Страница 1 от 2

съединителя отделя високо

Публикувано: 13 мар 2012, 23:39
от rdo
Привет на всички,
Имам си този проблем, при моя фокус, още от както съм го купил. Скоро смених целия комплект (дискове и лагер помпа) - обаче проблема остана.
Заради това че отделя високо, при тръгване и смяна на скорости се получава едно много неприятно лашкане

Дайте някакви идеи от какво може да се получава.

Колата е фокус MK1 1.6 бензин

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 14 мар 2012, 00:24
от vancata
И при мен отделя така и го има това "лашкане" когато не я карам аз. (всеки ми се оплаква когато ми кара колата) Просто съм и свикнал и не го усещам. Педала и при мен отделя горе високо, саморегулиращ е (хидравличен). От както я купих колата е така, иначе тествах уж да няма приплъзване, но за сега всичко си работи нормално. Когато я купувах стария собственик ми каза, че бил сменял съединител преди година (дефакто вече преди 2 години, при мен е от близо една година). А сега какво е сменял един господ знае, не каза конкретно та ме навежда на мисълта да не са набили просто ново феродо само... Ще следя темата какво ще се окаже при теб, може да има спасение което не включва нов комплект съединител, знае ли човек :)

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 14 мар 2012, 10:53
от HACKO
Наврете се отдолу и вижте на педала дали няма регулиращ винт, от който се регулира положението на педала. При Ескортите го има, много вероятно е и на Фокуса да го има.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 14 мар 2012, 17:31
от bodurov
И при мен е така.Като я взех преди 5 години си викам скоро ще сменям съединител,ама оттогава около сто хиляди км и нито боксува нито има промяна в педала.Май колегата е прав,че е въпрос на свикване.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 16 мар 2012, 09:50
от rdo
Лошо, аз 4-та година карам и не мога да свикна. Не мога да разбера какъв e този саморегулиращ се съединител, дето се саморегулира да е по-зле.
Имам чувството че става по-зле с времето и много ме дразни.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 16 мар 2012, 11:02
от HACKO
Това че е хидравличен не значи, че е саморегулиращ се, на Жигулата също е хидравличен, но се регулира. Не съм запознат как се регулира при Фокус, но трябва да има, най-вероятно се променя дължината на стеблото, което натиска помпата, наведете се и погледнете педала.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 16 мар 2012, 13:07
от vancata
rdo написа:Лошо, аз 4-та година карам и не мога да свикна. Не мога да разбера какъв e този саморегулиращ се съединител, дето се саморегулира да е по-зле.
Имам чувството че става по-зле с времето и много ме дразни.
И мен ме дразни, но за сега нямам подходящ крик под ръка от тези маслените та да погледна дали има някакъв реглаж. (с много нисък преден нож съм и е трудно да се мушна отдолу :) ) А пък моя си крик оригиналния е с нисък ход... сигурно накрая резбата е размазана и за това не може да дига докрай, почва да буксува :D . Иначе се свиква, аз съм на принципа на прави нещо което си работи да не стане играчка плачка накрая :)

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 16 мар 2012, 14:26
от HACKO
Казвам, да погледнеш самия педал в купето под таблото. Няма какво да търсиш под колата, там няма нищо, ако има ще е на самия педал.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 16 мар 2012, 18:01
от Conan_1
Вчера сменихме на ескорта съединителя с цял комплект на Люк - стана лек като перце и скоростите влизат супер , но и при нас отделя чак като отпуснеш педала до средата , ще поразгледам дали и как се регулира ,че така е доста нервещо

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 16 мар 2012, 18:06
от HACKO
Искаш да кажеш зацепва, там трябва да е.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 16 мар 2012, 18:57
от Conan_1
Дам , мерси за поправката Наско за да е ясно :D Ами преди си зацепваше още от долу , но със новия не е така - чак по средата се сеща :-/:

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 16 мар 2012, 19:00
от HACKO
Отклоняваме се от темата ама преди е било така заради стария притискател.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 26 мар 2012, 00:29
от rdo
Привет,

Гледах педала (колкото е възможно) - не можах да видя нищо наподобяващо реглаж.

Говорих с няколко майстори - никoй нищо не знае :(

Мисля да пробвам да сменя спирачната течност (нали съединителя взима от там), но като говорих с майсторите, не бяха убедени че може да е от това.

Знаете ли дали като сменят спирачната течност и като обезвъздушават спирачките, ще обезвъздушат и помпата - или трябва изрично да им натяквам да го направят?

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 26 мар 2012, 22:57
от ЯЛТА
Не знам как е, но на зет ми Фокуса - 1.8 ТДДИ , също отделя високо,- 2000 год. е.
Но си спомням че за Форд-Сиера имаше по скъп притискателен диск - "Моторкрафт" със къс ход. Да не е и при Фокуса нещо подобно и малко известно.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 27 мар 2012, 07:54
от OgiDogi
rdo написа:Привет,

Гледах педала (колкото е възможно) - не можах да видя нищо наподобяващо реглаж.

Говорих с няколко майстори - никoй нищо не знае :(

Мисля да пробвам да сменя спирачната течност (нали съединителя взима от там), но като говорих с майсторите, не бяха убедени че може да е от това.

Знаете ли дали като сменят спирачната течност и като обезвъздушават спирачките, ще обезвъздушат и помпата - или трябва изрично да им натяквам да го направят?
Няма логика, при въздух в системата, да се "вдига" педалът. Точно обратното - въздухът се свива повече от спирачната течност и съединителят трябва да задейства по-късно.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 30 мар 2012, 16:03
от kimi666
И моят съединител отделя високо, но не боксува. Доколкото знам е саморегулираш се. А проблема с лашкането при превключване се решава по следния начин - първо се отпуска педала на газта след това се натиска съединителя и се превключва. Ако натиснеш съединителя и пускаш газта едновременно, поради ранното отделяне на съединителя се получава леко форсиране на двигателя и от там лашкането при превключване. Малко е кофти но се свиква.

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 30 мар 2012, 16:09
от amplified
Само вметка!
Как натискате съединителя? Петата на земята ли е или с пръсти и петата във въздуха, щото ако правите първото е много вероятно това да е проблема :roll:
Да не се обиди сега някой, че го поучавам как да натиска съединителя, ама понякога проблемите са там, където не ги търсим или отказваме да търсим _friends_

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 30 мар 2012, 19:37
от HACKO
amplified написа:Само вметка!
Как натискате съединителя? Петата на земята ли е или с пръсти и петата във въздуха, щото ако правите първото е много вероятно това да е проблема :roll:
Да не се обиди сега някой, че го поучавам как да натиска съединителя, ама понякога проблемите са там, където не ги търсим или отказваме да търсим _friends_
Абе колега, това да не е трактор? Само на ЮМЗто ми се е налагало да натискам с целия крак. :wink:

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 30 мар 2012, 22:10
от amplified
Абе аз 2 месеца бях в траур, че на 34,000 км ми е заминал съединителя щото точно тия синдроми имах!
Накрая дадох колата на друг да я покара, докато се возих и се оказа точно тоя проблем, че кракът ми седеше на земята и не вдигах достатъчно съединителя.
:oops:

Re: съединителя отделя високо

Публикувано: 31 мар 2012, 11:23
от HACKO
Изобщо не е нормално да се налага да отлепяш петата от пода за да натискаш съединителя. Дори и на Бусовете си се натиска съединителя без да се вдига крака от пода.