Страница 1 от 1

Агренажен ремък(?) Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 10 апр 2012, 22:14
от subzero
Привет на всички от форума :)
Имам Ford Fiesta 1.1i CLX 1992, която е с агренажен ремък мисля и искам да разбера колко ще струва самият ремък и евентуално цената за смяната...
Да, количката е стара, не се смейте, криза е :wink:

Re: Смяна на агренажен ремък Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 10 апр 2012, 22:26
от baro
Здравей и добре дошъл в форума ,но до сега не съм чувал за такава Фиеста с ремък всички са с верига. :-/:

Re: Смяна на агренажен ремък Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 10 апр 2012, 22:29
от subzero
Става дума за количка, която мисля е еквивалентна на тази, но без "електрическите стъкла". Останах с впечатлението, че видях някакъв ремък последният път като я отварях? :D Не знам как се водят точните модификации, имам само шаси, рама, а в талона-каквото аз съм казал, което е това което съм написал...
Не, няма шега, виждам ремъка, 2-те ролки и 3-тата, която е алтернаторната ролка?
http://www.cars-data.com/en/ford-fiesta ... specs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Смяна на агренажен ремък Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 11 апр 2012, 08:29
от fordmaniac
1.1 с ремък е произвеждан от Форд и слаган само на Ескорт от 80 до 85, ама не знам дали някой го е виждал?! Вместо да даваш снимки от обяви, снимай какво виждаш под капака. Отделно ангренажните ремъжи не се виждат дирекно, а са под капаци. Твоя модел си е с верига. Не си писал от къде си, иначе щях да ти предложа да дойдещ да я погледна и да ти разясня за нужната поддръжка на автомобила ти.
Поздрави.

Re: Смяна на агренажен ремък Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 11 апр 2012, 13:33
от subzero
fordmaniac написа:1.1 с ремък е произвеждан от Форд и слаган само на Ескорт от 80 до 85, ама не знам дали някой го е виждал?! Вместо да даваш снимки от обяви, снимай какво виждаш под капака. Отделно ангренажните ремъжи не се виждат дирекно, а са под капаци. Твоя модел си е с верига. Не си писал от къде си, иначе щях да ти предложа да дойдещ да я погледна и да ти разясня за нужната поддръжка на автомобила ти.
Поздрави.
Лично аз не се занимавам с коли, а с жичкаджийство и си го признавам. Поради факта, че не знам и не мога да намеря модификацията и т.н на колата не можах и да намеря информация има ли ремък или е с верига. Видях един ремък, който очевидно минава през алтернатора...
Ето малко картинки, за да изясня ситуацията..И да, честно казано бих се радвал, ако този ремък е просто за динамото...Но реших да попитам хора, които се занимават с това.
Ето малко картинки.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Смяна на агренажен ремък Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 11 апр 2012, 15:07
от HACKO
fordmaniac написа:1.1 с ремък е произвеждан от Форд и слаган само на Ескорт от 80 до 85, ама не знам дали някой го е виждал?! Вместо да даваш снимки от обяви, снимай какво виждаш под капака. Отделно ангренажните ремъжи не се виждат дирекно, а са под капаци. Твоя модел си е с верига. Не си писал от къде си, иначе щях да ти предложа да дойдещ да я погледна и да ти разясня за нужната поддръжка на автомобила ти.
Поздрави.
Колегата имаше такъв Ескорт, ама си беше с верига. Ти виждал ли си с ремък или само излиза в някой справочник?

Re: Агренажен ремък(?) Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 11 апр 2012, 21:04
от fordmaniac
Насе, виждал съм такъв в Пловдив в сервиз на колеги през '94 г. Ескорта беше '84 1.1 CVH !!! GPA 59 кс .

За колегата с Фиеста-та мотор 1.1 G6A 50 кс. Модела е с верига, моно инжекцион. Ремъка, който си снимал е за задвижване на на водна помпа и генератор.
Поздрави

Re: Агренажен ремък(?) Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 11 апр 2012, 22:18
от subzero
fordmaniac написа:Насе, виждал съм такъв в Пловдив в сервиз на колеги през '94 г. Ескорта беше '84 1.1 CVH !!! GPA 59 кс .
За колегата с Фиеста-та мотор 1.1 G6A 50 кс. Модела е с верига, моно инжекцион. Ремъка, който си снимал е за задвижване на на водна помпа и генератор.
Поздрави
Благодаря, изглежда доста лошо съм се заблудил :lol:
Ще се опитам да не задавам повече глупави въпроси и се извинявам за невежеството...

Re: Агренажен ремък(?) Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 11 апр 2012, 22:34
от HACKO
subzero написа:.....
Ще се опитам да не задавам повече глупави въпроси и се извинявам за невежеството...
Няма нищо, няма защо да се извиняваш, човек не може да знае всичко. Аз пък не знаех, че има 1.1 CVH, пък се пиша "познавач".

Re: Агренажен ремък(?) Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 11 апр 2012, 22:40
от subzero
HACKO написа: Няма нищо, няма защо да се извиняваш, човек не може да знае всичко. Аз пък не знаех, че има 1.1 CVH, пък се пиша "познавач".
Искам да използвам темата да попитам - щом е с верига, а не с ремък както съм се заблудил, изисква ли и тя поддръжка и по-скоро на какъв интервал от време?

Re: Агренажен ремък(?) Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 12 апр 2012, 08:45
от fordmaniac
Писал съм някъде, на шурея ми едната кола беше комби 1.1 83 , а сега кара 1.1 '85 . И на двете не се е налагало да се сменя верига, тя е с автоматичен обтегач. Имам много 1.1 и 1.3 на поддръжка и там същото.
Така че за интервала :?: . Май поне 250 000 кара със сигурност верижката.
Поздрави.

Re: Агренажен ремък(?) Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 12 апр 2012, 17:45
от subzero
fordmaniac написа:Писал съм някъде, на шурея ми едната кола беше комби 1.1 83 , а сега кара 1.1 '85 . И на двете не се е налагало да се сменя верига, тя е с автоматичен обтегач. Имам много 1.1 и 1.3 на поддръжка и там същото.
Така че за интервала :?: . Май поне 250 000 кара със сигурност верижката.
Поздрави.
Tя моята я взех на 260,000км, а сега е на 297,000км. Изглежда че кара повече от 250,000, но питам защото ме гони параноята да не вземе нещо да се скъса и да натроша двигателя, че ремонта ще излезе колкото още 1 такава. Благодаря много все пак :)

Re: Агренажен ремък(?) Ford Fiesta 1.1i CLX 1992

Публикувано: 12 апр 2012, 22:56
от HACKO
Веригата не се къса, няма страшно. Обаче след определени километри се разтяга и зъбните колела се износват, оттам се измества фазата на газоразпределението, което води до занижена мощност и повишен разход на гориво.