проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
- 
				dinko
 - потребител

 - Мнения: 5
 - Регистриран: 26 яну 2012, 19:36
 - Модел на автомобила: ford focus
 - Status: Извън линия
 
проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
закупих си фокус 1,8 тди  през август 2011 год.колата е производство 1999 год. смених ангренажен  ремък и ролки.смених и пистовият .
всичко бе наред. след около два месеца сутрин като я запаля пистовият ремък свири докато измина 3-4 км. и спира. отидох в сервиза и им обясних какво става. сложиха ми нов ремък с един см. по къс от предишнияг-който е по каталог и нещата се оправиха . минаха отново два месеца и сега пак когато е студена колата ремъка свири .От какво може да е .Възможно ли да е от оптяжната ролка или пак да сменям ремъка ?
			
									
									
						всичко бе наред. след около два месеца сутрин като я запаля пистовият ремък свири докато измина 3-4 км. и спира. отидох в сервиза и им обясних какво става. сложиха ми нов ремък с един см. по къс от предишнияг-който е по каталог и нещата се оправиха . минаха отново два месеца и сега пак когато е студена колата ремъка свири .От какво може да е .Възможно ли да е от оптяжната ролка или пак да сменям ремъка ?
- 
				MrDgd
 - потребител

 - Мнения: 72
 - Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
 - Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
 - Местоположение: Петрич
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
И при мен след смяна на ремък се появи свирене и се оказа ремък менте след нова смяна с друг незнам каква марка и свиренето спря  
			
									
									
						- 
				dinko
 - потребител

 - Мнения: 5
 - Регистриран: 26 яну 2012, 19:36
 - Модел на автомобила: ford focus
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
благодаря Ви дано да е от ремъка.
			
									
									
						- 
				Любо
 - Администратор

 - Мнения: 2511
 - Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
 - Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
А като сменяхте пистовия ремък ролките сменихте ли? А обтяжната ролка на ремъка сменихте ли я?
			
									
									
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
Когато ремък свири, главната или основна причина е несъосие на ремъчните шайби,- не са в права линия. Като се полее с вода ремъка-шайбата, ако спре свиренето е почти сигурно че това е причината. Но в този студ да се полива с вода не е желателно.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- 
				lolipop40
 - потребител

 - Мнения: 6
 - Регистриран: 07 дек 2011, 22:17
 - Модел на автомобила: ford focus 1.8 endura di 75ps.
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
колега, и при мен много свири. оказа се хидравличната помпа. СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ. 
			
									
									
						- иво г. иванов
 - потребител

 - Мнения: 915
 - Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
 - Местоположение: Berkoviza , Montana
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
Точно така смятам и аз. Износен лагер на някоя от ролките променя работната геометрия на съотвената ролка и тяЯЛТА написа:Когато ремък свири, главната или основна причина е несъосие на ремъчните шайби,- не са в права линия
сякаш се изпързалва по каналите или гърба на пистовия ремък и предизвиква това скърцащо свирене.
Това с водата също е вярно но действа само докато е мокро мястото. Интересното в случая е защо този звук
се появява само когато се смръзне времето. При мен пролетта изчезва.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
						- 
				dinko
 - потребител

 - Мнения: 5
 - Регистриран: 26 яну 2012, 19:36
 - Модел на автомобила: ford focus
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
добре но защо като е нов ремъка до около два месеца не свири - независимо дали е студено или топло времето и свиренето е докато измина три четери км. и изчезва след това.
			
									
									
						- иво г. иванов
 - потребител

 - Мнения: 915
 - Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
 - Местоположение: Berkoviza , Montana
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
Хм! Интересно явление, което мога да свържа единствено с температурата на двигателя. За 3- 4 км. при изправна охл.dinko написа: свиренето е докато измина три четери км.
с- ма мотора загрява оптимално.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
						- escorttd1
 - потребител

 - Мнения: 227
 - Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
 - Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
 - Местоположение: Под капака
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
Е то много трудно човек да се сети, че като е студена гумата е по-твърда и има по-малък коефициент на триене и като преплъзва свири. Като посвири малко загрява от триенето и спира да свири. Новите ремъци като поработят месец-два се отпускат и трябва да се донатегнат малко.
А това с поливането с вода се прави когато искаш да разбереш дали свири ремъка или някой лагер.
Регулирайте си обтягането както пише по книгите и не се занимавайте с геометрия, съосности и разни "маркови" ремъци.
			
									
									А това с поливането с вода се прави когато искаш да разбереш дали свири ремъка или някой лагер.
Регулирайте си обтягането както пише по книгите и не се занимавайте с геометрия, съосности и разни "маркови" ремъци.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
						- Kostadin21
 - потребител

 - Мнения: 514
 - Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
 - Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
 - Местоположение: Петрич,Благоевград
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
Как пише по-книгите?За какво е автоматичният обтегач питам аз?Ролката е лагер,значи има грес,значи водата не е добра идея.Аз не бих си поливал ремъците точно с вода и камоли в такова студено време.Продават се спец. течности за ремъци който спират скърцането.Тава е от мен.escorttd1 написа:Е то много трудно човек да се сети, че като е студена гумата е по-твърда и има по-малък коефициент на триене и като преплъзва свири. Като посвири малко загрява от триенето и спира да свири. Новите ремъци като поработят месец-два се отпускат и трябва да се донатегнат малко.
А това с поливането с вода се прави когато искаш да разбереш дали свири ремъка или някой лагер.
Регулирайте си обтягането както пише по книгите и не се занимавайте с геометрия, съосности и разни "маркови" ремъци.
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
						- escorttd1
 - потребител

 - Мнения: 227
 - Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
 - Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
 - Местоположение: Под капака
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
А как се разбира дали автоматичният обтегач е в добро състояние и работи правилно питам аз?
Измерва се обтягането на ремъка с уред и ако не е в нормата значи обтегача е за смяна. За домашни условия е метода от картинката - натискаш с пръст и не трябва да поддава повече от 4мм.
[URL=http://alfa.kachi-snimka.info/view ... .JPG[/img][/url]
			
									
									Измерва се обтягането на ремъка с уред и ако не е в нормата значи обтегача е за смяна. За домашни условия е метода от картинката - натискаш с пръст и не трябва да поддава повече от 4мм.
[URL=http://alfa.kachi-snimka.info/view ... .JPG[/img][/url]
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
						- Sim3
 - потребител

 - Мнения: 221
 - Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
 - Местоположение: Burgas
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
Смених два ремъка до като разбера, че за смяна не е ремъка, а обтягащата ролка. След смяната и всичко се нормализира. Наистина за ремъците се продават доста ментета, но ако купете оригинален от Мото пфое - около 40 лв. или Бош не трябва да има проблем с него.
			
									
									
						- 
				peigera
 - потребител

 - Мнения: 1384
 - Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
 - Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди
или менте ремък,или оптегач или износени задвижващи шайби най вече на динамото
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта

