Проблем с паленето след смяна на вилка на съединител esc 1.8
Публикувано: 28 май 2012, 20:00
Здравейте на всички)!
Колеги днес ми се счупи вилката на съединеля към която е закачено жилото..(ford escort 1.8 tdi 95 г.)
И така започвам ремонта,като свалям цялата кутия на в.филтър,стигам до вилката махам е и слагам новата всичко до тук е точно.Понеже ми се стори мръсничко в филтърното помещение го изчистих старателно с влажен парцал и т.н. и си бях купил и нов филтър и го слагам а също и едно друго донапренено (старите са сменяни преди около 5000 хил.км ама реших да ги сменя сега за 10 лв...)
Слагам капака и тръбите там,но бях забравил черното малко маркучле от дясно което се набутва и ТОВА не го виждам в този момент..
Вече всичко готово,въртя да паля и запали без проблем и включвам 1-ва без да промени обороти и като тръгнах да пускам съединителя плавно колата загасна!
Помислих че нещо сме объркали с вилката и ще пробвам пак,да ама нещо не иска да запали изобщо,в този момент се осетих за това маркучле черното и тогава го сложих,но и след него пак не ще да пали.
На 2-3 пъти се опита но не стана.
От какво може да стане този проблем?
Това маркучле за какво служи? Възможно ли е като е било махнато да се подава някаква грешка в компютъра,че няма въздух и да спира подаването на нафта?Пробвахме с ръчно напомпване от едно копченце там ама то и преди не е ставало покачване на гориво от него след смяна на горивния филтър та тогава на дърпане запали..
Някой ако има някакви идеи да ги сподели,че се обърках много как от такова ремонтче се появи такъв проблем.?!?
Благодаря ви предварително!
Колеги днес ми се счупи вилката на съединеля към която е закачено жилото..(ford escort 1.8 tdi 95 г.)
И така започвам ремонта,като свалям цялата кутия на в.филтър,стигам до вилката махам е и слагам новата всичко до тук е точно.Понеже ми се стори мръсничко в филтърното помещение го изчистих старателно с влажен парцал и т.н. и си бях купил и нов филтър и го слагам а също и едно друго донапренено (старите са сменяни преди около 5000 хил.км ама реших да ги сменя сега за 10 лв...)
Слагам капака и тръбите там,но бях забравил черното малко маркучле от дясно което се набутва и ТОВА не го виждам в този момент..
Вече всичко готово,въртя да паля и запали без проблем и включвам 1-ва без да промени обороти и като тръгнах да пускам съединителя плавно колата загасна!
Помислих че нещо сме объркали с вилката и ще пробвам пак,да ама нещо не иска да запали изобщо,в този момент се осетих за това маркучле черното и тогава го сложих,но и след него пак не ще да пали.
На 2-3 пъти се опита но не стана.
От какво може да стане този проблем?
Това маркучле за какво служи? Възможно ли е като е било махнато да се подава някаква грешка в компютъра,че няма въздух и да спира подаването на нафта?Пробвахме с ръчно напомпване от едно копченце там ама то и преди не е ставало покачване на гориво от него след смяна на горивния филтър та тогава на дърпане запали..
Някой ако има някакви идеи да ги сподели,че се обърках много как от такова ремонтче се появи такъв проблем.?!?
Благодаря ви предварително!