Потенциометър на дроселовата клапа! (TPS)
Публикувано: 27 юли 2006, 18:54
				
				Днес си смених гарнитурата на капака на клапаните 8бр....Тъй като дълго висях за "развиване на гайка на терсене място"(липсата на инструменти също оказа влияние)... загледах се в буксите и проводниците влизащи най-близо до "карбуратора"
С ужас видях как от буксата на TPS(потенциометър на дроселовата клапа) до самия него, изолацията на кабелчетата направи се рони и заплашително са се оголили (в МП на картинка го видях и викам "ей тва е"...момчето на компа каза "потенциометър на дроселовата клапа - 210/280лв"...настръхнах)...
Аз доколкото можах си ги изолирах едно по едно, но направо ме смайва, че автомобила е работил досега без проблем(чукам на дърво)...Ниски,високи обороти - ОК, Автоматичен смукач - ОК...
Та Става дума за TPS(номер 6) на приложената схема http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
 Става дума за TPS(номер 6) на приложената схема http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
става въпрос за т. 2 от тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912
Редно ли е да го пипам, при положение, че засега всичко си работи и съм ги изолирал до колкото мога(всяко поотделно)? 
 
ОЩЕ ...във въздушния филтър има едно малко  клапанче за маслените пари или за вакуум (оттам малко ми се цапа филтъра)- гумичка с размер на 5 ст, и формата на гъбка...(там дето ми слагаха АГУ казха, че били еднакви тез нещица и на Ауди и на още нещо)
  ...във въздушния филтър има едно малко  клапанче за маслените пари или за вакуум (оттам малко ми се цапа филтъра)- гумичка с размер на 5 ст, и формата на гъбка...(там дето ми слагаха АГУ казха, че били еднакви тез нещица и на Ауди и на още нещо)
....Дали може да се намери някъде тази гумичка, за я сменя! 
 
Модела на автомобила и данните ги има в профила!
			С ужас видях как от буксата на TPS(потенциометър на дроселовата клапа) до самия него, изолацията на кабелчетата направи се рони и заплашително са се оголили (в МП на картинка го видях и викам "ей тва е"...момчето на компа каза "потенциометър на дроселовата клапа - 210/280лв"...настръхнах)...
Аз доколкото можах си ги изолирах едно по едно, но направо ме смайва, че автомобила е работил досега без проблем(чукам на дърво)...Ниски,високи обороти - ОК, Автоматичен смукач - ОК...
Та
 Става дума за TPS(номер 6) на приложената схема http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
 Става дума за TPS(номер 6) на приложената схема http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;става въпрос за т. 2 от тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912
Редно ли е да го пипам, при положение, че засега всичко си работи и съм ги изолирал до колкото мога(всяко поотделно)?
 
 ОЩЕ
 ...във въздушния филтър има едно малко  клапанче за маслените пари или за вакуум (оттам малко ми се цапа филтъра)- гумичка с размер на 5 ст, и формата на гъбка...(там дето ми слагаха АГУ казха, че били еднакви тез нещица и на Ауди и на още нещо)
  ...във въздушния филтър има едно малко  клапанче за маслените пари или за вакуум (оттам малко ми се цапа филтъра)- гумичка с размер на 5 ст, и формата на гъбка...(там дето ми слагаха АГУ казха, че били еднакви тез нещица и на Ауди и на още нещо)....Дали може да се намери някъде тази гумичка, за я сменя!
 
 Модела на автомобила и данните ги има в профила!

