Страница 1 от 1
КЛАПАНИ НА ФИЕСТА
Публикувано: 17 юли 2006, 21:28
от mitni
ЗДРАВЕЙТЕ,КОЛЕГИ.АКО НЯКОЙ ЗНАЕ КАКЪВ ЛУФТ ТРЯБВА ДА ИМАТ КЛАПАНИТЕ НА ФИЕСТАТА МОЛЯ ДА МИ КАЖЕ

ТРИМА МАЙСТОРИ ГИ ПРАВЯТ-ВСЕКИ РАЗЛИЧНО-НО КЛАПАНИТЕ СИ ЧУКАТ.КОЛАТА Е ФИЕСТА 06.95Г,1.3 МИ.НОМЕР НА ДВИГАТЕЛ Е WFOBXXGAFBSY12306.НЯМАМ ИДЕЯ ЗАЩО,НО ВСЕ МИ ГО ИСКАТ

МОЛЯ

Публикувано: 17 юли 2006, 21:45
от paci
Всмукателни 0.20 mm
Изпускателни 0.30 mm
Данни от Autodata ако не съм ти объркал мотора.
Иначе за тракането на клапаните има важна тема.
Кажи на "майсторите" да я прочетат

Публикувано: 17 юли 2006, 22:53
от mitni
МЕРСИ МНОГО

клапани
Публикувано: 23 фев 2007, 11:22
от Slavo
колега каде да открия темата за тракането на клапаните
Re: клапани
Публикувано: 23 фев 2007, 12:10
от petkoff_pl
Slavo написа:колега каде да открия темата за тракането на клапаните
Темите за ФИЕСТА
Тракане на клапани-CVH
Публикувано: 10 апр 2007, 23:51
от toni_03
Опс
Отдавна не ми се беше случвало.
Изтрих му текста.
тва е vin VS6BXXWPFBTR08802
Фиестата е 1,1 февруари 1996
Човека пита за луфта на клапаните колко трябва да е.
Всмукателни 0.22 mm
Изпускателни 0.32 mm
на студено
Обаче не бързай, щото нещо не съм сигурен.
Нека някой потвърди.
Всичко горе съм го писал АЗ paci
Като не гледам

Публикувано: 11 апр 2007, 00:01
от paci
Ако чакаш да светне за ново? има

... ама да са знам в новобранеца

Публикувано: 11 апр 2007, 00:03
от toni_03
Чакам чакам !
Re: КЛАПАНИ НА ФИЕСТА
Публикувано: 11 апр 2007, 12:09
от dioxid
Здравей , колега!
Относно клапаните искам да ти кажа че и 150 майстори да ти я правят , пак ще си тракат и не защото Фиеста е калпава кола , а защото всички майстори се проявяват като такива.
Как да си решиш проблема : Обърни внимание на кобилиците (чукчета им казват някои) предполагам (сигурен съм) че са износени в зоните в които контактуват с клапаните (едно вкопаване се получава) , та точно това вкопаване е причина да тракат.Настроеното разстояние е няколко пъти по голямо от необходимото - обуславя се от ширината на хлабиномерните пластини , те лягат върху цялата площ на кобилиците , но не и върху контактната зона с клапана - в резултат износването на кобилиците се пренебрегва , а действителната хлабина е в пъти по-голяма от необходимата.
Необходимо е да се шлайфат кобилиците(става и на шмиргел ако си сръчен) или нови , но не мисля че е необходимо.Не ги слушай да ти обясняват за цементации и повърхностни слоеве и тем подобни.След като са износени веднъж на 0.2 - 0.3мм всички повърхностни обработки са си отишли отдавна.Шлайфането няма да предизвика счупване.Единствено ще се съкрати периода през който трябва да се регулират (едва ли те притеснява , по datasheet е на 15000 км)
Споделеното е на база личен опит и наблюдения и да - върши работа.
P.S.: Не очаквай този мотор да работи съвсем безшумно , но след процедурата ще е доста по-тих (няма да те дразни).
Поздрави!