Теоретично е по-добре първо да питате какво е състоянието на новия мотор (както и състоянието на стария, породило идеи за смяна, по желание) преди
теоретичното предположение и изказване в почти 100%-ва вероятностна форма, че новия също ще е зле.
Ако съдя по-моето мк1 4х4, всички (а те са около 500 броя до колкото знам) са без PATS.
Колкото до реалния въпрос.
1. На мен този v6-так въобще не ми харесва и причините са доста комплексни.
2. колата няма да тръгне да върви повече, ако си мислиш, че като е 4х4 ще късаш коли и ще стане спортна.. недей.
3. освен двигателя, както ти казаха трябва и цялата инсталация, смяна на компютър и превръзване на кабели, което си е тегаво, ABS и гитиния traction control на 4-те колела не знам дали няма да се налага преправка или да направо да се махне (едва ли последното, но е ирачка)
4. Форд са гениални, че използват един и същ тип захващане на скоростите към блока на всеки един двигател, за това може да сложиш скорости от Форда на Флинстоун на сегашен и предполагам дупките ще паснат, НО тая кутия има раздатка (transfer box) за кардана назад и не се знае дали няма да има проблеми с някои елементи, освен това съм почти сигурен, че окачването на двигателя е различно.
За парите, които ще хвърлиш за всичко това (този гаден за мен) мотор може да ремонтираш този и с всичките вее до болка изтъркани от коментирани трикове да го направиш ~145+ коня, че може и за една мегасмърт да ти остане лев, да го направиш после повече ако искаш.
Ето ти мнение от човек, който кара 4х4 и такива не са много
