съединителя отделя високо

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
rdo
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 19 апр 2009, 12:10
Модел на автомобила: фокус 1.6
Местоположение: София
Status: Извън линия

съединителя отделя високо

Мнение от rdo » 13 мар 2012, 23:39

Привет на всички,
Имам си този проблем, при моя фокус, още от както съм го купил. Скоро смених целия комплект (дискове и лагер помпа) - обаче проблема остана.
Заради това че отделя високо, при тръгване и смяна на скорости се получава едно много неприятно лашкане

Дайте някакви идеи от какво може да се получава.

Колата е фокус MK1 1.6 бензин

Потребителски аватар
vancata
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 23 май 2011, 15:54
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от vancata » 14 мар 2012, 00:24

И при мен отделя така и го има това "лашкане" когато не я карам аз. (всеки ми се оплаква когато ми кара колата) Просто съм и свикнал и не го усещам. Педала и при мен отделя горе високо, саморегулиращ е (хидравличен). От както я купих колата е така, иначе тествах уж да няма приплъзване, но за сега всичко си работи нормално. Когато я купувах стария собственик ми каза, че бил сменял съединител преди година (дефакто вече преди 2 години, при мен е от близо една година). А сега какво е сменял един господ знае, не каза конкретно та ме навежда на мисълта да не са набили просто ново феродо само... Ще следя темата какво ще се окаже при теб, може да има спасение което не включва нов комплект съединител, знае ли човек :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от HACKO » 14 мар 2012, 10:53

Наврете се отдолу и вижте на педала дали няма регулиращ винт, от който се регулира положението на педала. При Ескортите го има, много вероятно е и на Фокуса да го има.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
bodurov
потребител
потребител
Мнения: 362
Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от bodurov » 14 мар 2012, 17:31

И при мен е така.Като я взех преди 5 години си викам скоро ще сменям съединител,ама оттогава около сто хиляди км и нито боксува нито има промяна в педала.Май колегата е прав,че е въпрос на свикване.
Изображение

rdo
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 19 апр 2009, 12:10
Модел на автомобила: фокус 1.6
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от rdo » 16 мар 2012, 09:50

Лошо, аз 4-та година карам и не мога да свикна. Не мога да разбера какъв e този саморегулиращ се съединител, дето се саморегулира да е по-зле.
Имам чувството че става по-зле с времето и много ме дразни.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от HACKO » 16 мар 2012, 11:02

Това че е хидравличен не значи, че е саморегулиращ се, на Жигулата също е хидравличен, но се регулира. Не съм запознат как се регулира при Фокус, но трябва да има, най-вероятно се променя дължината на стеблото, което натиска помпата, наведете се и погледнете педала.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
vancata
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 23 май 2011, 15:54
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от vancata » 16 мар 2012, 13:07

rdo написа:Лошо, аз 4-та година карам и не мога да свикна. Не мога да разбера какъв e този саморегулиращ се съединител, дето се саморегулира да е по-зле.
Имам чувството че става по-зле с времето и много ме дразни.
И мен ме дразни, но за сега нямам подходящ крик под ръка от тези маслените та да погледна дали има някакъв реглаж. (с много нисък преден нож съм и е трудно да се мушна отдолу :) ) А пък моя си крик оригиналния е с нисък ход... сигурно накрая резбата е размазана и за това не може да дига докрай, почва да буксува :D . Иначе се свиква, аз съм на принципа на прави нещо което си работи да не стане играчка плачка накрая :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от HACKO » 16 мар 2012, 14:26

Казвам, да погледнеш самия педал в купето под таблото. Няма какво да търсиш под колата, там няма нищо, ако има ще е на самия педал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от Conan_1 » 16 мар 2012, 18:01

Вчера сменихме на ескорта съединителя с цял комплект на Люк - стана лек като перце и скоростите влизат супер , но и при нас отделя чак като отпуснеш педала до средата , ще поразгледам дали и как се регулира ,че така е доста нервещо
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от HACKO » 16 мар 2012, 18:06

Искаш да кажеш зацепва, там трябва да е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от Conan_1 » 16 мар 2012, 18:57

Дам , мерси за поправката Наско за да е ясно :D Ами преди си зацепваше още от долу , но със новия не е така - чак по средата се сеща :-/:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от HACKO » 16 мар 2012, 19:00

Отклоняваме се от темата ама преди е било така заради стария притискател.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

rdo
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 19 апр 2009, 12:10
Модел на автомобила: фокус 1.6
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от rdo » 26 мар 2012, 00:29

Привет,

Гледах педала (колкото е възможно) - не можах да видя нищо наподобяващо реглаж.

