надежден ли е в крайна сметка TDCI
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
надежден ли е в крайна сметка TDCI
Понеже във форума битува мнението и масово се проповядва да се избягват тия мотори ще дам 3 примера които в момента са на сайта на МР за автомобили втора употреба и като такива са на реален пробег :
Ford Transit 2.4 TDCi 100 к.с. 12 500 лв. с ДДС
Възраст :
4 г. 2 м. референтен номер: 1770
Километри : 427295
Двигател : 2.4 TDCi 100 к.с.
Гориво : Дизел
Скоростна кутия : Ръчна
Ford Transit 2.4 TDCi 140 к.с. 15 900 лв. с ДДС
Възраст :
4 г. 3 м. референтен номер: 1774
Километри : 321480
Двигател : 2.4 TDCi 140 к.с.
Гориво : Дизел
Скоростна кутия : Ръчна
Ford Transit 2.4 TDCi 115 к.с. 14 300 лв. с ДДС
Възраст :
5 г. 2 м. референтен номер: 1641
Километри : 333854
Двигател : 2.4 TDCi 115 к.с.
Гориво : Дизел
Скоростна кутия : Ръчна
Тия транзити са с мотор Пума ,същия като на Мондео Мк3 2.0/2.2 tdci и както се вижда с лекота подминават 300к ,че и 400к пробег .Просто повечето коли които влизат в БГ вече са ги минали тия км ,нормално е да има и проблеми .. ползването на евтини филтри и масла също повлияват негативно .Според мен мотора е дори доста надежден като за толкова усложнен и съвременен мотор ,и е крайно време да се престане със спекулациите че е по добре да имаш по стария tddi щото видиш ли той не се чупи като tdci .
Ford Transit 2.4 TDCi 100 к.с. 12 500 лв. с ДДС
Възраст :
4 г. 2 м. референтен номер: 1770
Километри : 427295
Двигател : 2.4 TDCi 100 к.с.
Гориво : Дизел
Скоростна кутия : Ръчна
Ford Transit 2.4 TDCi 140 к.с. 15 900 лв. с ДДС
Възраст :
4 г. 3 м. референтен номер: 1774
Километри : 321480
Двигател : 2.4 TDCi 140 к.с.
Гориво : Дизел
Скоростна кутия : Ръчна
Ford Transit 2.4 TDCi 115 к.с. 14 300 лв. с ДДС
Възраст :
5 г. 2 м. референтен номер: 1641
Километри : 333854
Двигател : 2.4 TDCi 115 к.с.
Гориво : Дизел
Скоростна кутия : Ръчна
Тия транзити са с мотор Пума ,същия като на Мондео Мк3 2.0/2.2 tdci и както се вижда с лекота подминават 300к ,че и 400к пробег .Просто повечето коли които влизат в БГ вече са ги минали тия км ,нормално е да има и проблеми .. ползването на евтини филтри и масла също повлияват негативно .Според мен мотора е дори доста надежден като за толкова усложнен и съвременен мотор ,и е крайно време да се престане със спекулациите че е по добре да имаш по стария tddi щото видиш ли той не се чупи като tdci .
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Я сега дай сервизната история не тези 3 екземпляра да видим за тези километри кое и за колко пари е сменяно. То и аз поддържам копирни машини по над половин милион копия, ама колко консумативи и резервни части са сменени за това време...
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Алекси, аз помня, че един колега продаваше Транзит на 70 к км. 
Аз досега не съм видял или чул някой с Фокус Мк2 или по-нов модел да реве от "прословутите" дюзи...Не знам кой с какво е наплашил хората с тях!В момента на няколко места ремонт на дюзи струва около 120-180 лв бройката.Ако това, ще ми е най-скъпия ремонт, с 5 ръце съм за Тдци...

