Страница 1 от 1
Пропаднал съединител
Публикувано: 11 юли 2005, 18:12
от miromtkz
Пичове , здравейте на всички! Нов съм във форума, иначе карам Форд трета година Ескорт 92-ра 1.3 Бензин. Привърженик съм на бензина твърдо (Спряма газа).
Исках да ви попитам, на някоя да му се е случвал следния проблем.
Съединителя ми потъна в крайно положение. Оставих колата на ремонт , ще постна и резултатите. Казаха като начало само че съединителиа си ми е като нов. Но винаги съм усестал проблеми при тръгване на ниски обороти.
Миро
Публикувано: 11 юли 2005, 18:41
от monov
може да е от планката където жилото се свързва със съединителя - ако е превъртял някой зъб се измества положението на зацепването ... иначе освен регулаж друго не се сещам какво може да е
Публикувано: 11 юли 2005, 18:58
от miromtkz
Планката отгоре на скоростната си беще ОК. Мисля че нещо вътре е станало, но все още не мога да доложа какво. При всички положение е много кофти представям си ако ме беше оставила на път!
Публикувано: 11 юли 2005, 23:53
от monov
мда - много неприятно

Публикувано: 12 юли 2005, 15:03
от Brock
Аз си мисля, че се е счупил пластмасовия гребен на самореглажа на педала

Публикувано: 12 юли 2005, 16:53
от miromtkz
И аз мисля така, искам да питам за повече инфо къде се намира този гребен ! Защото доколкото го изследвах, самата планка върху скоростната кутия си потъваше докрай. Така че си мисля че проблема не е извън скоростна кутия -двигател. Осте не са го оправили, иначе сте се похваля
Не е истина, и моя Форд е готов. Оказа се че съм бил счупил вилката на съединителя. Нямам обяснение? Предположения?
Публикувано: 12 юли 2005, 17:47
от ewgeny
А това че не върви нормално на ниски обороти може би е от притискателния диск. Опасявам се че точно за твоята кола, не беше никак ефтин!
Публикувано: 14 юли 2005, 13:14
от Overclock
Лагера е влязъл в притискателния диск?Виждал съм го на моята Сиера и на Фиеста.И двете бяха със здав феродов диск.
Публикувано: 14 юли 2005, 13:42
от Трол
да...и аз това си мислех...
аз пък съм виждал посинял и изкривен лагер.

ама не на Форд
Публикувано: 14 юли 2005, 14:27
от cossy
Посинял?!?!?
Публикувано: 14 юли 2005, 16:12
от Трол
когато блокира вижда много зор, черупката се нагрява и метала се оцветява. Предимно в синьо.
Публикувано: 14 юли 2005, 21:04
от Overclock
Моя си се въртеше супер, но въпреки всичко беше изял ламелите.
Публикувано: 15 юли 2005, 14:48
от miromtkz
Аз се разминах с това, казаха ми че съединителя ми бил като нов. Но в момента като тръгвам има едно ръмжене, мисля че като се намести ще престане:-)
Публикувано: 15 юли 2005, 18:54
от muko
Имах този проблем на Сиера 2.0 ОНС мотор и най-често беше от скъсано жило - общо над 5 пъти за 6 години /зачести след първото скъсване и най-вероятно защото беше ниско качеството на жилата които слагах/ , но първото скъсване беше поради подаване на основата на педала на съединителя, докато пластмасовия гребен си беше здрав, като и самия съединител.

Публикувано: 09 авг 2006, 22:05
от 1.8d
muko написа:....Имах този проблем на Сиера 2.0 ОНС мотор и най-често беше от скъсано жило - общо над 5 пъти за 6 години /зачести след първото скъсване и най-вероятно защото беше ниско качеството на жилата които слагах/ .....
Отварям тази доста стара тема,но само това изкочи на търсачката за жило на съединителя.Питам защото на един колега му се скъса жилото на съединителя онзи ден(Сиера 1.6,86'Г) и сега ме вика да му помагам да го сменим,че рекох да се подготвя малко по темата.Лесно ли се сменя това жило
Публикувано: 17 авг 2006, 19:58
от muko
Извинявам се за закъснелия пост, но не бях влизал отдавна поради липса на време. Та жилото се сменя лесно - веднъж го направих и сам. Не се сещам точно, но мисля, че първо се закачваше от към педала. Успех!
