Страница 1 от 1

дали се регулира съединителя

Публикувано: 28 мар 2013, 09:32
от kserx76
колеги възможно ли е да се прави нещо по съединителя отвън като реглаж или някакво натягане? или направо се сменя феродовия диск? 2,0 зетек 136кс

Re: дали се регулира съединителя

Публикувано: 28 мар 2013, 10:02
от men1977
Здр. колега,предполагам,че става въпрос за мондео мк1,щом е 136к.с.,значи при този модел има една особенност,а тя е,че ако мондеото ти е произведено 93-94г съединителя е със жило,което се регулира,но ако е след 95г.,както е моето вече е с лагер помпа като при мк2

Re: дали се регулира съединителя

Публикувано: 28 мар 2013, 11:21
от kserx76
благодаря колега но не виждам жило а колата е 95г по тази логика трябва да има помпа някаде виждам само тънка трабичка която влиза в съединителя със винтилче за обезвъздушаване, а състоянието на съединителя е такова че на средата от хода на педала започва леко да потегля и малко преди края около 2см е пълно зацепване,не знам дали е нормално това и дали е възможно да има въздух в системата?

Re: дали се регулира съединителя

Публикувано: 28 мар 2013, 12:18
от men1977
да,колега с помпа си ,която е от вътрешната страна на кожуха на скоростите и няма как да я видиш,а относно хода моят отделя по същият начин,но няма нито приплъзване,нито пребоксуване на малки обороти с голяма предавка,когато купувах моят мондю,точно това ми направи веднага впечатление,но след няколко теста се убедих,че всичко е на ред и вече повече от 2 години няма проблеми/да не чуе дявола/,така че карай смело и не се притеснявай :wink: .Иначе като проба за успокоение направи това,което направих и аз преди да купя моята.Теста е следния ускоряваш до 30 км/ч и включваш на 4-та и подаваш газ,колата трябва да поеме веднага без да се замисля и да вдига обороти и скорост едновременно,ако вдига оборотите,а скоростта не се увеличава видимо съединителя тогава боксува,опитваш и на 50 км/ч само,че вече на 5-та скорост и ако пак няма проблем си свиркаш или пък ако има значи си за феродов диск минимум.Другият начин за проверка е с ръчната или на бордюр предполагам са ти известни и тези варианти за проверка на съединителя.Успех с пробите и дано всичко е наред

Re: дали се регулира съединителя

Публикувано: 28 мар 2013, 13:16
от kserx76
благодаря за помоща но ръчната не ми работи още смених накладки и самонагаждащите механизми бяха силно клеасали и залепали,почистих ги с нафта а зъбчетата с финна триъгална пила и се раздвижиха,сега чакам да се напаснат,снощи ръчната държеше съвсем слабо,но другия вариан ще го пробвам. Преди седмица качвах баир със 5 човека един от които е моята 120кг тъща и нагоре ускорението не ми хареса а оборотмера се вдига все пак това е доста мощен двигател 180 нм възможно е да се заблуждавам и да се притеснявам напразно иначе на 1-ва скорост от светофара си къса гумите когато е изключен тракшана разбира се. :D

Re: дали се регулира съединителя

Публикувано: 28 мар 2013, 13:36
от urgan
все пак това е доста мощен двигател 180 нм
Това е маломощен двигател, тия 180 Нм според мен са твърде малко за кола 1.45 тона. Най вероятно се вкарваш във филми някви, ако буксува диска ще разбереш няма да има съмнения а факти.

Re: дали се регулира съединителя

Публикувано: 28 мар 2013, 15:28
от kserx76
маломощен ли? :D :D :D :D явно не толкова защото лятото накъсах шортите на един голф 3 GTI 115кс от квартала един познат, три пъти :D :D

Re: дали се регулира съединителя

Публикувано: 28 мар 2013, 15:42
от ЯЛТА
Ако боксува съединителят, след 2 минути е замирисал на феродо,- и ще разбереш че е дал фира. Зет ми си кара така Фокуса- 1.8 tddi, вече 2 год.= 30 000 км.