Аз досега не съм видял или чул някой с Фокус Мк2 или по-нов модел да реве от "прословутите" дюзи...Не знам кой с какво е наплашил хората с тях!В момента на няколко места ремонт на дюзи струва около 120-180 лв бройката.Ако това, ще ми е най-скъпия ремонт, с 5 ръце съм за Тдци...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
В руския форум е казано - старата песен на нов глас. Значи добра кола, с дребни номерца скрити, и проблеми с майсторите най-вече.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
все нещо ще е сменяно ,това са много км ,наистина много .. и аз много карам но това е в друго измерение .. въпроса е ,че мотора ги е изкарал и щом го продават в МР значи е технически добър ,смяташ ли че е с 5тия си комплект инжектори ? щото те нали около 100к горублянски изкарват ...DigiPro написа:Я сега дай сервизната история не тези 3 екземпляра да видим за тези километри кое и за колко пари е сменяно. То и аз поддържам копирни машини по над половин милион копия, ама колко консумативи и резервни части са сменени за това време...
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Сигурен съм, че инжекторите изкарват минимум 200-250 хил.км дори с нашата нафта. Това е един доста добър пробег, за който един европеец, отдавна вече ще е сменил колата си. Така, че при тези обстоятелства отговорът на въпроса ти е: "ДА двигателите TDCi са надеждни!"
Проблема е с горублянските TDCi-та които са на поне 200-250 хил и тъкмо го покараш малко и си за ремонт.
Проблема е с горублянските TDCi-та които са на поне 200-250 хил и тъкмо го покараш малко и си за ремонт.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 01 сеп 2010, 01:44
- Модел на автомобила: fiesta 1.3
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Нали виждате момчета в близките 5-7 години повечето производители на автомобили помпят дизела,но това далеч не е по- доброто гориво ,елементарно е че при преработката на петрола за извличането на 1 литър бензин се ползва суровина с която се извличат спокойно към 2 литра нафта(около1700-1800млл. дизел) 

-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Нека се чупят, на мен не ми пречи 

- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Какво искаш да кажеш с това мнение? От една страна твърдиш че дизелът не е по-доброто гориво, а от друга го сравняваш с бензина на който добивът е 2 пъти по-малък??? Изясни си тезата.fiestamk3 написа:Нали виждате момчета в близките 5-7 години повечето производители на автомобили помпят дизела,но това далеч не е по- доброто гориво ,елементарно е че при преработката на петрола за извличането на 1 литър бензин се ползва суровина с която се извличат спокойно към 2 литра нафта(около1700-1800млл. дизел)
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Като механика двата мотора(тдди;тдци) са абсолютно еднакви!!!Механиката е наистина доста добре направена(здрава),друг е въпроса че изключително трудно се разглобява и сглобява.И двата модела си имат слаби страни и те са с горивната уредба.Мотора който разглобих наскоро се оказа с криви биели!!! Причината за мен е само една:много ниско отпред е въздухозаборника,и тази кола най вероятно някога е била "одавена".Лошото е че никой не е хванал проблема по-рано и само са вземали пари за кодиране на дюзи и какво ли не.Сега след като запали се оказа че и дюзите не работят.Общо взето един голям ужас за собственика.
Поздрави!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Алекси прав си че са надеждни щом издържат такъв пробег ТДЦИ на Форд.
Аз съм един от тези, които много пъти съм писал да не се предпочита този мотор пред бензиновия както е известно...
Съображенията ми винаги са били само за автомобил втора ръка с неизвестна сервизна история и на около 10 годинки....
Причината е че бензиновия двигател е много опростен в сравнение с дизела и няма тези елементи, които след определен пробег трябва да се сменят.
А и който кара много си взима дизел заради по-ниския разход, така че трудно лаком бензинов двигател ще навърти същия пробег като дизела ако са на една възраст, от което автоматично може да се предполага че и като цяло бензиновия автомобил ще бъде с по-малка амортизация като цяло.......
Инъче за нов или на няколко години дизел с прилежно попълнена сервизна книжка не мога да кажа лоша дума!
Аз съм един от тези, които много пъти съм писал да не се предпочита този мотор пред бензиновия както е известно...
Съображенията ми винаги са били само за автомобил втора ръка с неизвестна сервизна история и на около 10 годинки....
Причината е че бензиновия двигател е много опростен в сравнение с дизела и няма тези елементи, които след определен пробег трябва да се сменят.
А и който кара много си взима дизел заради по-ниския разход, така че трудно лаком бензинов двигател ще навърти същия пробег като дизела ако са на една възраст, от което автоматично може да се предполага че и като цяло бензиновия автомобил ще бъде с по-малка амортизация като цяло.......
Инъче за нов или на няколко години дизел с прилежно попълнена сервизна книжка не мога да кажа лоша дума!

