Проблем с C-max 1.8 TDCi 2006

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
butsata
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 29 юли 2007, 18:10
Модел на автомобила: C-MAX
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Проблем с C-max 1.8 TDCi 2006

Мнение от butsata » 30 авг 2012, 09:29

Колеги, проявиха ми се няколко странни проблема с c-maxa , четох темите но нещо не мога да стигна до някви изводи.Дайте съвет...

Проблемите са следните - карам,карам стрелката на температурата изведнъж удря червеното, компютъра сигнализира и след минута две рязко отива пак в нормата.Когато го прави това вътре започва да мирише на влага и все едно климатика спира.Второто, което пък го прави от няколко дни е - температурата не се вдига...най вероятно е от уреда или нз... по някое време се вдигне до работните градуси и после пак рязко отива на 60. Другото е , че започна пък на моменти да работи на 1100-1300 оборота в изходен режим като през секунда две се форсира сам до 2500 оборота.Снощи след поредния такъв номер светна и лампата Check Engine на таблото, която угасна чак след откачане на акумулатора.Друго е , че като реши да прави този номер и започва да бие ток като я пипнеш...

Предварително казвам, прегледал съм всички букси които знам за съществени за мръсотия и дефекти, перката работи, антифриза се върти добре.Направи ми впечатление, че много леко сълзи от входа на една от дюзите, но е съвсем леко...
TDCi Power

Изображение

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с C-max 1.8 TDCi 2006

Мнение от KOss » 30 авг 2012, 11:24

Имаш лоша маса или късо някъде или по-лошото - заминаваща си електроника. За електричар си. Ходи по-бързо защото ще стане по голяма беля, ще почнат да изгарят неща които не искаш да изгарят. :wink:

Потребителски аватар
butsata
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 29 юли 2007, 18:10
Модел на автомобила: C-MAX
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем с C-max 1.8 TDCi 2006

Мнение от butsata » 31 авг 2012, 14:02

Започвам да си мисля, че е проблем с ЕГР-а и вакуумите.После, че може да няма връзка между номерата с температурата и оборотите.А ако егр-а се е затлачил от нагар може би ще го прави тва... ддзн. Тва е че при мен нали е Комон рейл двигатела и егр-а е електронен и с някъв еко контролер дето праи вакум допълнително с някво маркуче.Не е като при VW 1.9TDI примерно където има лосче за ръчно регулиране... знам ли... Аз проверих всички букси и ги зачистих с контакт спрей.Като че ли има малък ефект...преди малко я карах и почти не го прави този номер...
TDCi Power

Изображение

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с C-max 1.8 TDCi 2006

Мнение от KOss » 31 авг 2012, 14:18

Ако ЕГР е блокирал отворен колата ще гасне и ще свети чека постоянно. Проблемите които описваш са електрически. Клемите на акумулатора в какво състояние са и добре ли са затегнати? От там също идват много мизерии. :roll:

Потребителски аватар
butsata
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 29 юли 2007, 18:10
Модел на автомобила: C-MAX
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем с C-max 1.8 TDCi 2006

Мнение от butsata » 31 авг 2012, 15:02

Клемите са наред.добре затегнати и чисти.
TDCi Power

Изображение

Потребителски аватар
butsata
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 29 юли 2007, 18:10
Модел на автомобила: C-MAX
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем с C-max 1.8 TDCi 2006

Мнение от butsata » 04 сеп 2012, 19:00

След диагностика днес в МП, казаха, че е за смяна термодатчик и съединието от турбото към интеркулера.Като това с оборотите можело да го прави от термодатчика.... след 15ти ще го карам да му ги сменят,че ще е към 300лв ремонта , и ще пиша после как е
TDCi Power

Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта