Страница 1 от 1

Фиеста 1.1- карбуратор или моно?

Публикувано: 19 авг 2006, 19:26
от gad
Здравейте, наскоро взех една фиеста 1.1 и имам няколко въпросчета към запознатите:
1. Основното е че незнам чист карбуратор ли е или е моно, който я погледне все различно казва. На талона пише че е 37кв , 92год, със автоматичен смукач е.
2. Отзад пише fiesta clx, във форума четох някъде, че е нещо за нивото на оборудване, но тя горката няма никакви екстри.
3. Някакво масло 15w40 добре ли е да и сложа.

Иначе колицата е запазена, за градски условия е супер. Е малко подрусва, ама те и наште пътища са си еВали майката.
Ае поздрави и мерси.

Публикувано: 19 авг 2006, 19:40
от HACKO
Колега, добре дошъл в отбора, ама вземи да сложиш някоя снимка на това което има под капака и по-точно под въздушния филтър за да се опитаме да ти отговорим. Така както питаш трябва да се обърнеш към телевизия СКАТ там имат екстрасенси.

Публикувано: 20 авг 2006, 01:51
от gmivanko
Знаи като свалиш капака на въздушния филтър (ако е над самия карбуратор) и поглеждаш в самата клапа (дупката) на карбуратора и ако най-отгоре има само една извита тнка извита на 180градуса тръбичка значи е чист карбуратор. А ако пак най-отгоре има вместо тази игла (тръбичката дето обясних) влизат 2 жички значи трябва да е моно.

П.П. Но снимай самия двигател и самия карбуратор от горе (та да се види това дето обяснявах) И може да кажеш какъв вдигател е, като кажеш кода на двигателя, който ти го пише на Алуминиевата табелка при теглото и рема номера, на графа "Motor" (най-отпред на между фаровете) и също го има и на самия блок, но там е по-сложно да се намери, защото попринцип е много клеясало и не се паспознава много добре.

Публикувано: 21 авг 2006, 01:38
от gad
Звънях в СКАТ и те незнаят. Иначе гледах в "дупката" и има нещо като извита тръбичка (пластмасова!), жички нямаше та може да е без моно. Двигатела е B6 май, но както и да е, ще я карам да и слагат газ така че газаджията треа да каже какво е, нали има значение за вида на газовата ако не се лъжа. Благодаря на отговорилите и ще помоля само да ми дадете някакви линкове с инфо за тея фиести да се информирам малко, щото в google нищо добро не намирам, само някви обяви ми дава. Мерси

Публикувано: 21 авг 2006, 09:46
от Bakara
На чистата карбураторна фиеста, карбуратора е двукамерен, а на моноинж. е само с една камера, ако не греша.

Публикувано: 22 авг 2006, 00:27
от gad
В горния отговор не съм написал нищо вярно. Моноинджекцион е и двигатела не е B6, а е G6 :)

Публикувано: 23 авг 2006, 22:39
от licho
gad написа:В горния отговор не съм написал нищо вярно. Моноинджекцион е и двигатела не е B6, а е G6 :)
G6A е моноинжекция виж по каталозите.
а трябва да имаш ел фарове и часовник. вероятно нямаш запалка. и това е в екстрите на clx. иначе мини на диагностика няма да е лошо

Публикувано: 25 авг 2006, 02:03
от gmivanko
gad написа:...двигатела не е B6, а е G6 :)
Това вече е рдуга работа :wink: . Щом е G6, то значи може да е само G6A и това означава, че е с ламбда сонда (и катализатор с нея де :wink: ), което своевременно означава, че е моноинжекцион, за да може тази сонда да командва нещо... Това е поне от първо наблюдение на Autodata-та. 8) :wink:

Публикувано: 27 авг 2006, 03:49
от gad
Ето какво намерих в едно много готино сайтче, тука от форума го видях:
1.1- 40кв(54кс) 4ск.
1.1i - 37кв(50кс) 5ск.
Някой, ако има в бъдеще подобно питане на мойто и не разбира от двигатели, като мен :), може да се ориентира по киловатите (знаех си аз).
И двата мотора ги дават G6A! Струва ми се странно карбуратора да е с по-голяма мощност(цели 4к.с.:)). А на вас?

Публикувано: 27 авг 2006, 10:16
от gmivanko
Ето ви една Снимка от Autodata-та в която пише кой код каква мощност е :idea: :wink:

Публикувано: 28 авг 2006, 09:00
от Bakara
Мисля че карба имаше повече коне защото моното е с катализатор, но не съм сигурен. Иначе като конструкция блоковете на двигателите май са еднакви, и двата са HCS ако не се лъжа, с повдигачи, долен РВ и верига, единствената разлика е горивната система, моно инжекциона има сигурно и ламбда сонда, за да може да управлява подаването на гориво и DIS запалване, докато карбуратора има EDIS запалване, при което май предварението се управлява от вакуума(разреждането) преди карбуратора. Това са свободни разсъждения, не си длъжен да ми вярваш, защото не съм сигурен.