Страница 1 от 1
					
				Масло покрай свещите
				Публикувано: 20 сеп 2011, 10:44
				от orlin74
				Незнам проблем ли е но днес рекох да видя как са свещите и като извадих лулата и в долният край имаше моторно масло. Искам някой да каже това проблем ли е или не? Ако е как се отстранява.
			 
			
					
				Re: Масло покрай свещите
				Публикувано: 20 сеп 2011, 10:56
				от ЯЛТА
				Ако е само около свещите-/не се стича от горе/, тогава се дължи на дифтунгите-уплътнителните шайби на свещите. Или пък са хлабави.
			 
			
					
				Re: Масло покрай свещите
				Публикувано: 20 сеп 2011, 10:58
				от Revell
				Ми проблем е - означава масло в цилиндъра...причини бол и все скъпи. Гори ли ти масло, какъв е мотора, правен ли му е някога ремонт, може да се започне с гумички на клапаните, после сегменти...ама все трябва първо да се види състоянието на мотора и да се прецени дали да се прави. А самата свещ зацапана ли е...има ли черен дебел нагар?
			 
			
					
				Re: Масло покрай свещите
				Публикувано: 20 сеп 2011, 11:14
				от orlin74
				свеща е леко черна но няма дебел нагар. При последната смяна на масло нямаше разлика в литрите , но това беше преди около 7000 км. иначе нямам проблем засега с двигателя. 1,6 16V Zetek 90 коня 94г.
			 
			
					
				Re: Масло покрай свещите
				Публикувано: 20 сеп 2011, 11:14
				от Nebhotep
				Колега, не се плаши. Най- честият проблем е гарнитура на капака на клапаните. И при мен е така, от смяна да смяна на маслото ми се събират десетина милилитра при свещта на първи цилиндър. Не е болка за умиране, но ако тече много трябва да се смени гарнитурата, иначе може да пробие керамичния корпус на свещта ако е потопен в масло. Гарнитурата струва около 30 лева. Успех!
			 
			
					
				Re: Масло покрай свещите
				Публикувано: 20 сеп 2011, 14:14
				от Revell
				мда, щом е 16-ка това е вероятно, аз помислих че и по резбата и самата свещ са омаслени.
			 
			
					
				Re: Масло покрай свещите
				Публикувано: 21 сеп 2011, 02:22
				от opex
				Nebhotep написа:Колега, не се плаши. Най- честият проблем е гарнитура на капака на клапаните. И при мен е така, от смяна да смяна на маслото ми се събират десетина милилитра при свещта на първи цилиндър. Не е болка за умиране, но ако тече много трябва да се смени гарнитурата, иначе може да пробие керамичния корпус на свещта ако е потопен в масло. Гарнитурата струва около 30 лева. Успех!
Точно така.
 
			 
			
					
				Re: Масло покрай свещите
				Публикувано: 21 сеп 2011, 21:29
				от cockyhotty
				Пак трябва да хвърляме боб, за да разберем модела на колата и ДВГ-то и! ПО презюнкция ти казвам да си смениш гарнитурата на капака на клапаните както колегите са писали.