Проблем след смяна на съединител.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Проблем след смяна на съединител.

Мнение от baro » 06 май 2013, 09:34

Здравейте колеги.
Преди няколко дена сменях кутията и така реших да сменя и съединителя,попадна ми на добра цена комплект ЛУК който по номер излиза за 1.8 130 коня.Викам си няма да е проблем щом диаметъра е 220 значи ще стане и при мен ,но уви след стягане на претискателя демферите се изправиха :shock: викам си тука нещо не е както трябва.Подложих по една шайба на претискателя и сега карам така но трябва да натискам до дъно ,че да отделили.
Та въпроса ми е какъв е маховика на 1.8 130 коня да не е вкопан за феродовия диск или от галимацията и бързането сложих феродовия диск на обратно?
Благодаря предварително.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на съединител.

Мнение от HACKO » 06 май 2013, 10:21

Нормално е при ново феродо, палците на диафрагмената пружина да се изправят, не е трябвало да слагаш шайбите. Сега ти предстои ново сваляне на кутията.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на съединител.

Мнение от baro » 06 май 2013, 10:30

Но така ми се струваше ,че изобщо нямаше да има съединител.По принцип ще изчакам още малко дали няма да отпусне и ще я отворя пак няма накъде *unknw* .

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на съединител.

Мнение от dimbatami » 14 май 2013, 21:49

Колега да знаеш че изпъкналата част на феродовият диск се слага към притискателния диск не към маховика ако си сгрешил го разглабяи пак докато е време

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на съединител.

Мнение от baro » 14 май 2013, 22:28

Здравейте,по принцип мисля че открих проблема.Преди когато ми се счупи оригиналната кутия сложих дизелова и тогава се наложи да се махне една част от жилото на съединителя,защото кутиите бяха с различни вилки.Не знам тогава защо не се сетих да ги разменя,и сега взех кутия от Фиеста РС1800 която е със същата вилка като оригинилната и съм сложил една втулка между бронята на жилота и кутията.Засега съединителя си работи коректно,но предстои отваряне за да махна шайбите които подложих :oops: .

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на съединител.

Мнение от Peet » 14 май 2013, 23:09

Поне ги махай една по една, та да не си играеш пак с центриране на феродовия диск. Успех, дано стане бързо.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта