Страница 1 от 1
C-max 1.8 TDCi трудно палене
Публикувано: 16 яну 2013, 17:40
от butsata
Здравейте колеги, имам малко странен проблем тази зима.Колата не иска да пали като е студено, но само 1вото палене.Смених подгревните свещи, акумулатора е нов, филтри и масла са сменени.Карах на диагностика в МФ, излезна само един датчик за смяна - CHT, комбиниран датчик бил някакъв, но не давал отражение с това... друго нищо не излезна. Другото е че като благоволи да запали и като се кара - тресе, работи неравномерно, и пуши доста. Дайте идеи някакви, четох доста по форума , включително и за няква настройка на PCM и тн, но ми омръзна да правя едно след друго, и да не се оправя.
Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене
Публикувано: 16 яну 2013, 21:39
от mi6o
Сигурно ли е,че свещите за точно за мотора ? Питам,понеже и аз смених свещи,но като застудя и започнаха проблемчетата с първото палене. Смених ги с други,които бяха уж по каталог точно за Ескорт 1.8 ТД (или Мондео,те са еднакви Ендура ДЕ). Като свалих старите (нови) видях,че са по къси от тези които ги бях купил с около 3-4 мм. Казаха ми,че е палела трудно защото по-късата свещ не влизала достатъчно в бренера и не е могла да затопли достатъчно горивната камера. При тебе най-вероятно няма бренери,много по нов е мотора,но може би има значение колко е дълга свеща. Не съм спец,но горе долу отбирам от тая материя и мисля,че има нещо вярно.След смяната с по-дългите свещи започна да пали много по-добре при студен мотор рано сутрин,почти от един оборот. В ауто дата мисля,че има точно какви свещи ги дават за определен двигател-поне за Ескорт-а имаше. При мене беше и тръгнал стартера (въртеше много бавно),точно взех от колега от форума да го сменя и на един светофар едно келешче 90-ти набор реши,че трябва да прави ляв завой преди аз да мина на право и....колата челно,от пред на салата и така......а тамън я бях изкърпил от долу,нови прагове,нови вежди,масло,филтри,свещи (както писах вече),цялата предница нова,бях я направил екстра ама...извинявай отнесох се,ама си я обичах пустата ламарина и тва си е. Дано да съм ти бил в помощ.
Поздрави
Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене
Публикувано: 16 яну 2013, 22:22
от butsata
Колата си върти перфектно, новите свещи са 1 към 1 с старите.Тя си върти, но сеедно замръзва нафтата, друса,друса и по някое време запалва, като работи първо сеедно на 3 цилиндъра.после вече като поработи, пак поразтриса от време на време но работи по-равномерно.Друго е, че докато не я изфорсирам , пуши много.. след тва сеедно отпушва и почва по-чисто да работи.... много си мисля, че може и дюзи да са, но хич не ми се ще да са те.Друго е че ми качи разхода на 8 градско и то при леко каране...
Катализатора между другото го няма вече, щото и той беше много заминал.
Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене
Публикувано: 16 яну 2013, 22:39
от mi6o
И мойта притрисаше като е студена,но за около 4-5 секунди все едно работи на 3 цилиндъра,после мъркаше като нова. Бях запланувал лятото да ходя до Ямбол при колегата Специалиста,че и аз се съмнявах в дюзи и разпръсквачи,но вече няма за какво

Но при мене нямаше повишен разход и колата си вървеше екстра до последно. Дано НЕ се окажат дюзи,че съм чел за едни пари дето ...... маани бегай. Най добре се свържи с колегата и газ на там,няма лоши отзиви за него не само тук,ами и по другите форуми.
Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене
Публикувано: 17 яну 2013, 09:05
от butsata
Ами ще видя, снощи четох до към 1 часа , най-различни постове, и другата седмица живот и здраве, ще я карам в МФ- Люлин за диагностика и за настройка на PCM.Дано са прави колегите за МФ Люлин, щото от този при нас , МФ Младост , съм доста недоволен.Сеедно им зимаш десерта, като им закараш кола....
А за тия сичките проблеми, ако имате други предположения давайте, аз вече се чудя и мая кво и е на тая кола....
Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене
Публикувано: 17 яну 2013, 09:25
от paci
Re: C-max 1.8 TDCi трудно палене
Публикувано: 17 яну 2013, 09:38
от Conan_1
предположцения за наличие на въздух из системата , или проблем с компресия на цилиндър или дюза която плюе и е затлачена от стружки или нагар.