Когато е студен двигателя не иска да пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Gattuso
потребител
потребител
Мнения: 430
Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
Модел на автомобила: Ford
Status: Извън линия

Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от Gattuso » 01 окт 2011, 13:02

От няколко дена ми се появи този проблем. Когато е студен двигателя не иска да пали от първия път, а преди си палеше от първия. На какво може да се дължи този проблем?
Колата е Фокус 2003-2004г. TDCi 100к.с

ПС: Извинявам се ако има вече такава тема

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от specialista » 01 окт 2011, 22:45

Причината определено не е студа!!!
За да се разбере какъв е проблема е нужно да се направят няколко теста.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Gattuso
потребител
потребител
Мнения: 430
Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
Модел на автомобила: Ford
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от Gattuso » 02 окт 2011, 00:51

Какви тестове? Да я закарам на Елкон или.... :?:

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от Miri4 » 02 окт 2011, 10:24

Понеже специалиста е зает човек ще ти подскажа.
1. подгревни свещи- Замерват се.
2. изряден стартер и акомулатор-стартера да завърта рязко и мощно за да направи необходимото налягане в рейла
3. въздух в нафтата-прави се елементарен тест с прозрачен маркуч между филтъра и ГНП.
4. прави се елементарен тест за обратна нафта/ описан е във форума/.
и от тук нататък става сложно. Диагностика.
Тя вероятно ще покаже намалено налягане в рейла което обикновенно означава -инжектори, ГНП. но дано не стигаш до тук. Направи това пък после ще видим.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от specialista » 06 окт 2011, 17:02

То добре да подскажа обаче при положение че ти ще правиш нещо.Ако ще ползваш услугите на някой сервиз нека там да наоравят една диагностика и да следят за налягането в рейла.За проба пробвай със спрей да запалиш като внимавай какво количество впръскваш!!!Ако след като колата запали от спрея и после остане да работи значи направо ти казвам че трябва да се направи теста за обратното гориво да се види коя дюза?и правят бела!
Абе трябва да се погледне от човек който знае какво търси и как да го намери.Ако смяташ сам да се пробваш ще има и напътствия!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

nasko-g
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от nasko-g » 23 яну 2012, 12:58

Здравейте. за да не отварям нова тема реших да пиша в тази. Позната история ,фокус 1.8 тдци за 1 месец два пъти влиза в авариен режим.Първия път я изфорсирах много жестоко на едно кръстовище а двигателя не беше загрял и колата влезна в авариен режим,без да гасне само се размига лапата на свещите и не даваше да и подам газ .Втория път обаче го натрави при савсем спокойно каране с 60км на 4-та без да ускорявам, просто карах и пак авариен режим .След рестарт на двигателя и двата пъти колата тръгва нормално.
Реших да направя теста за обратна нафта и ето резултата.

Изображение

Колата работи 5мин. и това събрах .Въпроса ми е дали е нормално количеството събрана нафта.
Забравих да спомена че сутрин ако е под 0 градуса малко тресе преди да запали.

http://naskog.snimka.bg/other/test-obratna-nafta.649082" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от kEFi » 23 яну 2012, 21:10

Да! Имаш 4 перфектни дюзи! Е, с малки отклонения в количеството, ама на бутилка и по снимка може и да греша...
Последна промяна от kEFi на 25 яну 2012, 10:05, променено общо 1 път.

nasko-g
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от nasko-g » 23 яну 2012, 21:59

Втората дюза е пуснала малко повече .Но ако тази разлика е в норми значи проблема може и да не е в дюзите.Ще карам така докато пак ми направи номер и ще ходя на диагностика.Все пак ако има нещо което мога да проверя и сам ми кажете да пробвам.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от MapTo_D » 24 яну 2012, 00:38

nasko-g написа:Здравейте. за да не отварям нова тема реших да пиша в тази. Позната история ,фокус 1.8 тдци за 1 месец два пъти влиза в авариен режим.Първия път я изфорсирах много жестоко на едно кръстовище а двигателя не беше загрял и колата влезна в авариен режим,без да гасне само се размига лапата на свещите и не даваше да и подам газ .Втория път обаче го натрави при савсем спокойно каране с 60км на 4-та без да ускорявам, просто карах и пак авариен режим .След рестарт на двигателя и двата пъти колата тръгва нормално.
Реших да направя теста за обратна нафта и ето резултата.

Изображение

Колата работи 5мин. и това събрах .Въпроса ми е дали е нормално количеството събрана нафта.
Забравих да спомена че сутрин ако е под 0 градуса малко тресе преди да запали.

http://naskog.snimka.bg/other/test-obratna-nafta.649082" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Какво значи, че не даваше да и подадеш газ когато е почнала да мига лампата за подгрева? Ако имаш предвид, че е работела като на свободен ход и при натискане на педала на газта не е имало никаква промяна предполагам си за смяна на самия педал на газта, сравнително срещан проблем е, аз лично минах през него...

nasko-g
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Когато е студен двигателя не иска да пали

Мнение от nasko-g » 24 яну 2012, 22:22

Ами след като влезе в авариен режим и лампата за подгрева почне да мига.Тогава при подаване на газ двигателя почва да се тресе.Утре ако ми остане време ще я закарам на диагностика да видя какво ще кажат майсторите.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта