Трудно пали Мондео МК2-1.8ТД

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Трудно пали Мондео МК2-1.8ТД

Мнение от kazama1 » 17 сеп 2012, 21:05

Значи пали след 5-6 оборота на коляновия вал и изпушва дим с мирис на неизгоряла нафта,все едно опушвам за комари :D .Ако я изгася и запаля веднага пали от четвърт,но постои ли малко пак така.Свещи работят ,въздух няма ,като запали върви доста добре,масло не харчи ,течове няма,отстранени са,горивния филтър работи.Колата е 1998г.МК21.8ТД.Вече стигам до мисълта за електронниката-ИМОБИЛАЙЗЕР,умна дюза,някъде някой датчик-температурен,ако има и т.н. *00125*
Последна промяна от kazama1 на 20 сеп 2012, 14:25, променено общо 1 път.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от OgiDogi » 17 сеп 2012, 23:04

kazama1 написа:Значи пали след 5-6 оборота на коляновия вал и изпушва дим с мирис на неизгоряла нафта,все едно опушвам за комари :D .Ако я изгася и запаля веднага пали от четвърт,но постои ли малко пак така.Свещи работят ,въздух няма ,като запали върви доста добре,масло не харчи ,течове няма,отстранени са,горивния филтър работи.Колата е 1998г.МК21.8ТД.Вече стигам до мисълта за електронниката-ИМОБИЛАЙЗЕР,умна дюза,някъде някой датчик-температурен,ако има и т.н. *00125*
Дай малко предварение от ангренажното колело.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от kazama1 » 18 сеп 2012, 10:46

Точно и аз си мисля за предварение .
Последна промяна от kazama1 на 18 сеп 2012, 16:18, променено общо 1 път.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от kazama1 » 18 сеп 2012, 16:18

Дай малко предварение от ангренажното колело.[/quote]



Току що точно от ангренажното колело на помпата дадох малко предварение и колата заспа.Почна да пали от четвърт и съм много доволен от резултата.Благодаря на колегата.Между другото навремето служих в Сливен,много хубав и приятен град.Поздрави.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

vermeer
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 14 авг 2008, 00:49
Модел на автомобила: escort TD
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от vermeer » 18 сеп 2012, 19:10

понеже не съм компетентен, обяснете как се дава предварение?

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от kazama1 » 18 сеп 2012, 20:21

vermeer написа:понеже не съм компетентен, обяснете как се дава предварение?

Сваляш ремъка на хидравликата,после сваляш и шайбата на ГНП и виждаш три болта за ключ 13.Отхлабваш ги.След това на оста на ГНП с ключ 24 въртиш надясно за предварение, наляво за закъснение и затягаш трите болта с ключ 13.Пробваш и това е.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от OgiDogi » 18 сеп 2012, 22:07

kazama1 написа:
vermeer написа:понеже не съм компетентен, обяснете как се дава предварение?

Сваляш ремъка на хидравликата,после сваляш и шайбата на ГНП и виждаш три болта за ключ 13.Отхлабваш ги.След това на оста на ГНП с ключ 24 въртиш надясно за предварение, наляво за закъснение и затягаш трите болта с ключ 13.Пробваш и това е.
При палене, дизелът го морят въздух, центровка и при по-студено - свещи (като изключваме ниска компресия от износени сегменти). Щом си проверил въздуха и свещите, остава да е било центровка :)
Колкото до "въртиш" - много силно казано, по-скоро се "бута леко", тъй като няколко градуса имат голямо значение.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от kazama1 » 18 сеп 2012, 22:42

Е "ВЪРТИШ"е образно казано,то и без това няма голям мегдан за въртене,по скоро е бутане прав си.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от specialista » 18 сеп 2012, 23:32

И след като изигра това занятие ,можеш спокойно вече да търсиш перфектната центровка като ползваш и инструменти за това!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от kaio04 » 19 сеп 2012, 00:18

kazama1 написа:Значи пали след 5-6 оборота на коляновия вал и изпушва дим с мирис на неизгоряла нафта,все едно опушвам за комари :D .Ако я изгася и запаля веднага пали от четвърт,но постои ли малко пак така.Свещи работят ,въздух няма ,като запали върви доста добре,масло не харчи ,течове няма,отстранени са,горивния филтър работи.Колата е 1998г.МК21.8ТД.Вече стигам до мисълта за електронниката-ИМОБИЛАЙЗЕР,умна дюза,някъде някой датчик-температурен,ако има и т.н. *00125*
Просто от любопитство,как се появи този проблем?

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от diesel1.6 » 19 сеп 2012, 09:03

specialista написа:И след като изигра това занятие ,можеш спокойно вече да търсиш перфектната центровка като ползваш и инструменти за това!
Поздрави!
... например онези, които съм пуснал за продаване някъде тук - по 10 лв.

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК 1.8ТД

Мнение от kazama1 » 19 сеп 2012, 14:04

Просто от любопитство,как се появи този проблем?[/quote]

Просто така купих колата,някога ,някъде, някой си е играл и това е бил резултата.А колата я купих нов внос ,дали тук са я мъчили нещо или в чужбина не се знае.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондео МК2-1.8ТД

Мнение от kazama1 » 20 сеп 2012, 14:30

Ето и резултата при студен мотор днес сутринта.

http://www.youtube.com/watch?v=oDAAtWuY ... ture=g-upl" onclick="window.open(this.href);return false;
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта