Инжектори

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ryder_boy
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 22 окт 2011, 17:43
Модел на автомобила: escort 1.6 16v 97
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Инжектори

Мнение от ryder_boy » 10 апр 2013, 11:29

Здравейте колеги
Някой има ли информация дали инжекторите на различните кубатури зетеци имат различен дебит или просто се отварят за различно време?

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Инжектори

Мнение от opex » 10 апр 2013, 13:42

Мен също ме интересува, най-вече има ли разлика между 1.8 и 2.0. Тия дни се рових, но единствено прочетох, че странно 1.8 били по-големи като размер от 2.0 иначе май еднакво пръскали. Но кой 1.8 - 105кс или 115кс
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Инжектори

Мнение от Didibao » 10 апр 2013, 16:20

Между 1.8 и 2.0 има разлика, но не съм търсил точно, но на 1.8 са бежови инжекторите при 2.0 са черни, а щом са различни цветове имат и разлика в дебита.
Изображение

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Инжектори

Мнение от opex » 10 апр 2013, 16:42

Вярно е, че цветовете са различни, но не е задължително винаги да съвпадат с дебита. Например има на 1.6 които са черни. И 2.0 които са кафяви или карамелени.
Обаче действително май си има разлика в дебита между инжекторите на 1.8 и 2.0, зависи..
За 1,6 и 1.8 105кс казват, че е ~165сс/min +/-5,
За 1.8 115кс и 2.0 136кс ~192cc/min @3бар (43psi).
1.8 стават за до ~165кс (да не се обърква, че цифрата има отношение с дебита), след това 2.0 инжектори. Обаче щом от 1.8 са добри до към 165кс това означава, че трябва ремап.
Също така инжекторите при пълна мощност трябва да работят на 80% (макс. 85%), не 100.
А за турбо се взимат инжектори от РС2000 ~240-250cc/min които също са side-fed като обикновените, че трудно се намират иначе от други коли, повчето са top-fed.

Oще нещо свързано с инжекторите - със стандартния компютър на колата (EEC-IV, EEC-V) трябва да се избягват нискоомни инжектори!
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Инжектори

Мнение от Didibao » 10 апр 2013, 18:52

За да се мине на top-fed инжектори мисля, че може да се ползва рейка от фокус или направо цял колектор.
Изображение

ryder_boy
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 22 окт 2011, 17:43
Модел на автомобила: escort 1.6 16v 97
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Инжектори

Мнение от ryder_boy » 11 апр 2013, 06:06

А дали са взаимозаменяеми.Имам предвид от мондео на ескорт или на фиеста.Така като чета по английските форуми най-вече да, но при нас някой правил ли го е?

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Инжектори

Мнение от opex » 12 апр 2013, 01:22

Взаимозаменяеми са да. Но имай предвид, че се сменят гумените уплътнителни пръстени, както е писал в едно упътване колегата Nebhotep, които не са евтини.
Нашите Фордове не са по-различни от английските. Освен че при нас волана е поставен от правилната страна :lol: Аз почти всичката информация особено по-специфична чета в тамошните форуми.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта