ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И ОТСТРАНЕН
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 май 2008, 17:22
- Модел на автомобила: ФОКУС
- Status: Извън линия
ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И ОТСТРАНЕН
Здравейте на всички и дано някой да ми помогне защото ми писна вече.
От 2 месеца вече ходя по майстори и нищо.
След като запаля сутрин и вечер между 15 и 25 секунда колата угасва все едно,че съм върнал ключа а от седмица като се опитам да я форсирам започва да глъхне и сякаш се дави от 1000 до 1800 оборота след това няма проблем.Като позагрее и прехвърли на газ нещата са добре.
След ходене по сервизите съм сменил следните части:
1.свещи
2.кабели
3.бобина
4.потенциометър на дроселовата клапа
5.бензинова помпа+филтър
6.един датчик който се намира на кожуха на маховика мисля
7.така нареченото моторче за празен ход го взех от една морга и след като и с него беше същото го върнах.
На всичкото отгоре ми светна и лампата на еърбега,но това по късно.
Дано не съм ви отегчил с проблемите и някой да ми подскаже нещо което да ми реши проблема
Поздрави на всички.
От 2 месеца вече ходя по майстори и нищо.
След като запаля сутрин и вечер между 15 и 25 секунда колата угасва все едно,че съм върнал ключа а от седмица като се опитам да я форсирам започва да глъхне и сякаш се дави от 1000 до 1800 оборота след това няма проблем.Като позагрее и прехвърли на газ нещата са добре.
След ходене по сервизите съм сменил следните части:
1.свещи
2.кабели
3.бобина
4.потенциометър на дроселовата клапа
5.бензинова помпа+филтър
6.един датчик който се намира на кожуха на маховика мисля
7.така нареченото моторче за празен ход го взех от една морга и след като и с него беше същото го върнах.
На всичкото отгоре ми светна и лампата на еърбега,но това по късно.
Дано не съм ви отегчил с проблемите и някой да ми подскаже нещо което да ми реши проблема
Поздрави на всички.
Последна промяна от bis72 на 19 мар 2012, 12:53, променено общо 3 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Казваш като позагрее и като премине на газ проблема изчезва.А ако позагрее и е оставиш на бензин проблема стои ли или и на бензин изчезва.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 май 2008, 17:22
- Модел на автомобила: ФОКУС
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
peigera написа:Казваш като позагрее и като премине на газ проблема изчезва.А ако позагрее и е оставиш на бензин проблема стои ли или и на бензин изчезва.
Като позагрее и на газ и бензин го няма този проблем.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
От къде си ?
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 май 2008, 17:22
- Модел на автомобила: ФОКУС
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
от Плевен
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Колега а дали си проверявал температурният датчик,този който дава сигнал на компа за температурата на двигателя,защото ако не дава коректни данни към еку-то е възможно и от там да ти идва проблема
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 май 2008, 17:22
- Модел на автомобила: ФОКУС
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Много бих искал,но не знам къде е иначе и него ще сменя.Ходих 2 пъти в МОТО-ПФОЕ и в други 4 сервиза дори ги питах за него,но така и не разбрах защо не се хващат за този датчик.
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
При фокус трябва да е на главата този датчик,между 2 и 3 цилиндър трябва да е
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 23 апр 2010, 12:44
- Модел на автомобила: FORD FOKUS 18.115 (ZETEK) 1999
- Местоположение: бургас
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
колега датчика за темпратурата се намира до акомолаторА
тои е мери сичкои и пра6та кам компа
аз го смених и нямам проглем
а маисторите него сменят заштото незнаят каде се намира
дат4икат прелича малко на свеш
т и виси там
мод: Моля за превод
тои е мери сичкои и пра6та кам компа
аз го смених и нямам проглем
а маисторите него сменят заштото незнаят каде се намира
дат4икат прелича малко на свеш
т и виси там
мод: Моля за превод
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 май 2008, 17:22
- Модел на автомобила: ФОКУС
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Незнам дали имате предвид фокус с мотор 1.8и 2000г. защото имам един датчик до акумулатора,но не съм сигурен дали е той затова прилагам снимка на която съм оградил с червено въпросния датчик.marian47 написа:колега датчика за темпратурата се намира до акомолаторА
тои е мери сичкои и пра6та кам компа
аз го смених и нямам проглем
а маисторите него сменят заштото незнаят каде се намира
дат4икат прелича малко на свеш
т и виси там
мод: Моля за превод
http://bis72.snimka.bg/other/ford.657837.26491018
- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Здравей . Предполагам това е датчика, който е имал предвид колегата. Но, той е за включване и изключване на перката на радиатора, а не за измерване на температурата на двигателя.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 май 2008, 17:22
- Модел на автомобила: ФОКУС
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Точно така това е за перката и затова му пратих снимка за да стане ясно и евентуално да ми каже за кой друг става на въпрос.
