Пропаднал съединител

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Пропаднал съединител

Мнение от miromtkz » 11 юли 2005, 18:12

Пичове , здравейте на всички! Нов съм във форума, иначе карам Форд трета година Ескорт 92-ра 1.3 Бензин. Привърженик съм на бензина твърдо (Спряма газа).
Исках да ви попитам, на някоя да му се е случвал следния проблем.
Съединителя ми потъна в крайно положение. Оставих колата на ремонт , ще постна и резултатите. Казаха като начало само че съединителиа си ми е като нов. Но винаги съм усестал проблеми при тръгване на ниски обороти.
Миро

monov
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от monov » 11 юли 2005, 18:41

може да е от планката където жилото се свързва със съединителя - ако е превъртял някой зъб се измества положението на зацепването ... иначе освен регулаж друго не се сещам какво може да е
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА :D

Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от miromtkz » 11 юли 2005, 18:58

Планката отгоре на скоростната си беще ОК. Мисля че нещо вътре е станало, но все още не мога да доложа какво. При всички положение е много кофти представям си ако ме беше оставила на път!

monov
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от monov » 11 юли 2005, 23:53

мда - много неприятно :(
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА :D

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 12 юли 2005, 15:03

Аз си мисля, че се е счупил пластмасовия гребен на самореглажа на педала :roll:

Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от miromtkz » 12 юли 2005, 16:53

И аз мисля така, искам да питам за повече инфо къде се намира този гребен ! Защото доколкото го изследвах, самата планка върху скоростната кутия си потъваше докрай. Така че си мисля че проблема не е извън скоростна кутия -двигател. Осте не са го оправили, иначе сте се похваля

Не е истина, и моя Форд е готов. Оказа се че съм бил счупил вилката на съединителя. Нямам обяснение? Предположения?

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 12 юли 2005, 17:47

А това че не върви нормално на ниски обороти може би е от притискателния диск. Опасявам се че точно за твоята кола, не беше никак ефтин!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 14 юли 2005, 13:14

Лагера е влязъл в притискателния диск?Виждал съм го на моята Сиера и на Фиеста.И двете бяха със здав феродов диск.

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 14 юли 2005, 13:42

да...и аз това си мислех...
аз пък съм виждал посинял и изкривен лагер. :x ама не на Форд
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 14 юли 2005, 14:27

Посинял?!?!?
Изображение

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 14 юли 2005, 16:12

когато блокира вижда много зор, черупката се нагрява и метала се оцветява. Предимно в синьо.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 14 юли 2005, 21:04

Моя си се въртеше супер, но въпреки всичко беше изял ламелите.

Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от miromtkz » 15 юли 2005, 14:48

Аз се разминах с това, казаха ми че съединителя ми бил като нов. Но в момента като тръгвам има едно ръмжене, мисля че като се намести ще престане:-)
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 15 юли 2005, 18:54

Имах този проблем на Сиера 2.0 ОНС мотор и най-често беше от скъсано жило - общо над 5 пъти за 6 години /зачести след първото скъсване и най-вероятно защото беше ниско качеството на жилата които слагах/ , но първото скъсване беше поради подаване на основата на педала на съединителя, докато пластмасовия гребен си беше здрав, като и самия съединител. :roll:

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 09 авг 2006, 22:05

muko написа:....Имах този проблем на Сиера 2.0 ОНС мотор и най-често беше от скъсано жило - общо над 5 пъти за 6 години /зачести след първото скъсване и най-вероятно защото беше ниско качеството на жилата които слагах/ .....
Отварям тази доста стара тема,но само това изкочи на търсачката за жило на съединителя.Питам защото на един колега му се скъса жилото на съединителя онзи ден(Сиера 1.6,86'Г) и сега ме вика да му помагам да го сменим,че рекох да се подготвя малко по темата.Лесно ли се сменя това жило
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 17 авг 2006, 19:58

Извинявам се за закъснелия пост, но не бях влизал отдавна поради липса на време. Та жилото се сменя лесно - веднъж го направих и сам. Не се сещам точно, но мисля, че първо се закачваше от към педала. Успех! :)
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта