Страница 1 от 1
Педал Съединител
Публикувано: 17 мар 2013, 18:38
от kostastam
При натискане и отпускане на педала се чува странно припукване и скърцане като на пружина.
Чудя се дали съвсем не си заминава съединителя.....отделя най-горе,при по студено време скоростите влизат трудно.
Ще пътувам и се опасявам да не ме остави на пътя....
Re: Педал Съединител
Публикувано: 17 мар 2013, 19:55
от HACKO
Въпрос, на тоя Ескорт (предполагам Хамерикански) с какво му се задейства съединителя, със жило или със хидравлична помпа?
Re: Педал Съединител
Публикувано: 17 мар 2013, 21:02
от kostastam
Без да искам съм Ви заблудил.
Колата е Мондео 1,6 бензин,94 год.....нямам си на идея как се задвижва съединителя.....
Re: Педал Съединител
Публикувано: 17 мар 2013, 21:23
от S_C
94 най-вероятно е с жило.
Re: Педал Съединител
Публикувано: 17 мар 2013, 22:54
от HACKO
Това щракане ще да е от тресчотката. Тъй като самата тресчотка е евтина, но се сменя изключително трудно, и на двете ми коли съм приложил "маймунджилък". Подложих няколко шайби с подходящ размер, така че да влезе пластмасовия водач (по спомен 12мм), и обща дебелина 5-8мм, между бронята на жилото и опората на ск. кутия. Това променя дължината на жилото и оттам се променя местото на зъбния сектор, където се зацепва палеца. Целта е да попадне на неизносено място.
Операцията е бърза и лесна, става за около 5мин.
Re: Педал Съединител
Публикувано: 18 мар 2013, 00:02
от ЯЛТА
Предполагам че това ти е повредената част:
http://eauto.bg/index.php?m=71&lang=1&m ... &f=2386343
Намира се над самия педал на съединителя. На малко неудобно за работа място е, но лягаш по гръб,- и се вижда.
Re: Педал Съединител
Публикувано: 23 мар 2013, 17:20
от adrian_m
Здравейте колеги,
И на мен ми се е налагало да сменям това нещо когато карах ескорт и е много кофти за смяна иначе не е скъпо.
На фокус по същия начин ли е или е измислено по добре?
Re: Педал Съединител
Публикувано: 23 мар 2013, 18:40
от HACKO
По-зле е, там е с хидравлика (много ама много скъпо).