TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 16 дек 2011, 15:56

ЗДР , продава ли се само турбокоректорен клапан за гнп ЛУКАС ? ИЛИ има ли ремонтни комплекти за него? Може ли в дома6ни условия да се ремонтира или трябва де се центрова помпата ?
БЛАГОДАРЯ предварително! :idea: :idea:колата е ЕСКОРД18TD 1998г djia

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от escorttd1 » 17 дек 2011, 22:29

Продават се части за турбокоректора, но за да стане настройката както трябва помпата отива на стенд.
Ако имаш необходимите инструменти, знания и опит става и в домашни условия.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 17 дек 2011, 22:35

Kолега а да имаш представа каде и колко струва ремонтния комплект ? :?:
Някои ако има схема на въпросния клапан ще сам му много благодарен :?: :idea:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от diesel1.6 » 18 дек 2011, 05:06

Преди седмица писахме точно за това, и по-предната пак - виж по темите там.

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 23 дек 2011, 10:55

http://translate.google.bg/translate?hl ... md%3Dimvns" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ТЕ ТОВА НАМЕРИХ ДАНО ДА Е ПОЛЕЗНО И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИ4КИ :D :D

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от specialista » 23 дек 2011, 23:16

Материала е полезен .Този коректор обаче се различава от твоя.Ползвай само указанията за разглобяване,а вътре нещата са различни.
Весели празници!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 24 дек 2011, 14:28

Е доста ли се разли4ава от моя на външен вид ми изглеждат еднакви :!:

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от specialista » 26 дек 2011, 15:59

Е аз нали това казах че вътре са различни!Външно изглеждат еднакви и по един и същи начин се разглобяват,въпреки че там те съветват да забележиш колко е навит винта.Може да се разглоби без да се развива винта,а само да се развие контра гайка му като не се позволява на винта да се върти.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 26 дек 2011, 19:03

Днес купих две платна за ускорителна помпа за самара и тези дни мисля да сваля клапана и да видя какво ще стане дано да стане защото доста запоЧна да теЧе :!:

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от specialista » 26 дек 2011, 21:20

MrDgd написа:Днес купих две платна за ускорителна помпа за самара и тези дни мисля да сваля клапана и да видя какво ще стане дано да стане защото доста запоЧна да теЧе :!:

И ако не е тайна колко струват тези платна?Да не говорим че има общо 6/7 О-пръстена.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 27 дек 2011, 12:27

Платната ги купих за 5лв , а случаина да знаеш размерите на О-пръстените ще съм ти много благодарен.Или след като сваля клапана по старите да търся нови ? :shock:

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 28 дек 2011, 16:48

Да добавим и това към темата мисля 8е ще е от полза http://belous.sweb.cz//Turbokorektor.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; _friends_

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 04 яну 2012, 13:33

Здр , днес се опитах да ремонтирам клапана , но маи нищо не стана те8а не бе отсранен .Тези дни само да се затопли малко мисля да сваля целия клапан от помпата , а не само менбраната,ако някои се е збласквал с този проблем нека сподели как се е справил БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :!: :!: :!:

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от kazama1 » 04 яну 2012, 20:43

Смених си болт-клапана отгоре но помпата.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от escorttd1 » 04 яну 2012, 22:38

От къде тече, вижда ли се? И двете мембрани ли смени? понякога дупчиците са толкова малки, че трудно се виждат.
Смени си всички о-пръстени по клапана.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от dimbatami » 05 яну 2012, 20:37

Колега не съм ли ти казал че трябва да го развиеш с големя ключ и спокойно да го с глобиш и после сами го стягаш пак то и аз така маи едни мембранки разсипах на място та се ядосвах та после свалих го на една маса сложих пак нови от самара събрах го и чак тогава го завих пак с големия чук- :shock: тоест ключ и воала трети месец е като ферари
За опръстените да знаеш че от евтините не стават тези на клапана са по тънки от продаваните и не пасват като разглобиш просто ги прегледай дали някое не е скъсано аз ги свалях всичките и после пак тях си сложих те си бяха здрави

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 06 яну 2012, 10:55

Здр колега тъи като не можах да намеря клю4 38 неможах да развия целия клапан .В понеделник ще ми пристигне клю4а 38 и тогава ще сваля целия клапан и ще сменя вси4ките О-пръстени .Ти и двете ли мембрани ги изряза от платна от самара? Как ?Аз едното го изрязах а дгругото не защото на него има едно метално цилиндар4е и не можах да го извадя извадя от самата мембрана ако го извадя как ще сложа новата мембрана на самото цилиндър4е? Ти как го сложи би ли споделил ? БЛАГОДАРЯ :!:

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от escorttd1 » 06 яну 2012, 12:12

Сигурно са залепнали втулките за мембраната. Чукни ги леко и ще се отлепят.
А за развиване ползвай някакъв универсален раздвижен ключ. Усилието не е голямо, затова не ти трябва специален ключ.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от kazama1 » 06 яну 2012, 13:21

MrDgd написа:Здр колега тъи като не можах да намеря клю4 38 неможах да развия целия клапан .В понеделник ще ми пристигне клю4а 38 и тогава ще сваля целия клапан и ще сменя вси4ките О-пръстени .Ти и двете ли мембрани ги изряза от платна от самара? Как ?Аз едното го изрязах а дгругото не защото на него има едно метално цилиндар4е и не можах да го извадя извадя от самата мембрана ако го извадя как ще сложа новата мембрана на самото цилиндър4е? Ти как го сложи би ли споделил ? БЛАГОДАРЯ :!:
Мембраната се развива се с малки ключета на резба е.С едното се държи контра с другото се развива.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: TУРБОКОРЕКТОРЕН КЛАПАН

Мнение от MrDgd » 06 яну 2012, 14:17

kazama1 написа:
MrDgd написа:Здр колега тъи като не можах да намеря клю4 38 неможах да развия целия клапан .В понеделник ще ми пристигне клю4а 38 и тогава ще сваля целия клапан и ще сменя вси4ките О-пръстени .Ти и двете ли мембрани ги изряза от платна от самара? Как ?Аз едното го изрязах а дгругото не защото на него има едно метално цилиндар4е и не можах да го извадя извадя от самата мембрана ако го извадя как ще сложа новата мембрана на самото цилиндър4е? Ти как го сложи би ли споделил ? БЛАГОДАРЯ :!:
Мембраната се развива се с малки ключета на резба е.С едното се държи контра с другото се развива.
Да така ги развих с клю4е 8 но на едната мембрана остана метален цилиндар и нея нея смених :!:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта