми :)

Публикувано: 17 юли 2006, 19:20
от веден
Колеги , напоследък започна да ми излиза много масло през отдушника на скоростната кутия (този дето е откъм лявото колело), а нищо не съм правил. Някой има ли мнение по въпроса.

Публикувано: 17 юли 2006, 21:02
от HACKO
А да си бил в район с наводнения.

Публикувано: 17 юли 2006, 21:45
от IVAN_SA
веден написа:напоследък започна да ми излиза много масло.........
Да разбираме ли,че преди е излизало малко(което пак не е нормално)? Провери нивото и състоянието на маслото в кутията.Възможно е както каза НАСКО да е влиза вода вътре.Ако е така то маслото е като "боза" вече, а вода няма от къде да влезе освен от семерингите на полуосите.Възможно е да няма теч от семеринга навън,но да пропуска навътре.
Дано не си я учил да плува :wink:

Публикувано: 17 юли 2006, 21:56
от paci
веден написа:Колеги , напоследък започна да ми излиза много масло през отдушника на скоростната кутия (този дето е откъм лявото колело), а нищо не съм правил. Някой има ли мнение по въпроса.
А да доливаш масло на двигателя по честичко ?
Може да ти е изпуснала семерината на коляновия вал от към кутията и да влиза двигателно масло в кутията и да се е повишило нивото и от там налягането.
Ако са глупости извинете но покрай моята кутия на дъртия се наслушах на много истории.

Публикувано: 17 юли 2006, 23:39
от IVAN_SA
paci написа: А да доливаш масло на двигателя по честичко ?
Може да ти е изпуснала семерината на коляновия вал от към кутията и да влиза двигателно масло в кутията и да се е повишило нивото и от там налягането.
Ако са глупости извинете но покрай моята кутия на дъртия се наслушах на много истории.
Според мен това не може да стане посмъртно :D !
1.Между двигателя и ск.кутия няма уплътнения
2.Има ламарини за дистанция м-у тях и котка може да се промуши,ако са криви :D
3.Стартера е захванат за двете
4.Съединителя се подвизава точно в това пространство и т.н. :wink:
5.Не слушай старило,а патило! :wink:
Дано съм помогнал :drink:
П.П. Ама се отплеснахме от заглавието на темата......Дано автора не се сърди :roll:

Публикувано: 18 юли 2006, 18:53
от веден
Не съм влизал в дълбоки води.
Не доливам често масло на двигателя.
Преди ситуацията беше: отначало изобщо не омасляваше, после започна по малко да омаслява около отдушника, а напоследък се усили.
Бъркам с малкия пръст в пробката - нивото е около 10 мм надолу, а цвета на маслото е нещо между кавяво и тъмно червено.
Като загрее скоростите започват да влизат съвсем малко по-трудно.
Каква друга информация да дам?

Публикувано: 19 юли 2006, 15:01
от IVAN_SA
Казваш "около отдушника"-виж да не се е скъсало маркучлето което излиза от кутията или гумичката да е изкочила от гнездото в капака.

Публикувано: 19 юли 2006, 16:52
от веден
А бе той въпроса с това маркуче поначало не е решен както трябва. То просто си виси. Виждам едно щуцерче в близост(на шасито) дето трябва явно да се набие външния му край, но е много туден достъпа до него и затова не съм го правил. Но по-рано не омасляваше.
Всъщност като ми заостряш вниманието върху това маркуче да не би да искаш да кажеш ,че маслото като си вдигне нивото при работа може да излезе от там , да напълни маркучето до някъде и после да се свие и да се прибере обратно???

за ескорт

Публикувано: 31 мар 2007, 12:49
от ivocsim
На Ескорта разлино ли е мястото на пробката? (16V 1,6 Зетек)

Публикувано: 03 апр 2007, 00:17
от веден
Пробката на Зетека е отпред просто трябва да се погледне отдолу. НО какво стана с този мой теч на масло от отдушника - други мнения ?