Свързване на маркучите за вакуум при Ескорт 1.4 моноинжекция
Публикувано: 18 юли 2006, 10:59
Искам да попитам, някой възможно ли е да ми каже правилното свързване на маркучите на вакуума при моноинжекция.
Къде се свързва MAP сензора - на щуцера на моноинжекцията или на 1ви или 4ти цилиндър?
Искам да кажа, че поне според мен има разлика във вакуума на отделния цилиндир и общата точка на всмукателния колектор (горната част към инжекцията).
Къде се свързва тръбичката идваща от клапана на EVAP (оная джажа с въглен дето минават парите от резервоара)?
Една тръбичка идва от резервоара, минава през съда с въглен, минава през клапана и след това къде трябва да се свърже?
Какво представлява Fuel Trap (прилича на малко филтърче на маркучите за вакуум)? И фатално ли е ако липсват?
Къде се свързва MAP сензора - на щуцера на моноинжекцията или на 1ви или 4ти цилиндър?
Искам да кажа, че поне според мен има разлика във вакуума на отделния цилиндир и общата точка на всмукателния колектор (горната част към инжекцията).
Къде се свързва тръбичката идваща от клапана на EVAP (оная джажа с въглен дето минават парите от резервоара)?
Една тръбичка идва от резервоара, минава през съда с въглен, минава през клапана и след това къде трябва да се свърже?
Какво представлява Fuel Trap (прилича на малко филтърче на маркучите за вакуум)? И фатално ли е ако липсват?