- PavelMinchev
- потребител
- Мнения: 342
- Регистриран: 15 апр 2008, 10:04
- Модел на автомобила: Mondeo 2.2TDCI 175 hp Titanium S
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Колеги,колеги.Аз имам щастието да продавам и нови и употребявани автомобили от друга реномирана японска марка(toyota).Ами нека ако искате да ви поговоря за дюзи и основни ремонти до 50 000 км.при дизелите.Няма такъв филм.Но странното е че хората го приемат нормално.Не казват :Защото е тойота се развали.Е приемат го малко по-тежко ако излезе от гаранция и се окаже минимум 4 лева ремонтчето.Определено държа на моята теза ,че НЕДОВОЛНИТЕ И ГОВОРЕЩИТЕ ПРОТИВ ФОРД ХОРА ,СА 80 % ОТ ТЕЗИ,КОИТО НИКОГА НЕ СА ПРИТЕЖАВАЛИ ФОРД.Просто математика.

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
На Тойоти те съм им сърбал попарата,не ме изненадваш със изказването!Тези дето карат МК3на Мондео с дизелов вариант ще ги помоля никога да не влизат в дълбоки локви!!!Равносметката е много скъп ремонт със смяна на биели!
Поздрави!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
А ако влизат, да отварят капака на въздушния филтър и минават през гьола с отворен капак.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Това е най-смисленият отговор по цялата тема!Сигурно ти е коствало няколко безсънни нощи, докато го измислиш...ЯЛТА написа:А ако влизат, да отварят капака на въздушния филтър и минават през гьола с отворен капак.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Да "комън рейл" са надежни.
P.S. Така добре ли е ?
Мнението ми е въз основа на 300 000 км. с комън рейл.
P.S. Така добре ли е ?
Мнението ми е въз основа на 300 000 км. с комън рейл.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
А ти направи ли си труда да прочетеш, какво е написал колегата?gurcayy написа:Това е най-смисленият отговор по цялата тема!Сигурно ти е коствало няколко безсънни нощи, докато го измислиш...ЯЛТА написа:А ако влизат, да отварят капака на въздушния филтър и минават през гьола с отворен капак.
Да, това е решение ако преминаването през препятствието не може да се избегне. Въздушния филтър е на високо и отваряйки капака игнорираш всмукателя, който явно е някъде на ниско. По този начин вероятността да попадне вода в мотора се намалява драстично. И не го е измислил след безсънна нощ, а е стигнал до този извод с познание на устройството на автомобила, много километри и стаж. Навремето за да вземеш категория Д, не можеше просто да се запишеш на курс и да се явиш на изпит.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
Момчета, пропускате някой факти от историята на Форд Транзит!
Ако се огледате около вас може да видите някой от ония старите Транзити на по 30-40 години ( каросериите им май бяха калайдисани), които още се движат.
Да не забравяме, че Форд бяха първите в света, които дадоха 150 000 км на Транзит без пипане по двигателя.
Да TDCI е много здрав мотор, но не е "дурако устойчив". Ако се кара с добро гориво, а не с олио от фришюрник или леко корабно гориво, ще ти се отблагодарява винаги. В противен случай дюзите ще се сменят на 20-30 хил. км, вместо на 100. Естествено дюзите трябва да се сменят на време, а не когато започнат проблемите, защото всеки предизвикан проблем води до създаването на скрити дефекти.
Ако се огледате около вас може да видите някой от ония старите Транзити на по 30-40 години ( каросериите им май бяха калайдисани), които още се движат.
Да не забравяме, че Форд бяха първите в света, които дадоха 150 000 км на Транзит без пипане по двигателя.
Да TDCI е много здрав мотор, но не е "дурако устойчив". Ако се кара с добро гориво, а не с олио от фришюрник или леко корабно гориво, ще ти се отблагодарява винаги. В противен случай дюзите ще се сменят на 20-30 хил. км, вместо на 100. Естествено дюзите трябва да се сменят на време, а не когато започнат проблемите, защото всеки предизвикан проблем води до създаването на скрити дефекти.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI
то най добре направо да сменяме колата на 100к ,то ако не са дюзите нещо друго ще се скапе .. само че новите коли са скъпи .. както и дюзите им .. аз примерно докато не почне да ми прави проблеми не бих и ремонтирал дюзите ,може пък още доста да изкарат ,има няколко във английския форум с по на 400к без сменени инжектори ... но има и с по 50к и са за смяна явно зависи силно от качеството на горивото то в Англия не е едно и също както у нас ,има реална конкуренция и големи разлики в цената на качествените и по обикновените горива
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта