Реле на перката

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
wladio
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 22 фев 2011, 18:17
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Реле на перката

Мнение от wladio » 19 авг 2011, 09:57

колеги проблема е следния-като си загрее двигателя колкото трябва и се включи перката,като подам газ и перката се изключва.като пусна газта и паднат оборотите пак се включва???????аз мисля че ще е от релето.да ама къде е то?колата е фиеста 1.8 дизел 2000г.благодаря ви.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Реле на перката

Мнение от Revell » 19 авг 2011, 11:12

А температурата вътре мърда ли? Съответно като е на ниски да се качва леееекинко и като дадеш гас пък да мръдва надолу? Не виждам логика релето на перката да сработва от смяна на оборотите на ДВГ освен ако няма някакви други ел смущения. По скоро ми мяза на водна помпа. Като си на ниски не успява да изпомпа антифриза и той се загрява - включва перката. Като дадеш гас и се увеличава дебита, антифриза минава по бързо и не се загрява до температурата за включване и вентилатора спира.

wladio
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 22 фев 2011, 18:17
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Re: Реле на перката

Мнение от wladio » 19 авг 2011, 13:11

да ти кажа колкото и да е загряла и много и вече към червеното пак като се подаде гас перката спира.не спира докрай,а мн леко върти.според мен е някво ел смощение...или от де да го знам....изолирах реостата на перката,та да върти направо бърза скорост,но си е същото.даваш гас и перката спира.сложил съм цк ключе та с него оправям нещата.ама не е за така.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Реле на перката

Мнение от Revell » 22 авг 2011, 10:11

Измери колко волта идват на перката при такова състояние, когато върви бавно. Няма логика да е от реле, тъй като то просто отваря и затваря верига, от първия пост си мислех че спира напълно. Това за което ми приказваш сега може да се дължи на отечка, обаче е странно че тя се проявява и е зависима от оборотите на мотора. Провери внимателно кабелите данеби някъде да има прекъсната изолация.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта