Страница 1 от 1
Форд Ескорт смяна на двигател!
Публикувано: 07 фев 2012, 21:57
от AngelKadreev
Здравейте, имам Форд Ескорт 1,4 Джиа и искам да ви попитам дали ще може да се сложи двигател от RS2000 на мястото на оригиналния?
Re: Форд Ескорт смяна на двигател!
Публикувано: 07 фев 2012, 22:55
от peigera
Да ще може коша на колата позволява но за целта ти трябва двигател с електрониката,скоростна кутия МТХ75, шенкелните и полуоските както и тампоните на скоростната кутия и тампона на двигателя,водния радиатор.Замисли се дали да не си купиш направо RS2000по евтино ще ти излезе,ще спестиш много труд а и окачването и спирачната система е съобразена с по силният двигател.Ако все пак решиш да се хвърлиш в предизвикателството ще помагам.На ТИ съм с RS2000
Re: Форд Ескорт смяна на двигател!
Публикувано: 08 фев 2012, 23:03
от opex
Много по-добре е двигател 2.0 от Мондео.
Re: Форд Ескорт смяна на двигател!
Публикувано: 09 фев 2012, 02:32
от peigera
opex написа:Много по-добре е двигател 2.0 от Мондео.
До колкото съм чувал имало някакъв проблем с водната помпа като се слага на ескорт .Не твърдя че е така. А иначе по хубаво е от страна, че е по евтин и по лесно ще се намират части за него.Но за бягането няма да е по добре.
Re: Форд Ескорт смяна на двигател!
Публикувано: 09 фев 2012, 10:29
от Didibao
Проблема с водната помпа е, че при мондео се върти в една посока, но понеже алтернатора е отпред и посоката на водната помпа е различна, шайбата на помпата на мондео е гладка, а на ескорта с канали, но всичко това е преправимо.
Това по принцип важи за фиеста, но предполагам и при ескорта е така като се слага мотор от мондео.
Re: Форд Ескорт смяна на двигател!
Публикувано: 09 фев 2012, 19:43
от opex
За да е по-малко объркващо - просто се развиват 4 болта, сваля се помпата и се монтира такава от ескорт. Едно към едно са просто лопатките вътре са обърнати.
Водна помпа се сменя така или иначе винаги и задължително! при смяна на двигател.

Заедно с ангренажния ремък, пистовия и ролките.
Re: Форд Ескорт смяна на двигател!
Публикувано: 09 фев 2012, 19:54
от peigera
opex написа:За да е по-малко объркващо - просто се развиват 4 болта, сваля се помпата и се монтира такава от ескорт. Едно към едно са просто лопатките вътре са обърнати.
Водна помпа се сменя така или иначе винаги и задължително! при смяна на двигател.

Заедно с ангренажния ремък, пистовия и ролките.
Мерси за инфото

за мен лично е полезно