Говорих с няколко майстори - никoй нищо не знае :(

Мисля да пробвам да сменя спирачната течност (нали съединителя взима от там), но като говорих с майсторите, не бяха убедени че може да е от това.

Знаете ли дали като сменят спирачната течност и като обезвъздушават спирачките, ще обезвъздушат и помпата - или трябва изрично да им натяквам да го направят?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от ЯЛТА » 26 мар 2012, 22:57

Не знам как е, но на зет ми Фокуса - 1.8 ТДДИ , също отделя високо,- 2000 год. е.
Но си спомням че за Форд-Сиера имаше по скъп притискателен диск - "Моторкрафт" със къс ход. Да не е и при Фокуса нещо подобно и малко известно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от OgiDogi » 27 мар 2012, 07:54

rdo написа:Привет,

Гледах педала (колкото е възможно) - не можах да видя нищо наподобяващо реглаж.

Говорих с няколко майстори - никoй нищо не знае :(

Мисля да пробвам да сменя спирачната течност (нали съединителя взима от там), но като говорих с майсторите, не бяха убедени че може да е от това.

Знаете ли дали като сменят спирачната течност и като обезвъздушават спирачките, ще обезвъздушат и помпата - или трябва изрично да им натяквам да го направят?
Няма логика, при въздух в системата, да се "вдига" педалът. Точно обратното - въздухът се свива повече от спирачната течност и съединителят трябва да задейства по-късно.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
kimi666
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от kimi666 » 30 мар 2012, 16:03

И моят съединител отделя високо, но не боксува. Доколкото знам е саморегулираш се. А проблема с лашкането при превключване се решава по следния начин - първо се отпуска педала на газта след това се натиска съединителя и се превключва. Ако натиснеш съединителя и пускаш газта едновременно, поради ранното отделяне на съединителя се получава леко форсиране на двигателя и от там лашкането при превключване. Малко е кофти но се свиква.

Потребителски аватар
amplified
потребител
потребител
Мнения: 465
Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
Местоположение: Бургас-София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от amplified » 30 мар 2012, 16:09

Само вметка!
Как натискате съединителя? Петата на земята ли е или с пръсти и петата във въздуха, щото ако правите първото е много вероятно това да е проблема :roll:
Да не се обиди сега някой, че го поучавам как да натиска съединителя, ама понякога проблемите са там, където не ги търсим или отказваме да търсим _friends_

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от HACKO » 30 мар 2012, 19:37

amplified написа:Само вметка!
Как натискате съединителя? Петата на земята ли е или с пръсти и петата във въздуха, щото ако правите първото е много вероятно това да е проблема :roll:
Да не се обиди сега някой, че го поучавам как да натиска съединителя, ама понякога проблемите са там, където не ги търсим или отказваме да търсим _friends_
Абе колега, това да не е трактор? Само на ЮМЗто ми се е налагало да натискам с целия крак. :wink:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
amplified
потребител
потребител
Мнения: 465
Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
Местоположение: Бургас-София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от amplified » 30 мар 2012, 22:10

Абе аз 2 месеца бях в траур, че на 34,000 км ми е заминал съединителя щото точно тия синдроми имах!
Накрая дадох колата на друг да я покара, докато се возих и се оказа точно тоя проблем, че кракът ми седеше на земята и не вдигах достатъчно съединителя.
:oops:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединителя отделя високо

Мнение от HACKO » 31 мар 2012, 11:23

Изобщо не е нормално да се налага да отлепяш петата от пода за да натискаш съединителя. Дори и на Бусовете си се натиска съединителя без да се вдига крака от пода.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта