Страница 1 от 1
					
				Почна да работи на високи обороти?
				Публикувано: 30 сеп 2006, 03:09
				от gad
				Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може  да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да  помага, ще съм му благодарен.
			 
			
					
				
				Публикувано: 30 сеп 2006, 10:33
				от chains
				В правилна насока си се насочил - този проблем го има и при фиестите с 1.3 ми?
			 
			
					
				Re: Почна да работи на високи обороти?
				Публикувано: 30 сеп 2006, 15:25
				от licho
				gad написа:Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може  да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да  помага, ще съм му благодарен.
прочети всичко за стъпково моторче, за обороти на празен ход. 
вероятно ти се е замърсило, отиди да ти го почистят или сам ако можеш.
успех
 
			
					
				
				Публикувано: 30 сеп 2006, 16:41
				от jasonsmith
				Аз имах същия проблем. но при мен се оказа че не е от стъпковото моторче, ами от настройката на изпарителя. Регулираха ми я и сега е ок. вече.
			 
			
					
				
				Публикувано: 01 окт 2006, 01:31
				от WarKiller
				Хммм ... Същото ми се случи и на мен преди два месеца извън града. Изведнъж почна да работи на доста по-високи обороти от нормалните за съответната предавка. Това в продължение на 100-150 км.
Накрая се оказа кофти бензин.  
 
 
Всичко се оправи след като малко преди да се прибера досипах от друга бензиностанция... 
 
 
А преди това доста чудене падна от какво ще да е ...
 
			
					
				
				Публикувано: 01 окт 2006, 10:32
				от J6B
				1.3 J6B-моно
С тоя проблем -високи обороти и аз съм брал  мъки ,но го преборих изцяло,няма вече високи обороти,при мен проблема беше когато е запаля студена,държи 1500-1700 оборота и имаш чувството че двигателя ще му стане нещо,държеше ги като я освободя от скорост и на място докато не загрее,и какво направих:отпред на филтърната котия в стеснения участък откъдето смуче въздух има една биметалка с пружинка ,която когато е студено е затворена и така двигателя смучи въздух не от вънка а от топлия който идва от изпускателните колектори на самия двигател,когато въздуха минава през биметалката тя се свива и малко по малко отваря клапичката и започва да смуче въздух от външния по студен въздух,и какво направих.С един кабел 1 см външен диаметър,направих така че тази клапа да стои отворена постоянно и вече няма високи обороти няма никога,няма вече автоматичен смукач,няма мъки,има икономия от някъв друг грам гориво.Мислех си че ще има промяна в паленето и във вървенето при студен двитател но ако има то е някакво малко и на фона на плюсовете не се усеща...
			 
			
					
				
				Публикувано: 01 окт 2006, 23:52
				от gad
				jasonsmith написа:Аз имах същия проблем. но при мен се оказа че не е от стъпковото моторче, ами от настройката на изпарителя. Регулираха ми я и сега е ок. вече.
A при тебе правеше ли го това и на бензин? Аз си мислех,че може и нещо от газовата да е щото е от скоро и се засилих да хода до газаджията , ама като видях, 4е и на бензин прави така и се отказах. Мерси за отговорите на всички.
 
			
					
				
				Публикувано: 02 окт 2006, 10:21
				от MasterBo
				Преди няколко месеца, при едно пътуване до София моя Ескорт ми направи същия номер да държи 3000 об/мин.. и направо си вървеше сам.
Оказа се че на палеца на дроселовата клапа, там където натиска моторчето за ПХ има винт за регулировка, който незнайно как се беше развил малко сам и дроселовата клапа стоеше леко отворена.
Може да погледнеш и при теб да не е така.. ето къде се намира той на моноинжекциона на ескорта.. предполагам на фиестата е подобно ако не и същото.

 
			
					
				
				Публикувано: 02 окт 2006, 11:13
				от jasonsmith
				gad написа:jasonsmith написа:Аз имах същия проблем. но при мен се оказа че не е от стъпковото моторче, ами от настройката на изпарителя. Регулираха ми я и сега е ок. вече.
A при тебе правеше ли го това и на бензин? Аз си мислех,че може и нещо от газовата да е щото е от скоро и се засилих да хода до газаджията , ама като видях, 4е и на бензин прави така и се отказах. Мерси за отговорите на всички.
 
Ами реално да. тъй като в движение превключвах на бензин, и си ми оставаха високи обороти, но накрая я оставих около 10 км на бензин и се оправи и тогава осъзнах че е от изпарителя.. а на късо разстояние си ми стояха по - високи..
 
			
					
				Re: Почна да работи на високи обороти?
				Публикувано: 02 окт 2006, 11:15
				от Brock
				gad написа:Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може  да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да  помага, ще съм му благодарен.
Аз си мисля, че ти е заминало моторчето за празния ход или потенциометъра. За да не си прецакаш двигателя, откачи куплунга /жиците/ който отива в управлението на могторчето /потенциометъра/ и ако се оправи - търси нов. Това е "болката" на управлението на тези мотори.
Като откачиш управлението няма да имаш смукач и докато колата загрее, ще трябва да я държиш в обороти с педала на газта, но поне няма да се форсира на студено.
 

 
			
					
				
				Публикувано: 04 окт 2006, 01:28
				от gad
				Както някой в подобна тема, а и потребителите на windows,  беше казал "рестартирай и ше се опраи". Има едни три жици, за управлението на моторчето ли, и аз неразбрах точно за какво, им се скапала изолацията и от късите съединения се натрупали грешки в компа. Рестарт, изолиране на жиците (тва беше голяма играчка), малко бръмчене 
на горе на долу за обучение и сега работи добре. Така ,че пичове НЕ БЪРЗАЙТЕ ДА КУПУВАТЕ моторчета за пх.