Страница 1 от 1

относно форд ескорт 4*4

Публикувано: 17 авг 2006, 12:08
от ford iv
имам форд ескорт 1600 16v 4*4.искам да попитам дали постоянно е вклю4ено 4*4 или се вклю4ва при определени ситуации?

Публикувано: 17 авг 2006, 12:50
от mrdds
аз до сега не съм видял 4х4 ескорт :shock:
предполагам че има синхронизатор,тоест ако забоксува някое от предните колела да предаде движението към задните.Най-добре можеш да го провериш това ако колата е на трупчета и подегляш-ще видиш кои колела се въртят.Ако нямаш допълнителен лост за включване на задния мост е така.На някой джипове има едни врътки на главината които вкл/изкл. предаването на съответните колела.

Публикувано: 17 авг 2006, 13:28
от ford iv
пробвал сам я на пяськ-пьрво прежьртат задните гуми.то4но за това не мога да разбера как то4но работи това 4*4.мерси за мнението

Публикувано: 17 авг 2006, 14:00
от kEFi
Не, че е 100% сигурно, но някъде бях чел, че предаването на въртящия момент към преден/заден мост в нормални условия е нещо от рода на 25-30/75-70%...останалото зависи от това какъв е диференциала, но пък за него нямам и спомен...

Публикувано: 17 авг 2006, 18:58
от chains
За къде е бил произведен екземпляра /тоест от къде е внесен/, защото преди време бях чел някъде, че за северните страни се произвеждат такива с перманентно 4Х4 в съотношение 50:50 и самоблокиращ се заден диф., а и по написаното от теб предполагам, че става въпрос за някой от тези и в такъв случай е нормално да избуксуват първо задните гуми, тъй като от зад е по-лека.

Публикувано: 17 авг 2006, 21:53
от ford iv
колата е внесена от германия.купих я от някакав сноубордист.

Публикувано: 17 авг 2006, 22:02
от chains
Ее, значи е е от тази "северната" версия, което може само да ти е в плюс по неразчистените пътища "...когато зимата за пореден път ни изненада..." , а може да има и повишена степен на антикорозионна защита - тоест по-дебел слой боди от долу. Кофтито при теб е че трябва винаги да караш с четири еднакви като модел, марка, размери и износеност гуми /тоест да си имаш 4 еднакви зимни и летни обувки/ иначе е кофти - пробвал съм се да хитрувам с едно ауди куатро преди години - не става.

А иначе сподели как е разхода /предполагам, че ще има повишение, но с колко.../.

Иначе е голям кеф да караш АWD в риал тайм - възползваш се от всички плюсове на кола със задно и кола с предно предаване - майната му че ще струва повече!

Публикувано: 17 авг 2006, 22:09
от ARR_
В книжката за Ескорт пише че е с постояно предаване към 4-те колела,като съотношението е 40% към предните гуми и 60% към задните.

Публикувано: 17 авг 2006, 22:13
от chains
Еми супер!

Публикувано: 18 авг 2006, 01:35
от ford iv
да ти кажа 4естно при нормално каране изжанградско 100-110 хар4и около 7,5-8,а градско около 9.както казваш под лаисните е боядисана с нешто като шегре(по грапава боя).мерси за информацията.

Публикувано: 06 ное 2006, 04:10
от Kocko
Не ми се пуска нова тема... много колебания имам какво да си харесам за следваща кола. То не бяха японски, опели... глупости.

Разумно ми е като вариант да си взема Ескорт от последните. Гледам че сте отворили приказката за корозия. Аджеба има ли Ескорта от тези години антикорозионна защита и от какъв тип? На някои коли им дават 10 год. вкл. и на Астрите след 1999 доколкото съм запознат.

Моя Орион за 6 год в БГ няма грам ръжда, но е Италианка. Означава ли че 6 год. сол и кал не са го догонили...