Страница 1 от 1
МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКУЛЕРА
Публикувано: 31 дек 2012, 17:26
от ytrewq
От скоро съм собственик на форд фокус 1.8 тдди .Сега забелязах че през интеркулера духа масло.От какво може да е.
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКОЛЕРА
Публикувано: 31 дек 2012, 18:20
от peigera
Турбото
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКОЛЕРА
Публикувано: 31 дек 2012, 18:28
от ЯЛТА
Даааа, турбокомпресора е тръгнал, но на повечето стари коли е така. Ако разхода е поносим, ще си го караш още, до 1 - 2 л. на 10 000 км.
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКОЛЕРА
Публикувано: 02 яну 2013, 10:35
от specialista
През итерколера ли духа или от снадките(маркучите)?
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКОЛЕРА
Публикувано: 02 яну 2013, 20:32
от Doin
specialista написа:През итерколера ли духа или от снадките(маркучите)?
Да се включа и аз - каква е разликата и какви са опасностите?
При мен е само от снадките, свалях кулера за промивка, но нямаше масло...много.
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКОЛЕРА
Публикувано: 02 яну 2013, 20:51
от eodor
Има един вариант , когато се събере достатъчно масло в кулера , двигателят да го засмуче , да се развърти неконтролириуемо до едни обороти след червеното и собственика да остане с пръст У Г.З .
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКОЛЕРА
Публикувано: 02 яну 2013, 21:14
от ATF
И аз имам масло,кога умира двигателя?

Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКОЛЕРА
Публикувано: 02 яну 2013, 22:18
от specialista
Doin написа:specialista написа:През итерколера ли духа или от снадките(маркучите)?
Да се включа и аз - каква е разликата и какви са опасностите?
При мен е само от снадките, свалях кулера за промивка, но нямаше масло...много.
Да не е пукнат самия колер,от там губи налягане и динамика.
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКУЛЕРА
Публикувано: 03 яну 2013, 07:46
от Doin
Лятото забелязах, че маркуча от турбото надува и по-точно малката мека гофрирана снадка,по крайщата й имаше масло, скобата се бе разхлабила.
Предположих, че кулера отдавна не е чистен, свалих го и го измих и продухах. Изтече доста мърсотия, прясното масло обаче бе незначително. Дали защото процедурата я правих Септември, т.е. вече по-хладно , ефект от почистването не усетих. По маркучите имаше малко прясно масло, тинята в колектора около ЕГР клапана я чистих с лъжица, явно отдавна или никога не е почиствана. Иначе колата си има динамика и мощност и определено кулера работи.
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКУЛЕРА
Публикувано: 03 яну 2013, 10:21
от Conan_1
До сега не ми се е случвало да сваля кулер за промивка и да няма масълце в него, все пак са стари кочинките, но не е проблем за умиране, турбината може и да не е заминала, старият ми ескорт като се махне карантията над турбото и лопатките хлопчат видимо с по няколко милиметра в охлюва и пак върви гадината и не гори масло повече от половинка на 10 000 , така че ако върви карай си и да не ти пука.

Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКУЛЕРА
Публикувано: 03 яну 2013, 14:33
от ytrewq
Маслото е през меката гофрирана снадка на интеркулера
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКУЛЕРА
Публикувано: 03 яну 2013, 16:22
от kilikanzer
Ако не намалява чувствително маслото,не се притеснявай.А ако е спукан тоя гофрирания маркуч,тичай към някоя морга и се обзавеждай.Нови са към 70-80лв. бройката или комплекта,несъм сигурен.И на моя са омаслени,но масло небута над нормалното,а сменям на 15к. км.
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКУЛЕРА
Публикувано: 04 яну 2013, 09:38
от ytrewq
Благодаря за информацията.Ще следя нивото на маслото.
Re: МАСЛО ПРЕЗ ИНТЕРКУЛЕРА
Публикувано: 15 мар 2014, 01:41
от atm0sfera
Днес мих кулера с "РАЗРЕДИТЕЛ ХК-1 1л ЛАКПРОМ" отвътре. След промивката напавих кръгче и останах приятно изненадан от резултата: турбото се усеща по-агресивно, а на 3-та направо излитам.
При разглобяването трудно го измъкнах от към турбината. Когато го събирах разбрах проблема: раздут гумен пръстен.
Въпросът ми е къде в София да търся такъв пръстен ?