- nrjcafe
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 31 окт 2010, 20:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01,Ford Orion 1.6 clx'91,Nissan Terrano II 2.7TD '96, Opel Meriva 1.4 газ/бензин '10,Ford Kuga 2 tdci '19
- Местоположение: Италия
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
колега,на колата прави ли диагностика -четене на живи данни? ако си правил температурата на двигателя трябва да си я видял, и ако проблема иде оттам температурата се променя за момент и пак идва в норма.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 май 2008, 17:22
- Модел на автомобила: ФОКУС
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Здравейте,на всички и честит празник.
Значи по въпрроса с дебитомера който ми писа колегата sirios2 се оказа провал защото смених 2 други за проба и проблема си остана,а по отношение на колегата nrjcafe съм правил теста с живите данни и там температурата си се покачва нормално след като запаля и не се колебаят цифрите.
С други думи вече и това е пробвано и пак съм в задънена улица.Колебая се за моторчето за празен ход дали да не го пробвам с друго защото има някаква вероятност това което съм пробвал да не е било редовно,но няма от къде да взема.
Забравих само да спомена,че след като изключа буксата от дебитомера колата не угасва и затова всъщност го смених,но с новите два също гасне затова си мисля,че не е от него.
Поздрави на всички.
Значи по въпрроса с дебитомера който ми писа колегата sirios2 се оказа провал защото смених 2 други за проба и проблема си остана,а по отношение на колегата nrjcafe съм правил теста с живите данни и там температурата си се покачва нормално след като запаля и не се колебаят цифрите.
С други думи вече и това е пробвано и пак съм в задънена улица.Колебая се за моторчето за празен ход дали да не го пробвам с друго защото има някаква вероятност това което съм пробвал да не е било редовно,но няма от къде да взема.
Забравих само да спомена,че след като изключа буксата от дебитомера колата не угасва и затова всъщност го смених,но с новите два също гасне затова си мисля,че не е от него.
Поздрави на всички.
- sirios2
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 27 мар 2008, 10:35
- Модел на автомобила: ford cougar 2.5 V6 170 hp
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Съжалявам колега ако сам те подвел но аз имах същия проблем и го реших с дебитомер като се замисля ти пишеш че си с газ така че свали дюзите и ги закараи в някои сервиз да ги изчистят на ултра звук и като купуваш дебитомер втора употреба задължително го почисти основно с шпрей за карбуратори дано се оправят нештата ако ли не ето ти решение http://www.sobos.hit.bg" onclick="window.open(this.href);return false; търси Наско.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 май 2008, 17:22
- Модел на автомобила: ФОКУС
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С ФОКУС 1.8И
Здравейте,
Проблема вече е отстранен.
Оказа се,че е имало проблем с 3 от инжекторите на газовия инжекцион които не са работели коректно и са подавали грешна информация на компютъра вследствие на което бъркал работата на бензиновия компютър.
Така поне ми обясни майстора с газта.
Поздрави на всички.
Проблема вече е отстранен.
Оказа се,че е имало проблем с 3 от инжекторите на газовия инжекцион които не са работели коректно и са подавали грешна информация на компютъра вследствие на което бъркал работата на бензиновия компютър.
Така поне ми обясни майстора с газта.
Поздрави на всички.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта