турбо на мондео 3

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
zlatistiq
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 юни 2012, 12:02
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDCI 115 к.с. 2001 г.
Status: Извън линия

турбо на мондео 3

Мнение от zlatistiq » 10 ное 2012, 21:04

здравейте колеги от скоро съм собственик на форд мондео 2.0 ТДДИ 115 конски сили 2001 година искам да попитам дли е нормално пр температура -5 градусда трубото да не работи а при плюсови температури да си работи

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: турбо на мондео 3

Мнение от MapTo_D » 10 ное 2012, 21:28

zlatistiq написа:здравейте колеги от скоро съм собственик на форд мондео 2.0 ТДДИ 115 конски сили 2001 година искам да попитам дли е нормално пр температура -5 градусда трубото да не работи а при плюсови температури да си работи
Не е нормално да не работи и при -35! Ти как реши, че не работи ?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо на мондео 3

Мнение от ЯЛТА » 10 ное 2012, 21:46

Турбото ако не ти работи,- колата е "мъртвец". Има някаква друга причина.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

zlatistiq
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 юни 2012, 12:02
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDCI 115 к.с. 2001 г.
Status: Извън линия

Re: турбо на мондео 3

Мнение от zlatistiq » 11 ное 2012, 10:39

ами колега колата беше предварително загряла и на таблото показжаше -5 градуса и като трагнах да патувам колкото и гас да давах колта не варвеше и турбото не се усешташе да е включило след известно време като се постопли на вън и като температурата стана +1 един колата започна да варви като трябва и турбото взе да се усеща как ускорява

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо на мондео 3

Мнение от ЯЛТА » 11 ное 2012, 21:02

Еми какво да ти кажа, времето ще покаже, или пък диагностика.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо на мондео 3

Мнение от Любо » 19 ное 2012, 08:30

Според мен проблема не е в турбото, а в нафтата и по-конкретно в горивния филтър.
Парафина от нафтата го запушва при отрицателни температури и дебита на гориво към двигателя намалява до толкова, че двигателя работи,
но на ниски обороти, които не стигат за да се включи турбото.
Смени филтъра. Сложи добавка. И сипи хубава нафта.

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо на мондео 3

Мнение от NIKJAMa » 20 ное 2012, 18:07

Понеже колега ме попита на лично съобщение реших да напиша публично къде съм правил с турбината. Ще изполвам темата на колегата понеже не намерих на прима виста по-подходяща.

Та Мондео МК3 TDCI 130 к.с.
При мен се счупи оста на турбото. Ремонта ми го направиха в Реал Турбо http://www.realturbo.net/ на околовръстното и бул. България. Цената която платих е 880 лева, като според техните думи от моята турбина са използвали само корпуса. Доколкото разбирам имат цели картиджи с които сменят всичко. В зависимост от проблема по турбината ремонта може да е от 400 лева до максималните 880.
Специално за Мондео МК3 ме информираха че се монтират два модела турбини, като тази с електронния блок не подлежи на ремонт. Мисля, че ми обявиха цена от 1800 лева за да ми доставят такава, но за щастие се оказа че моята е от типа подлежащ на ремонт.
За качеството на работа ми е трудно да преценя с оглед на това че колата съм я карал не повече от 200 километра след ремонта. Все пак мога да споделя, че бяха любезни, бързи и не усещам разлика с преди да се счупи. Турбината трябва да я занесете свалена, ще ви откажат да я демонтират те и да направят в последствие монтаж. При мен бяха готови за по-малко от ден, като ми върнаха турбината боядисана и ме помолиха да предупредя който ще я монтира да почисти хубаво маркучите преди и след турбината. Гаранцията която ми дадоха е 6 месеца. Издават си гаранционна карта и касова бележка, може да се плати с банкова карта.
Ако бях оставил да я правят в МП цените които ми обявиха са като цяло х2, като също ги рециклират но не при тях а в някакъв сервиз в Орландовци.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо на мондео 3

Мнение от Любо » 21 ное 2012, 14:30

За едно рено мастер бяха обявили подобна цена за ремонт на турбина - оста имаше бая голям луфт.
Купих нова оригина (Garrett) за общо 1050лв с доставката от http://www.turbolader-24.de
А ето и за Мондео какво имат.
http://www.turbolader-24.de/en/search?o ... rch=Search

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта