Радиатор парно, обезвъздушаване?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?

Мнение от kazama1 » 10 яну 2012, 09:11

Колкото и странно да прозвучи има голяма вероятност да е гарнитура на главата.Поздрави.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?

Мнение от ЯЛТА » 10 яну 2012, 09:34

И нещо елементарно и простичко,- капачката на разширителния съд. Трябва да е изправна, и да поддържа определено налягане в системата. Явно това не се случва, и двигателя пак засмуква въздух, след като изстине.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

stoyanski
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
Местоположение: България
Status: Извън линия

Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?

Мнение от stoyanski » 14 яну 2012, 21:44

Според мен проблема е в радиаторчето на парното.Карам служебен Опел и там като сменихме радиаторчето което беше протекло с някво менте и симптомите бяха същите.След това сложихме оригинално такова от морга,макар и втора употреба и нещата заспаха.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?

Мнение от kEFi » 18 яну 2012, 09:51

Al161978 написа:Здравейте Колеги,
Преди около 2 месеца закарах колата да ми погледнат парното, защото започна да духа много слабо.
Като резултат - казаха ми, че радиатора на парното е за смяна и съответно го смениха.
Сега, ефекта е следния: При студена кола, като запаля, се чува един шум все едно съм пуснал чешмата.
От по-горното мисля, че, системата не е обезвъздушена. Но, при Мондео-то, до колкото знам, системата се обезвъздушава сама.
Този ефект го има вече втори месец. При загряла кола, ефекта го няма.
Самото парно пак си е много слабо.
Имате ли някакви идеи какво може да е?
Поздрави
Ще почна от елементарното:
1. Капачка на казанчето и клапана и?
2. Антифриза на колко градуса е?
3. Има ли течове или видими зелени следи по съединенията?
4. Имаш ли монтирано газово и ако да - на кои кръгове и с какво е хванат антифриза за изпарителя.
5. А като ти смениха радиаторчето - смениха ли и антифриза? Правена ли е промивка? Слагана ли е някога добавка в антифриза (ако знаеш)?
6. Индикатора за температурата нормално ли се държи?

Потребителски аватар
Fiesta_ribarka
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 19 яну 2011, 15:25
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDDI
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?

Мнение от Fiesta_ribarka » 14 дек 2016, 18:42

Здравейте,
Историята при моя Фокус 1.8 тдди започна от слабо парно, след доста четене реших да опитам да промия радиаторчето без да го свалям, направих тази процедура и излезе доста кал и боклук от него, но парно нямаше пак.Реших, да изчакам пролетта и да смъквам табло за смяна на парно, но все си имах съмнения, че по системата има въздух и нещо не е наред с циркулацията и днес реших да надуя някой друг маркуч да видя дали нещо не е запушено.Започнах с двата тънки който излизат от казанчето, единя отива към термостата(мисля, че не греша) там всичко беше ОК, но другия който отива в радиатора не искаше да мине нито вода нито въздух(при надуване с уста) при което започнах да бъркам с стара щека за масло, но стигаше до някъде и край, при което го надух на компресора с въздух и от маркуча излезе една пластмаса която имаше дупка колкото дебелината на кламер.Наредих всичко по-обратния път и парното се появи.

Сега въпросите са ми.
1.Това с цел ли е сложено там?
2.На колко градуса отваря термостата, за да съм сигурен че няма още въздух в системата?
3.Пи градско каране вдигана 88градуса и неможа повече, това ли е нормалната работна температура?


Видях че има доста теми за охлаждане, но пиша в тази понеже ми излиза 1-ва в гоогле

Лека вечер :wink:

Потребителски аватар
Fiesta_ribarka
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 19 яну 2011, 15:25
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDDI
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?

Мнение от Fiesta_ribarka » 12 яну 2017, 18:17

Здравейте пак, от вчера се боря с моето парно и днес успях да го накарам да тръгне :twistednew:

1.Върнах блендата в тънкия маркуч, който идва от радиатора и отива в казанчето.
2.Смених радиаторчето на парното и резултат нямаше.
3.Масления охладител беше запушен и не можеше да циркулира през него, за сега охладителя на функционира(направих му байпас), просто нямах канал и ми беше по лесно така, но да се освободи канала ще го сваля и ще се опитам да го изчистя и да го вкарам пак в действие.

Сега парното се появява минути след паленето на колата.
Ако някой има въпроси да пита *00110*

Потребителски аватар
Fiesta_ribarka
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 19 яну 2011, 15:25
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDDI
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?

Мнение от Fiesta_ribarka » 01 фев 2017, 15:06

Да ама не, пак изчезна :(

Онзи ден(събота) тръгвам сутринта от Враца за Смолян и усетих, че пак не е наред парното, спирам преди София и надух двата маркуча от разширителния съд и парното на 6 до Смолян, неделя сутринта на -17градуса запалих Форделата и на 5 минута парното започна да духа и всичко беше ок.След обяд тръгвам обратно и пак всичко на 6 до момента в който спрях(без да загасям колата) на тунела Траянови врата да измия светлините и чух, че е включила перки(предполагам защото от Пловдив подържах 130-140км/ч и се е понатоварил) и след като се качих в колата парно пак нямаше. В понеделник сложих друга капачка на казанчето, надух пак маркучите пак и до днес парното е супер.

Вече не знам къде да търся проблема, единственото което мога още да направя е да промия цялата система, но да се стопли още малко.

Потребителски аватар
Fiesta_ribarka
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 19 яну 2011, 15:25
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDDI
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?

Мнение от Fiesta_ribarka » 19 юли 2017, 17:20

Последното със смяната на капачката се оказа най-евтино, но и най-ефикасно.След смяна на капачката проблеми не съм имал :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта