C-max 1.8 TDCi трудно палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
butsata
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 29 юли 2007, 18:10
Модел на автомобила: C-MAX
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

C-max 1.8 TDCi трудно палене

Мнение от butsata » 16 яну 2013, 17:40

Здравейте колеги, имам малко странен проблем тази зима.Колата не иска да пали като е студено, но само 1вото палене.Смених подгревните свещи, акумулатора е нов, филтри и масла са сменени.Карах на диагностика в МФ, излезна само един датчик за смяна - CHT, комбиниран датчик бил някакъв, но не давал отражение с това... друго нищо не излезна. Другото е че като благоволи да запали и като се кара - тресе, работи неравномерно, и пуши доста. Дайте идеи някакви, четох доста по форума , включително и за няква настройка на PCM и тн, но ми омръзна да правя едно след друго, и да не се оправя.
TDCi Power

Изображение

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене

Мнение от mi6o » 16 яну 2013, 21:39

Сигурно ли е,че свещите за точно за мотора ? Питам,понеже и аз смених свещи,но като застудя и започнаха проблемчетата с първото палене. Смених ги с други,които бяха уж по каталог точно за Ескорт 1.8 ТД (или Мондео,те са еднакви Ендура ДЕ). Като свалих старите (нови) видях,че са по къси от тези които ги бях купил с около 3-4 мм. Казаха ми,че е палела трудно защото по-късата свещ не влизала достатъчно в бренера и не е могла да затопли достатъчно горивната камера. При тебе най-вероятно няма бренери,много по нов е мотора,но може би има значение колко е дълга свеща. Не съм спец,но горе долу отбирам от тая материя и мисля,че има нещо вярно.След смяната с по-дългите свещи започна да пали много по-добре при студен мотор рано сутрин,почти от един оборот. В ауто дата мисля,че има точно какви свещи ги дават за определен двигател-поне за Ескорт-а имаше. При мене беше и тръгнал стартера (въртеше много бавно),точно взех от колега от форума да го сменя и на един светофар едно келешче 90-ти набор реши,че трябва да прави ляв завой преди аз да мина на право и....колата челно,от пред на салата и така......а тамън я бях изкърпил от долу,нови прагове,нови вежди,масло,филтри,свещи (както писах вече),цялата предница нова,бях я направил екстра ама...извинявай отнесох се,ама си я обичах пустата ламарина и тва си е. Дано да съм ти бил в помощ.
Поздрави

Потребителски аватар
butsata
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 29 юли 2007, 18:10
Модел на автомобила: C-MAX
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене

Мнение от butsata » 16 яну 2013, 22:22

Колата си върти перфектно, новите свещи са 1 към 1 с старите.Тя си върти, но сеедно замръзва нафтата, друса,друса и по някое време запалва, като работи първо сеедно на 3 цилиндъра.после вече като поработи, пак поразтриса от време на време но работи по-равномерно.Друго е, че докато не я изфорсирам , пуши много.. след тва сеедно отпушва и почва по-чисто да работи.... много си мисля, че може и дюзи да са, но хич не ми се ще да са те.Друго е че ми качи разхода на 8 градско и то при леко каране...
Катализатора между другото го няма вече, щото и той беше много заминал.
TDCi Power

Изображение

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене

Мнение от mi6o » 16 яну 2013, 22:39

И мойта притрисаше като е студена,но за около 4-5 секунди все едно работи на 3 цилиндъра,после мъркаше като нова. Бях запланувал лятото да ходя до Ямбол при колегата Специалиста,че и аз се съмнявах в дюзи и разпръсквачи,но вече няма за какво :cry: Но при мене нямаше повишен разход и колата си вървеше екстра до последно. Дано НЕ се окажат дюзи,че съм чел за едни пари дето ...... маани бегай. Най добре се свържи с колегата и газ на там,няма лоши отзиви за него не само тук,ами и по другите форуми.

Потребителски аватар
butsata
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 29 юли 2007, 18:10
Модел на автомобила: C-MAX
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене

Мнение от butsata » 17 яну 2013, 09:05

Ами ще видя, снощи четох до към 1 часа , най-различни постове, и другата седмица живот и здраве, ще я карам в МФ- Люлин за диагностика и за настройка на PCM.Дано са прави колегите за МФ Люлин, щото от този при нас , МФ Младост , съм доста недоволен.Сеедно им зимаш десерта, като им закараш кола....
А за тия сичките проблеми, ако имате други предположения давайте, аз вече се чудя и мая кво и е на тая кола....
TDCi Power

Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене

Мнение от paci » 17 яну 2013, 09:25

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=61130
МП са магазин, а не сервиз.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене

Мнение от Conan_1 » 17 яну 2013, 09:38

предположцения за наличие на въздух из системата , или проблем с компресия на цилиндър или дюза която плюе и е затлачена от стружки или нагар.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта