Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от HACKO » 17 окт 2016, 11:07

НЕ
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

usera2
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 15 дек 2015, 08:34
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от usera2 » 03 ное 2016, 15:11

Доста рових, но не успях да открия къде точно да търся отвора в който се навива фиксиращия болт за ГМТ на коляновия вал.

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от ANGEL4O » 09 апр 2017, 14:25

https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q= ... 7uDMmzfWkg от това по подробно няма

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от fordmaniac » 10 апр 2017, 08:20

По-опасна глупост не съм виждал, те за това при мен идват към 70% разместени валове, да не говорим за краш тестовете на клапани...
А като видя малоумие от типа " белязки с маркер ' , послетсвията съм ги оправял на такива: https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 54#p484622 .
Поздрави.

pavlan
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
Модел на автомобила: Ford Focus MK1
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от pavlan » 26 май 2017, 23:57

Нещо по темата. Обърнете внимание на фиксиращите болтове.
http://www.tech-co.bg/sites/default/fil ... 032_bg.pdf

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от ANGEL4O » 28 май 2017, 23:46

и какво по точно

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от fordmaniac » 02 юни 2017, 20:37

От време на време снимам разни грешно зацепени:

Изображение

Изображение

Относно болтовете, добре е да се сменят, макар че преди време ги нямаше в комплектите ( а дори и сега за Ескорт и Мондео 1 и сега не се слагат) , но смятам че е много важно как се стягат.
Пък на този Форд са прецакали болта и са престъргали някакъв:
Изображение

Поздрави

Потребителски аватар
private.esco
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEK

Мнение от private.esco » 25 авг 2018, 21:57

fordmaniac написа:През ръцете ми са минали много Фордове, бензинови, някои по 10-тина години при мн на поддръжка и 3-4 смени на ангренаж и такъв проблем твърдя че няма! Виж при некъдърен майстор, ако не се нагласи шпонката, преди да се затегне централния болт, може да се съсипе. Имах го случая на един ЕКОТЕК Опел Тигра 1.4 16.
Сори, Насе, ама бензинов модел със конус !!! на вала и зъбчатката няма.
Моторите 1.25, 1.4, 1.6 все 16v на Фиеста, Фокус и Пума нямат шпонка на коляновия вал за зъбчатката и зацепването на ремъка е доста трудно. Колеги ми докараха такава със смачкани клапани. Сменяли ремък и не го зацепили правилно. Направили ремонт и смяна на клапаните и го докараха на платформа да го зацепя.
Така е нямат шпонка шайбата на ангренажния ремък се върти свободно върху коляновия вал! За фокус"2 1.6 става въпрос, осъзнахмего късно докато стягахме болта и мръдна зъб напред май, и сега колата до 4000 оборота върви добре но след тях няма никой направо няма сила за нищо, разхода стана доста висок, утре пак щего мъчим даго настройм много е тегаво оказа се че на коляновия вал има две точки на застопоряване, едната точка е за пълно блокиране на вала, но с нея не може дасе зацепи срещат се бутала и клапани! Другата която блокира вала само в едната посока е правилната (дане говорим че трябвя дасе разглоби половината мотор, горния тампон, алтернатора, капака на клапаните, шайбата на водната помпа, подкалниците, едната джанта, махат се и и двата ремъка, без пети за монтаж и демонтаж не бих ги махалластични са, бобината с кабелите, захранването на дюзите.... Абе половин ден работа) И най важното сам човек едвали би се справил, Като видях колко лесно прескочи зъб си дадох сметка защо братушките в ютуб постоянно реват че тези мотори не трябва дасе чипират, от 10 чипирани форда 9 хвърлят мотора на 3тия светофар

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от fordmaniac » 26 авг 2018, 20:39

Колко потрошени Форд мотори има заради експерименти по смяна на ремъка от незнаещи... Ма щом ви се експериментира...
За чипосването са пълни глупости, покрай мен имам доста чипосани, няма такъв проблем.

pavlan
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
Модел на автомобила: Ford Focus MK1
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от pavlan » 26 авг 2018, 22:50

а инструмента за фиксиране на валовете е 20лв....
на колегата @private.esco му обръщам внимание
на болта на ролката на коляновия вал , прочети линка който съм пуснал по-горе...
че съм му ял ...

Потребителски аватар
private.esco
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от private.esco » 26 авг 2018, 23:51

pavlan написа:а инструмента за фиксиране на валовете е 20лв....
на колегата @private.esco му обръщам внимание
на болта на ролката на коляновия вал , прочети линка който съм пуснал по-горе...
че съм му ял ...
Днес върнахме два зъба на зад и колата литна всичко е наред, написах случилото се за тези който нямат възможност даси сменят ремъците при псевдо майсторите, който виждам че и тук доминират, но ако ги попиташ за цена под 250 лева няма шанс дасе случат нещата при тях, гаранции няма ама компетенции пълно, несе заяждам но това е форум за хората който искат даси набавят нужните знания за избегнат именно мародерството което е навсякаде, само за сравнение, ролка Ina - 40лева,ремък continental 45лева, 22лева шината и болта и няколко часа с тресчотката, рестото къде е!? Като това са цени без отстъпки те ползват до 30% минус в цената на материалите тоест, изводите сами правете, струва ли 250лева смяната!? Като това е минималната цена стигнах и 350-400зависи къде питаш.

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от fordmaniac » 27 авг 2018, 09:01

И после Форд били калпави коли!!!
private.esco написа:
26 авг 2018, 23:51
Днес върнахме два зъба на зад и колата литна всичко е наред,
Дали е зацепен вярно ремъка? Според мен хич не е възможно. След тези експерименти с возилото сигурен ли си, че не е фраснал клпаните? Те за това при мен идват над 70% грешно зацепване. Вървят с години кофти, рекорда беше Мондео с почти 3 зъба разместен.
Поздрави

Потребителски аватар
private.esco
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от private.esco » 27 авг 2018, 09:12

fordmaniac написа:И после Форд били калпави коли!!!
private.esco написа:
26 авг 2018, 23:51
Днес върнахме два зъба на зад и колата литна всичко е наред,
Дали е зацепен вярно ремъка? Според мен хич не е възможно. След тези експерименти с возилото сигурен ли си, че не е фраснал клпаните? Те за това при мен идват над 70% грешно зацепване. Вървят с години кофти, рекорда беше Мондео с почти 3 зъба разместен.
Поздрави
Да супер е сега, дори мога да кажа чее по добре зацепването от стария, преди почукваше аванса малко сега заспа

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
private.esco
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: RE: Re: RE: Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от private.esco » 27 авг 2018, 23:29

private.esco написа:
fordmaniac написа:И после Форд били калпави коли!!!
private.esco написа:
26 авг 2018, 23:51
Днес върнахме два зъба на зад и колата литна всичко е наред,
Дали е зацепен вярно ремъка? Според мен хич не е възможно. След тези експерименти с возилото сигурен ли си, че не е фраснал клпаните? Те за това при мен идват над 70% грешно зацепване. Вървят с години кофти, рекорда беше Мондео с почти 3 зъба разместен.
Поздрави
Да супер е сега, дори мога да кажа чее по добре зацепването от стария, преди почукваше аванса малко сега заспа

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Единствения проблем който се появи е леко придръпване в 6000оборота иначе всичко сие супер

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от fordmaniac » 12 сеп 2019, 19:49

Поредният Форд с потрошени и двата вала!!!
IMG_20190912_121055a.jpg
IMG_20190912_121107a.jpg
IMG_20190912_121127a.jpg

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от pepy1 » 12 сеп 2019, 20:02

Някой го е зацепил неправилно ли? Умора на метала или неправилно обслужване? Интересно ми е, защото аз 9 години търкалях такъв двг и не съм имал такъв проблем.
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от fordmaniac » 12 сеп 2019, 20:23

Той че не беше вярно зацепен, ама са строшили валовете с напъване по неправилен начин. Но след поредният трети поне изкъртен имам версия моя за зацепване.
Поздрави.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC

Мнение от lubomirov89 » 16 сеп 2019, 20:31

И сигурно няма да я споделиш?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта