Страница 1 от 1
Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 29 май 2011, 14:26
от kazama1
Сутрин засега е само тогава пали и почти веднага гасне после става по трудно паленето .След като запали до другата сутрин няма проблем.
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 29 май 2011, 14:45
от supernatural
според мен или ти тегли въздух от някъде или ти се връща горивото в резервуара, ако си с оригиналните пластмасови маркучи ги смени, можеби ти и опуска поткачащата помпа, можеш да сложиш клапънче на входящия маркуч на генепето да не връща, също виж маркучетата на дюзите да неса се спекли!
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1% ... 0%B8%D1%81
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 29 май 2011, 19:11
от kazama1
Маркучите са сменени има и възвратен клапан преди гнп ,също и маркучите на дюзите за обратна нафта,интересното е че пали и след 2-3 секунди гасне.Трябва да проверя маркучите за обратна нафта на дюзите те са нови ама да няма дефект в някой.
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 29 май 2011, 23:07
от supernatural
виж да няма те4ове от гнп то, и подгрява6тите сже6ти провери, за др несе се6там, успех колега!
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0% ... 1%86%D0%B0
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 30 май 2011, 20:33
от kazama1
Течове не се виждат днес я огледах,дали е възможно клапана за обратна нафта да прави мизерия?
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 01 юни 2011, 22:37
от gazetto
Почти съм сигурен че имаш въздух между клапанчето и сондата в резервоара.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=31533" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 02 юни 2011, 19:01
от specialista
Един ремонтен комплект за подкачващата помпа е около 30лв.В нея има два клапана които не позволяват да се върне нафтата назад.Ако са изправни няма да имаш този проблем освен в случаите когато самото ГНП е протекло и плаче за ремонт.Мисля че излишно да обяснявам повече!
Успех!
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 02 юни 2011, 20:47
от kazama1
Според мен е под клапан авансатора мембраната за турбото явно е протекло и отдолу се навлажняваи до сутринта губи налягане и нафта в помпата и паленето е проблемно.Сложих временно възвратен клапан на маркучето за турбото,но овлажняването под мембраната остава.Вьпроса е как се отремонтира най безболезнено?
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 02 юни 2011, 21:33
от specialista
За първи път споменаваш за теч от помпата.Помисли за ремонт!
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 03 юни 2011, 17:10
от kazama1
За първи път ,защото вчера го видях и никой не каза каква е процедурата за смяна на мембраната.
Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди
Публикувано: 04 юни 2011, 08:51
от specialista
Обяснявал съм го тук няколко пъти! Потърси из темите!!
Не искайте всичко на готово!
Успех!