Моля за помощ относно Транзит 2.5Д '99 с премахнат ЕГР
Публикувано: 27 авг 2012, 22:14
Здравейте, наскоро се сдобих с Транзит 2.5 дизел, премахнат му е ЕГР, изобщо го няма, сложени са ламаринени тапи на всмукателни и изпускателния колектор. Има една щангичка(лостче) свързана в единия си край с газта върху ГНП-то(Бош) и в другия си край е свързана с нещо като дроселова клапа при всмукателния колектор. При подаване на газ се отваря и тази клапа, посредством щангичката(установих че е някаква клапа след като махнах ламаринената тапа от всмукателния колектор, после пак си го запуших) Щангичката дава възможност за реглаж и настройката е напълно отворена клапа при пълна газ-това аз го направих и ми се струва,че мощността на мотора е по-голяма, спрямо предишната настрока-горе долу наполовина отворена клапа.
Всичкото това упражнение ми се наложи, защото ми се струва че буса не върви както трябва, карал съм и друг 2,5 дизел и мисля, че беше доста по-пъргав.
Пълната липса на клапана проблем ли е? Четох в руски форум, че при 2,5 дизел премахването на ЕГР-а покачва мощноста с до 3 кВт, беше описано как става изолацията на клапана-запушва се само при изпускателния колектор, а клапана при всмукателния остава, при мен всичко е премахнато и се чудя дали е правилно.
Мерси!
Всичкото това упражнение ми се наложи, защото ми се струва че буса не върви както трябва, карал съм и друг 2,5 дизел и мисля, че беше доста по-пъргав.
Пълната липса на клапана проблем ли е? Четох в руски форум, че при 2,5 дизел премахването на ЕГР-а покачва мощноста с до 3 кВт, беше описано как става изолацията на клапана-запушва се само при изпускателния колектор, а клапана при всмукателния остава, при мен всичко е премахнато и се чудя дали е правилно.
Мерси!