ГОЛЯМОТО ПЪТУВАНЕ!!!
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
ГОЛЯМОТО ПЪТУВАНЕ!!!
Направих опит за поставяне не нов рекорд за най-бавно минаване по "подбалканската линия",а може и да съм успял знае ли се
Онзи ден следобяд в 17:00ч. потеглих от автогарата в Слънчев бряг и в 06:00ч. вчера сутринта си бях пред блока.
Всичко това се дължи на счупена вилка на скоростите.Имах само 1-ва и 2-ра предавка като средната скорост с която съм се движил е била окло 40км/ч
Поради високата цена за ремонта която ми предложиха реших да си я прибера на самоход и в София да си отстранявам проблема,притесняваше ме само натовареното движение в събота когато потеглих сигурно съм изял сумати "благопожелания" от останалите "участници в движението".Единственото нещо което успах да изпреваря са 2 каруци един катастрофирал сърбин със Сиерка и няколкостотин охлюва, а забравих и един мъртво пиян човек пълзящ по шосето малко след Челопеч.
Най-кофти беше участъка до Сливен поради големия трафик.
Към Калофер вече се бях поизморил и спрях да подремна за 1ч.
Карлово-Пирдоп беше последния :бавен: участък понеже след това има доста спускания и като успеех да ускоря до 80-90 и да освободя се клатех по разбития път доста бързо
Последния участък Елинпелинско-София ми се стори най зле понеже няма селца и др по пътя карах и си мислех че няма край това пътуване
Пропуснах да спомена че имаше страшно гъста мъгла и не се виждаше почти нищо
следва продължение.....

Онзи ден следобяд в 17:00ч. потеглих от автогарата в Слънчев бряг и в 06:00ч. вчера сутринта си бях пред блока.
Всичко това се дължи на счупена вилка на скоростите.Имах само 1-ва и 2-ра предавка като средната скорост с която съм се движил е била окло 40км/ч

Поради високата цена за ремонта която ми предложиха реших да си я прибера на самоход и в София да си отстранявам проблема,притесняваше ме само натовареното движение в събота когато потеглих сигурно съм изял сумати "благопожелания" от останалите "участници в движението".Единственото нещо което успах да изпреваря са 2 каруци един катастрофирал сърбин със Сиерка и няколкостотин охлюва, а забравих и един мъртво пиян човек пълзящ по шосето малко след Челопеч.
Най-кофти беше участъка до Сливен поради големия трафик.
Към Калофер вече се бях поизморил и спрях да подремна за 1ч.
Карлово-Пирдоп беше последния :бавен: участък понеже след това има доста спускания и като успеех да ускоря до 80-90 и да освободя се клатех по разбития път доста бързо

Последния участък Елинпелинско-София ми се стори най зле понеже няма селца и др по пътя карах и си мислех че няма край това пътуване
Пропуснах да спомена че имаше страшно гъста мъгла и не се виждаше почти нищо
следва продължение.....

Последна промяна от bilder на 22 авг 2005, 14:17, променено общо 2 пъти.
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ГОЛЯМОТО ПЪТУВАНЕ!!!
Ми то с тая скорост мож ли да видиш нещо........bilder написа:................
Пропуснах да спомена че имаше страшно гъста мъгла и не се виждаше почти нищо...............


-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз имах такова чудо, ама по-гадно бе, защото ми се случи на отиване към морето с жената и големия ми син
.
Преди 10-12г. с ВАЗ 2101, тръгвайки от Свищов /след успешно положен изпит от четвартинката/ часът бе около 9:00-9:30 и "успешно" пристигнахме в Ахтопол в 21:05, при среден разход на бензин 5-6 л. Запушен горивен филтър преди карборатора /аз си го слагах от руснаците/. На равно до 70 км/ч а в байрите до първа скорост. Четири пъти разпилявах карборатора /нивото на бензина добре/ но при ускорение нивото падало, спирам нивото добре, тръгвам, невърви.
Последствията бяха, първо изби кондензатора /смених го/ после се прецака бобината. Някой ми бе казал, че от хълцане на двигателя може да ти замине бобинота, тогава го овиках, че това е невъзможно и още си мисля, че е така, ама на практика ми се случи точно обратното, абе съвпадък ли бе или не ама се случи.
Абе тва дългото аз ли го написах, значи съм пил повече от една бира
!

Преди 10-12г. с ВАЗ 2101, тръгвайки от Свищов /след успешно положен изпит от четвартинката/ часът бе около 9:00-9:30 и "успешно" пристигнахме в Ахтопол в 21:05, при среден разход на бензин 5-6 л. Запушен горивен филтър преди карборатора /аз си го слагах от руснаците/. На равно до 70 км/ч а в байрите до първа скорост. Четири пъти разпилявах карборатора /нивото на бензина добре/ но при ускорение нивото падало, спирам нивото добре, тръгвам, невърви.
Последствията бяха, първо изби кондензатора /смених го/ после се прецака бобината. Някой ми бе казал, че от хълцане на двигателя може да ти замине бобинота, тогава го овиках, че това е невъзможно и още си мисля, че е така, ама на практика ми се случи точно обратното, абе съвпадък ли бе или не ама се случи.
Абе тва дългото аз ли го написах, значи съм пил повече от една бира

Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 40 госта