Когато е студен двигателя не иска да пали
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Когато е студен двигателя не иска да пали
От няколко дена ми се появи този проблем. Когато е студен двигателя не иска да пали от първия път, а преди си палеше от първия. На какво може да се дължи този проблем?
Колата е Фокус 2003-2004г. TDCi 100к.с
ПС: Извинявам се ако има вече такава тема
Колата е Фокус 2003-2004г. TDCi 100к.с
ПС: Извинявам се ако има вече такава тема
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
Причината определено не е студа!!!
За да се разбере какъв е проблема е нужно да се направят няколко теста.
Успех!
За да се разбере какъв е проблема е нужно да се направят няколко теста.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
Какви тестове? Да я закарам на Елкон или....
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
Понеже специалиста е зает човек ще ти подскажа.
1. подгревни свещи- Замерват се.
2. изряден стартер и акомулатор-стартера да завърта рязко и мощно за да направи необходимото налягане в рейла
3. въздух в нафтата-прави се елементарен тест с прозрачен маркуч между филтъра и ГНП.
4. прави се елементарен тест за обратна нафта/ описан е във форума/.
и от тук нататък става сложно. Диагностика.
Тя вероятно ще покаже намалено налягане в рейла което обикновенно означава -инжектори, ГНП. но дано не стигаш до тук. Направи това пък после ще видим.
1. подгревни свещи- Замерват се.
2. изряден стартер и акомулатор-стартера да завърта рязко и мощно за да направи необходимото налягане в рейла
3. въздух в нафтата-прави се елементарен тест с прозрачен маркуч между филтъра и ГНП.
4. прави се елементарен тест за обратна нафта/ описан е във форума/.
и от тук нататък става сложно. Диагностика.
Тя вероятно ще покаже намалено налягане в рейла което обикновенно означава -инжектори, ГНП. но дано не стигаш до тук. Направи това пък после ще видим.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
То добре да подскажа обаче при положение че ти ще правиш нещо.Ако ще ползваш услугите на някой сервиз нека там да наоравят една диагностика и да следят за налягането в рейла.За проба пробвай със спрей да запалиш като внимавай какво количество впръскваш!!!Ако след като колата запали от спрея и после остане да работи значи направо ти казвам че трябва да се направи теста за обратното гориво да се види коя дюза?и правят бела!
Абе трябва да се погледне от човек който знае какво търси и как да го намери.Ако смяташ сам да се пробваш ще има и напътствия!
Успех!
Абе трябва да се погледне от човек който знае какво търси и как да го намери.Ако смяташ сам да се пробваш ще има и напътствия!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
Здравейте. за да не отварям нова тема реших да пиша в тази. Позната история ,фокус 1.8 тдци за 1 месец два пъти влиза в авариен режим.Първия път я изфорсирах много жестоко на едно кръстовище а двигателя не беше загрял и колата влезна в авариен режим,без да гасне само се размига лапата на свещите и не даваше да и подам газ .Втория път обаче го натрави при савсем спокойно каране с 60км на 4-та без да ускорявам, просто карах и пак авариен режим .След рестарт на двигателя и двата пъти колата тръгва нормално.
Реших да направя теста за обратна нафта и ето резултата.
Колата работи 5мин. и това събрах .Въпроса ми е дали е нормално количеството събрана нафта.
Забравих да спомена че сутрин ако е под 0 градуса малко тресе преди да запали.
http://naskog.snimka.bg/other/test-obratna-nafta.649082" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Реших да направя теста за обратна нафта и ето резултата.
Колата работи 5мин. и това събрах .Въпроса ми е дали е нормално количеството събрана нафта.
Забравих да спомена че сутрин ако е под 0 градуса малко тресе преди да запали.
http://naskog.snimka.bg/other/test-obratna-nafta.649082" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
Да! Имаш 4 перфектни дюзи! Е, с малки отклонения в количеството, ама на бутилка и по снимка може и да греша...
Последна промяна от kEFi на 25 яну 2012, 10:05, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
Втората дюза е пуснала малко повече .Но ако тази разлика е в норми значи проблема може и да не е в дюзите.Ще карам така докато пак ми направи номер и ще ходя на диагностика.Все пак ако има нещо което мога да проверя и сам ми кажете да пробвам.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
nasko-g написа:Здравейте. за да не отварям нова тема реших да пиша в тази. Позната история ,фокус 1.8 тдци за 1 месец два пъти влиза в авариен режим.Първия път я изфорсирах много жестоко на едно кръстовище а двигателя не беше загрял и колата влезна в авариен режим,без да гасне само се размига лапата на свещите и не даваше да и подам газ .Втория път обаче го натрави при савсем спокойно каране с 60км на 4-та без да ускорявам, просто карах и пак авариен режим .След рестарт на двигателя и двата пъти колата тръгва нормално.
Реших да направя теста за обратна нафта и ето резултата.
Колата работи 5мин. и това събрах .Въпроса ми е дали е нормално количеството събрана нафта.
Забравих да спомена че сутрин ако е под 0 градуса малко тресе преди да запали.
http://naskog.snimka.bg/other/test-obratna-nafta.649082" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Какво значи, че не даваше да и подадеш газ когато е почнала да мига лампата за подгрева? Ако имаш предвид, че е работела като на свободен ход и при натискане на педала на газта не е имало никаква промяна предполагам си за смяна на самия педал на газта, сравнително срещан проблем е, аз лично минах през него...
-
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Когато е студен двигателя не иска да пали
Ами след като влезе в авариен режим и лампата за подгрева почне да мига.Тогава при подаване на газ двигателя почва да се тресе.Утре ако ми остане време ще я закарам на диагностика да видя какво ще кажат майсторите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта