Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Здравейте, нов съм във форума и също така нов, горд собственик на Форд Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с. Моля предварително ме извинете, ако публикувам темата в грешния раздел. Имам следния проблем с колата: когато дам газ до долу на голяма предавка (4-5) колата влиза в авариен режим и турбото изчезва. Гася двигателя, паля го и проблем няма! Закачих колата на диагностична машина, излезна грешка : P0251, проверих грешката и излиза проблем в горивната система и по точно дюзите или Common Real-a незнам точно, попринцип не разбирам от тези неща. Та съществения въпрос ми е как да отстраня проблема? Има ли компромисни варианти, като например някакви неща, които се сипват в горивито и чистят дюзите и ако има кои бихте ми препоръчали?
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Колега, напиши си в профила от къде си...Gyorev написа:Здравейте, нов съм във форума и също така нов, горд собственик на Форд Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с. Моля предварително ме извинете, ако публикувам темата в грешния раздел. Имам следния проблем с колата: когато дам газ до долу на голяма предавка (4-5) колата влиза в авариен режим и турбото изчезва. Гася двигателя, паля го и проблем няма! Закачих колата на диагностична машина, излезна грешка : P0251, проверих грешката и излиза проблем в горивната система и по точно дюзите или Common Real-a незнам точно, попринцип не разбирам от тези неща. Та съществения въпрос ми е как да отстраня проблема? Има ли компромисни варианти, като например някакви неща, които се сипват в горивито и чистят дюзите и ако има кои бихте ми препоръчали?
С Delphi горивна система си и за съжаление прави едни и същи проблеми.
Износват се клапанчета в инжекторите, започват да пропускат нафта към излишното гориво. В резултат на което пада налягането в общата рейка, след това влиза в авариен режим.
Добре е, че се отремонтират. Понеже нови са доста скъпи.
Задължително е, да се направи тест в движение с автомобила /при различни режими на натоварване, скорост и предавка/ закачен на подходящ диагностичен уред, за да могат да се следят нужните параметри.
Само така може да се каже дали са точно инжекторите, регулатор на налягането, помпа или датчика на рейката измерващ налягането.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Много благодаря за отговора! Сега бихте ли ми препоръчали сервиз, които да провери и отремонтира въпросния проблем? ... и горе долу какви пари се очаква да струва?
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Нека, колегите от София да помогнат със сервиз в които със сигурност разбират от Delphi CR горивни системи.
Иначе официалния представител и дистрибутор на части за Delphi е Авел Трейд в Пловдив. Имат доста квалифициран сервиз с необходимата диагностична апаратура. Цените са приемливи и измерими с останалите сервизи.
Иначе за ремонт на въпросните инжектори във Варна на колега от форума със същия двигател 1.8 TDCI 115кс.на Фокус, мисля че му струваше около 1000лв. за четирите инжектора.
На моето Мондео му правих същия ремонт, като и на мен ми струваше 1000лв.
Поздрави и дано твоя проблем не е същия.
Иначе официалния представител и дистрибутор на части за Delphi е Авел Трейд в Пловдив. Имат доста квалифициран сервиз с необходимата диагностична апаратура. Цените са приемливи и измерими с останалите сервизи.
Иначе за ремонт на въпросните инжектори във Варна на колега от форума със същия двигател 1.8 TDCI 115кс.на Фокус, мисля че му струваше около 1000лв. за четирите инжектора.
На моето Мондео му правих същия ремонт, като и на мен ми струваше 1000лв.
Поздрави и дано твоя проблем не е същия.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Извън темата...има ли колега от форума с дизел CR който да не е правил ремонт на инжекторите?
Иначе да, аз съм тоя от Варна къде си ремонтира инжекторите за горе описаната сума....







- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Не знам дали има някой който не е правил, но очаквам скоро тези които навъртат повечко километри да почнат да повтарятMapTo_D написа:Извън темата...има ли колега от форума с дизел CR който да не е правил ремонт на инжекторите?![]()
![]()
Иначе да, аз съм тоя от Варна къде си ремонтира инжекторите за горе описаната сума....
![]()
![]()

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Здравейте, да дам още малко информация по моя въпрос.
Проблема се влоши, вече влиза в авариен режим дори на 2ра и 3та....
Днес свалих дюзите, изчистих нагара по 4-те разпръсквача, смених маркучетата за обратното гориво понеже при демонтажа се скъсаха от старост. Работата на двигателя ми се стори че се промени в положителен аспект, но проблема си го има. Тази седмица съм си поставил за цел да набавя нужната апаратура за измерване обратното гориво на дюзите. Така, че очаквайте включване, ще Ви кажа резултатите.
Какво ще ме посъветвате да направа при нужда от смяна на дюза/и, което явно ще е неизбежно.
Вариант 1: Чисто нова, имам вариант да я взема с от 30 до 35% отстъпка.
Вариант 2: Втора употреба от авто морга 150 лв парчето.
Вариант 3: Рециклирана дюза от сервиз
Вариант 4: Ремонт на дюзите.
Вариант 1 е краен, защото е най-скъп...
Приемам и други предложения.
Проблема се влоши, вече влиза в авариен режим дори на 2ра и 3та....
Днес свалих дюзите, изчистих нагара по 4-те разпръсквача, смених маркучетата за обратното гориво понеже при демонтажа се скъсаха от старост. Работата на двигателя ми се стори че се промени в положителен аспект, но проблема си го има. Тази седмица съм си поставил за цел да набавя нужната апаратура за измерване обратното гориво на дюзите. Така, че очаквайте включване, ще Ви кажа резултатите.
Какво ще ме посъветвате да направа при нужда от смяна на дюза/и, което явно ще е неизбежно.
Вариант 1: Чисто нова, имам вариант да я взема с от 30 до 35% отстъпка.
Вариант 2: Втора употреба от авто морга 150 лв парчето.
Вариант 3: Рециклирана дюза от сервиз
Вариант 4: Ремонт на дюзите.
Вариант 1 е краен, защото е най-скъп...

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Вариант 4, но не при кварталния майстор!
Най-добре в сервиз, където имат стенд и могат да тестват инжекторите на тази горивна система.
Ако минеш към вариант ремонт на инжекторите, задължително ги направи всичките.
Поздрави и успех!
Най-добре в сервиз, където имат стенд и могат да тестват инжекторите на тази горивна система.
Ако минеш към вариант ремонт на инжекторите, задължително ги направи всичките.
Поздрави и успех!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Днес проверих колко струват нови. Една дюза е на цена 652 лв.
Вече имам апаратурата за мерене на обратното гориво, утре най-вероятно ще задействам нещата!
Имам още един въпрос! За да знам в сервиза какво точно ще правят ме интересува: Сменяват ли се тези клапанчета за обратно гориво при делфи дюзите или само се рециклират? Тази смяна на стенд ли се прави и тези клапанчета има ли откъде да се закупят?

Вече имам апаратурата за мерене на обратното гориво, утре най-вероятно ще задействам нещата!
Имам още един въпрос! За да знам в сервиза какво точно ще правят ме интересува: Сменяват ли се тези клапанчета за обратно гориво при делфи дюзите или само се рециклират? Тази смяна на стенд ли се прави и тези клапанчета има ли откъде да се закупят?
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Клапанчетата се сменят с нови.
Има китайски такива на сравнително ниска цена. Има и на Delphi каквато е горивната система. Имат ги официалния представител и сервиз за БГ Авел Трейд в Пловдив. От там може да се купят. Инжекторите с новите клапани се стендоват, за да може стенда да извади новите кодове на всеки инжектор. Тези кодове после се въвеждат в ECU-то на колата, за да може правилно да се коригира работата на всеки от тях.
За Авел Трейд някой беше писал в форума, че ремонта на 4-те инжектора излиза около 1200лв. Това беше преди време, сега не знам как стоят нещата.
Поздрави!
Има китайски такива на сравнително ниска цена. Има и на Delphi каквато е горивната система. Имат ги официалния представител и сервиз за БГ Авел Трейд в Пловдив. От там може да се купят. Инжекторите с новите клапани се стендоват, за да може стенда да извади новите кодове на всеки инжектор. Тези кодове после се въвеждат в ECU-то на колата, за да може правилно да се коригира работата на всеки от тях.
За Авел Трейд някой беше писал в форума, че ремонта на 4-те инжектора излиза около 1200лв. Това беше преди време, сега не знам как стоят нещата.
Поздрави!
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Гледам ,че си от София.Тук също има представител на пловдивския сервиз, но не съм ползувал услугите му. До колкото знам той само с ремонт на дюзи се занимава и има стенд.Телефона на управителят на сервиза в София е 0886 073 020 - Цветелен Илиев.
Ако отидеш при него пиши какви са цените и доволен ли си.
Ако отидеш при него пиши какви са цените и доволен ли си.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
TEST
Това са резултатите от теста.
Човек за ремонта си намерих. Чакам два нови клапана delphi тази седмица. За 4те нямам пари, ако след време се наложи вече ще знам каква е технологията.
Доколкото разбрах дюзите се отремонтират с новите клапанчета, минават през стенда, монтират се на колата и в близките 30-50 км сами се обучават без никаква допълнителна настройка....
Човекът, който ще ми ги прави ми е приятел и пари няма да ми вземе, плащам си единствено клапанчетата... така че цената за работа няма как да ви я кажа. Ако се сетя допълнително ще го питам колко взима и ще напиша и телефона му тук в темата.
Това са резултатите от теста.
Човек за ремонта си намерих. Чакам два нови клапана delphi тази седмица. За 4те нямам пари, ако след време се наложи вече ще знам каква е технологията.
Доколкото разбрах дюзите се отремонтират с новите клапанчета, минават през стенда, монтират се на колата и в близките 30-50 км сами се обучават без никаква допълнителна настройка....
Човекът, който ще ми ги прави ми е приятел и пари няма да ми вземе, плащам си единствено клапанчетата... така че цената за работа няма как да ви я кажа. Ако се сетя допълнително ще го питам колко взима и ще напиша и телефона му тук в темата.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Малко развитие по темата. Оказа се, че не са само двете дюзи, а 4те. Причината за грешното заключение съм аз. Заблудил съм се по това, че 1ва и 4та връщат 2 пъти повече от средните. При перфектни дюзи, реално за 2 мин работа на празен ход и след това 3-4 пъти подаване на газ до към 3000 оборота трябва да прокапе толкова малко нафта, че едвам да покрие дъното на съда. А при мен за това време 1ва и 4та се напълниха почти до горе, а средните до средата, което всъщност е много. Но това не ми беше ясно
С няколко думи предстои смяна на два клапана с нови делфи (само два защото другите са сменени вече), цистене на всички дюзи на ултразвук, преглед на помпата + смяна на основни семеринги, о-ринги и един конфликтен лагер, който с времето давал проблем.
Малко по малко започна да ми става ясно как работи Common Real Delphi системата, има доста тънкости, които научих, например как да прекратим бъдещ проблем при клапанчетата на дюзите или как новите да ни изкарат повече.
Когато най-сетне получа положителен резултат ще пиша.
Много ми се искаше да мина тънко, но не се получи. Сега реших да направя всичко по книга, така че повече да нямам проблеми с горивната система.
Много благодаря за насочващите мнения! Поздрави!

С няколко думи предстои смяна на два клапана с нови делфи (само два защото другите са сменени вече), цистене на всички дюзи на ултразвук, преглед на помпата + смяна на основни семеринги, о-ринги и един конфликтен лагер, който с времето давал проблем.
Малко по малко започна да ми става ясно как работи Common Real Delphi системата, има доста тънкости, които научих, например как да прекратим бъдещ проблем при клапанчетата на дюзите или как новите да ни изкарат повече.
Когато най-сетне получа положителен резултат ще пиша.

Много благодаря за насочващите мнения! Поздрави!
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус
Интересна тема колега, надявам се да пишеш скоро как е развитието ! И аз си рециклирах моите а Авел-трейд и 2 години колата е самолет без най-малък прожлем с горивната - 1200лв за 4-те беше като подмениха вс без корпусите. Не забравяйте нови шайби да подложите 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Радвам се, че темата е интересна! 
Имам развитие по въпроса... вече всички инжектори са с нови клапанчета за излишно гориво, което е добре вече всичко е наред с дюзите.
... да обаче не и с колата
проблема остава.. е има леко подобрение, но колата влиза в авариен режим. Остава регулатора на налягането!
Малко трудно намерих човек, който да ми свали помпата, но намерих. Аз попринцип не съм от хората, които като им се счупи колата и веднага търчат в сервиз... колкото и да не разбирам се опитвам да се справя с четене, питане и помощ на приятели. Някакси нямам доверие да си оставя колата на непознати хора, туку виж взели ти торба пари за нищо. И така след няколко дни помпата ще бъде свалена и направена. Любопитно ми е само да я закача сега на диагностичната машина да вида каква грешка ще излезне. Преди излизаше проблем в дюзите, ами сега? Регулатора на налягане дали ще го отчете като различен проблем?
Помпата за високо налягане на този модел се намира на много удобно и лесно за достигане място, само че е закачена за ангренажа и зацепването явно е трудно и моя приятел дето ми прави колата не се зае да я сваля, защото не е свалял досега и не е сигурен дали после всичко ще е наред. Затова и малко се забавих по план трябваше вече да съм готов, но ще почакате още малко

Имам развитие по въпроса... вече всички инжектори са с нови клапанчета за излишно гориво, което е добре вече всичко е наред с дюзите.

... да обаче не и с колата

Малко трудно намерих човек, който да ми свали помпата, но намерих. Аз попринцип не съм от хората, които като им се счупи колата и веднага търчат в сервиз... колкото и да не разбирам се опитвам да се справя с четене, питане и помощ на приятели. Някакси нямам доверие да си оставя колата на непознати хора, туку виж взели ти торба пари за нищо. И така след няколко дни помпата ще бъде свалена и направена. Любопитно ми е само да я закача сега на диагностичната машина да вида каква грешка ще излезне. Преди излизаше проблем в дюзите, ами сега? Регулатора на налягане дали ще го отчете като различен проблем?
Помпата за високо налягане на този модел се намира на много удобно и лесно за достигане място, само че е закачена за ангренажа и зацепването явно е трудно и моя приятел дето ми прави колата не се зае да я сваля, защото не е свалял досега и не е сигурен дали после всичко ще е наред. Затова и малко се забавих по план трябваше вече да съм готов, но ще почакате още малко

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Колега оправи ли колата !
Търся мнение и аз по въпроса (Отново) Миналата година Август месец направих ремонт на 4те инжектора с нови разпръсквачи нови клапанчета нови шайби в Авел Пловдив всичко ок! Но наскоро имах проблем с паленето смених подгревните свещи ,акумулатора ,горивния филтър преди 2 месеца с маслото .... и пак не пали добре сутрин . Отидох до друг сервиз и след диагностика излиза пак проблем с две дюзи. Имам съмнение (не съм специалист хич даже) за въздух в системата и за това да не пали добре сутрин ,защото после си пали ок ,освен като я оставя повече време на студа. Майстора ми отхвърля тази възможност ,но миналата година зимата след ремонта в Авел пак не палеше много добре Фокуса! Та не знам какво да правя ,не ми се иска отново да давам куп пари за повторен ремонт на дюзите ,така до кога всяка година ремонт наново ли? Ако може някой да ме посъветва какво да правя нататък.... Благодаря предварително! Колата е Форд Фокус 1.8 тдци 2001 година
Търся мнение и аз по въпроса (Отново) Миналата година Август месец направих ремонт на 4те инжектора с нови разпръсквачи нови клапанчета нови шайби в Авел Пловдив всичко ок! Но наскоро имах проблем с паленето смених подгревните свещи ,акумулатора ,горивния филтър преди 2 месеца с маслото .... и пак не пали добре сутрин . Отидох до друг сервиз и след диагностика излиза пак проблем с две дюзи. Имам съмнение (не съм специалист хич даже) за въздух в системата и за това да не пали добре сутрин ,защото после си пали ок ,освен като я оставя повече време на студа. Майстора ми отхвърля тази възможност ,но миналата година зимата след ремонта в Авел пак не палеше много добре Фокуса! Та не знам какво да правя ,не ми се иска отново да давам куп пари за повторен ремонт на дюзите ,така до кога всяка година ремонт наново ли? Ако може някой да ме посъветва какво да правя нататък.... Благодаря предварително! Колата е Форд Фокус 1.8 тдци 2001 година
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Ако при ремонта на дюзите са направили всичко както си трябва не би трябвало да имаш проблем с тези дюзи поне 100000км според мен. Най-големия проблем на делфито са именно тези клапанчета за обратната нафта. Точно затова в сервизите правят само това, щото това си знаят! Ама ако някъде назад по горивната система, преди дюзите, някой елемент от ГНП-то отлага стружки, които стружки попадат в дюзите и следователно скапват клапанчетата за отрицателно време. Според мен това е проблема ти, щом казжаш, че 2 от дюзите са вече извън строя. Доколкото разбрах от моя човек, имало някакво лагерче, което и при мен се е скапало, а когато това стане то отлага стружки и прави проблем. Петък най-вероятно ще го взема да хода да го търся ново и ще го снимам да се види. Само предупреждавам, че незнам къде стой, не съм виждал помпата от както беше на колата.
Другото което ще те посъветвам е да си ревизираш и почистиш стартера... Някъде четох, че форда на един колега палел трудно и така го оправил.
По-другия въпрос с регулатора... моя човек се съветва с негов колега, който също прави "комари" и той му казва, че в задната част на помпата имало някакви си (май 4) клапанчета, които правели моя проблем, а именно влизането в авариен режим. Тва бил 90% от проблемите по тези делфи помпи. Тези клапанчета се шлайфали на спец. машина. Сега аз нито съм виждал тази помпа разчленене и нз за какво ми говори. Питам ВИ, има ли нещо подобно и има ли някой мануал или някакви скици на Делфи ГНП-то за да вида?
Както и да е.... проблема обаче е, че ако монтираме веднъж помапата и проблема не изчезне с ремонта на тия клапанчета, трябва пак да плащам за сваляне и качване на помпата за да сменя регулатора на налягане. Ето защо ще сменя и него за да змам, че ако проблема остане взимам кирката забивам я в предния капак и карам колата в Надин....
Другото което ще те посъветвам е да си ревизираш и почистиш стартера... Някъде четох, че форда на един колега палел трудно и така го оправил.
По-другия въпрос с регулатора... моя човек се съветва с негов колега, който също прави "комари" и той му казва, че в задната част на помпата имало някакви си (май 4) клапанчета, които правели моя проблем, а именно влизането в авариен режим. Тва бил 90% от проблемите по тези делфи помпи. Тези клапанчета се шлайфали на спец. машина. Сега аз нито съм виждал тази помпа разчленене и нз за какво ми говори. Питам ВИ, има ли нещо подобно и има ли някой мануал или някакви скици на Делфи ГНП-то за да вида?
Както и да е.... проблема обаче е, че ако монтираме веднъж помапата и проблема не изчезне с ремонта на тия клапанчета, трябва пак да плащам за сваляне и качване на помпата за да сменя регулатора на налягане. Ето защо ще сменя и него за да змам, че ако проблема остане взимам кирката забивам я в предния капак и карам колата в Надин....

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Това с отлагането на стружки от ГНП го провериха в Авел при ремонта на инжекторите. Увериха ме че няма наличие на такива. Не знам от кофти нафта да е ,макар че зареждам само от ОМВ ,Ромпетрол и Еко ? Горивния филтър не е на Делфи а е на Филтрон но това мисля че не играе толкова огромна роля.
Сега смятам първо да проверя стартера, би ли препоръчал къде да го проверя. Интересувам се също дали си чистил резервоара ? Този път няма да ремонтирам дюзите преди да съм почистил цялата горивна система . За което търся съвет от колегите тук ,Къде и кой може да го направи?
Сега смятам първо да проверя стартера, би ли препоръчал къде да го проверя. Интересувам се също дали си чистил резервоара ? Този път няма да ремонтирам дюзите преди да съм почистил цялата горивна система . За което търся съвет от колегите тук ,Къде и кой може да го направи?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Може пък точно това да е причината.Ето подобен случай с филтър на Филтронfocusnik написа: Горивния филтър не е на Делфи а е на Филтрон но това мисля че не играе толкова огромна роля.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 80#p325205
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 50#p350350
След смяната му колегата не е имал проблеми,така че може и това да е проблема.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 27 авг 2011, 08:30
- Модел на автомобила: Focus Turnier 1.8 TDCI Ghia 2002
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Този проблем с клапанчетата обикновено на колко хил. км се появява
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта