Страница 1 от 1
Ford Focus TDCI гасне майсторите са в шах и мат..с пешката
Публикувано: 19 юни 2013, 21:56
от FordFocusTDCI
Здравейте. Скоро си взех Форд Фокус 1.8 TDCI 115 к.с., производство 2002 година. Напълно обслужих колата (ролки, ремъци, масла, филтри). Карах я около месец. До тук добре.

Проблемът е следният - докато карам започна да свети лампичката за подгряването. Гася колата. Паля отново. Карам, карам, пак започва да мига. Дойде моментът, когато не иска да запали. Вдига 900 оборота и моментално гасне. Отидох на диагностика. Не ми казаха каква е грешката. Единственото, което казаха беше, че имала проблем с инжекторите и регулатора на гориво. ОК. Отидох в МР. Направиха проверка на дюзите, за обратно гориво. Всичко е наред. Изпратих помпата в Пловдив, за да я тестват. Всичко е наред. Попитах майсторите дали е възможно да гасне колата от датчика на разпределителния вал. Отговорът беше, че не може да е от това, ако има проблем с датчика ще се види на диагностиката. Казаха, че е от компютъра, който се намира под акумулатора и регулира впръскването. Поисках няколко други мнения. Повечето се съмняват, че реално има проблем с компютъра. Имало вероятност да е нещо друго, но не се знае какво. Въпросът ми е възможно ли е проблемът да е наистина от компютъра, ако да може ли някой да ми каже от къде мога да намеря нов, защото вече един месец резултат няма, компютър няма?.

Възможно ли е проблемът да е друг? Приемам всякакви идеи. Благодаря Ви предварително.

Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 19 юни 2013, 22:44
от paci
FordFocusTDCI написа:Попитах майсторите дали е възможно да гасне колата от датчика на разпределителния вал. Отговорът беше, че не може да е от това, ако има проблем с датчика ще се види на диагностиката.
В МП ли ти казаха това и кой от тях?
Не съм им фен, но алтернатива за диагностика в града не мога да ти предложа.
Можем да отидем в МП и да си поговорим с Пламен.
Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 19 юни 2013, 22:59
от specialista
FordFocusTDCI написа:Здравейте. Скоро си взех Форд Фокус 1.8 TDCI 115 к.с., производство 2002 година. Напълно обслужих колата (ролки, ремъци, масла, филтри). Карах я около месец. До тук добре.

Проблемът е следният - докато карам започна да свети лампичката за подгряването. Гася колата. Паля отново. Карам, карам, пак започва да мига. Дойде моментът, когато не иска да запали. Вдига 900 оборота и моментално гасне. Отидох на диагностика. Не ми казаха каква е грешката. Единственото, което казаха беше, че имала проблем с инжекторите и регулатора на гориво. ОК. Отидох в МР. Направиха проверка на дюзите, за обратно гориво. Всичко е наред. Изпратих помпата в Пловдив, за да я тестват. Всичко е наред. Попитах майсторите дали е възможно да гасне колата от датчика на разпределителния вал. Отговорът беше, че не може да е от това, ако има проблем с датчика ще се види на диагностиката. Казаха, че е от компютъра, който се намира под акумулатора и регулира впръскването. Поисках няколко други мнения. Повечето се съмняват, че реално има проблем с компютъра. Имало вероятност да е нещо друго, но не се знае какво. Въпросът ми е възможно ли е проблемът да е наистина от компютъра, ако да може ли някой да ми каже от къде мога да намеря нов, защото вече един месец резултат няма, компютър няма?.

Възможно ли е проблемът да е друг? Приемам всякакви идеи. Благодаря Ви предварително.

Първо щом е светвала лампата значи е записвала грешка.Тук ти трябва да кажеш каква грешка записва защото на сляпо нама как да се даде даже предположение.Какво значи не иска да пали?(опиши го) После казваш че вдига 900 об.Второ трябва да се гледат живи данни за да се разбере в този или в който и да е момент какви са стойностите събрани от датчиците.Контролера на база на тази информация си прави съответните корекции.Трето това че дюзите са издържали теста на обратното гориво не ги прави изправни!!! Така се проверява основно клапана на дюзата.Някой може ли да ми докаже че разпръсквача е наред?А някой може ли да ми докаже че в състемата горивото е със нужното налягане?Колите ви са снабдени със сложна система за управление на мотора и не си мисли че някой ей така от въздуха ще измисли какво и не твоята.Трябва много конкретна информация за да се насочим къде е проблема.
Успех!
Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 20 юни 2013, 20:39
от FordFocusTDCI
Грешката се надявам утре да разбера точно каква е (като номерация).

Реално, като завъртя ключа, колата вдига 900 оборота и гасне, а след няколко опита само стартерът върти и не вдига никакви обороти, нищо.

Не знам какъв е проблемът. Ако на някой му се е случвало, моля да сподели идеи.

Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 20 юни 2013, 23:04
от specialista
FordFocusTDCI написа:Грешката се надявам утре да разбера точно каква е (като номерация).

Реално, като завъртя ключа, колата вдига 900 оборота и гасне, а след няколко опита само стартерът върти и не вдига никакви обороти, нищо.

Не знам какъв е проблемът. Ако на някой му се е случвало, моля да сподели идеи.

Аз го разбирам така: Като стартираш мотора,той пали заработва нормално(за кратко) и гасне.После колкото и да се пробваш не пали.
Интересно на другия ден защо се повтаря всичко това???
Не ми е работа да го казвам,но питал ли си тези хора имат представа кое как работи в тази кола?
В предния пост ти дадох жокер,виждам че не си го отразил. Кажи им само че тази помпа не прави нищо друго освен да осигури високо налягане.Всичко остананло е поверено на компютъра и дюзите.За да гасне колата значи :Или и свършва горивото или влиза в авариен режим(предписанията за налягане в режима са извън норма).Реални данни в реално време.Лог файл зада се разгледа и т.н.
Няма как да предам всичко а и защо да го правя като някой друг ти взема парите

.
Това е в кръга на маятапа разбира се.Няма как да ти помогна без някой да ми даде конкретни данни за които да се захвана.
Успех!
Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 22 юни 2013, 15:00
от FordFocusTDCI
При диагностиката, вчера, не изписа номер на грешка, но изписа, че има проблем в регулатора за налягане. Добре, като изпратих помпата да я проверят в Пловдив и казаха, че всичко е наред, как не са хванали проблема с регулатора. Възможно ли е наистина да е регулатора и да не се хване при проверка на помпата?

В понеделник ще вземат регулатор и вторник ще го сменят, само него, и да карам колата, за да видя дали ще се оправи. Чудо.

Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 22 юни 2013, 22:11
от specialista
FordFocusTDCI написа:При диагностиката, вчера, не изписа номер на грешка, но изписа, че има проблем в регулатора за налягане. Добре, като изпратих помпата да я проверят в Пловдив и казаха, че всичко е наред, как не са хванали проблема с регулатора. Възможно ли е наистина да е регулатора и да не се хване при проверка на помпата?

В понеделник ще вземат регулатор и вторник ще го сменят, само него, и да карам колата, за да видя дали ще се оправи. Чудо.

То няма как да изпише проблем без да го свърже със някакъв номер на грешка.Жалко че си далеч.Мисля даже че имам под ръка регулатор за проба,но аз първо бих закачил компютъра и да гледам живи данни.Пак казвам че няма как да си сигурен във дюзите!В същност в момента няма как да си сигурен във нищо.Само не ми казвай че ще купиш нов регулатор и това само за проба!Срам ме е да го кажа но дори не трябва да имаш доверие на хората които ти правят колата.
п.с. къде ще я караш тази кола бе човек нали не работи???
май не схващам всичко или си доста пестелив в обясненията!
Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 22 юни 2013, 23:45
от FordFocusTDCI
Компютърът се намира под акумулатора. И когато махнаха компютъра да му видят номера и после го сложиха обратно, вързаха пак акумулатора и колата запали. Когато започне да мига често лампата за подгряване в един момент колата гасне. Скоро очаквам да спре да върви отново. Не няма да купувам нов регулатор. Ще ми го дадът да карам с него и в случай, че всичко е наред тогава ще го платя.

Номер не видях, на грешката, но и не ми казаха.

Ще видим дано се оправи.

Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 29 юни 2013, 22:39
от FordFocusTDCI
Смених само регулатора на помпата с чисто нов. За сега всичко е наред с колата. Надявам се, че ще продължава да е така.

Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 30 юни 2013, 09:38
от Conan_1
Пиши след известно време как е положението да знаем че е било от регулатора

Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 03 авг 2013, 19:00
от Freecy
Здравейте Колеги.
И при мен е същият проблем,по точно:
В началото го правеше по рядко на месец или два,паля колата и я оставям да загрее,мотая се в двора 2-3 мин докато я чакам уж да загрее и като се върна при колата тя е изгаснала,в началото не ми правеше впечатление.Само че от 15 дни ми къса нервите стана по лошо:( След като загрее се получава едно придърпване (не правилно горене на ГВС според мен)тръгвам да ускорявам,няма проблем само че почва да придърпва и след 2-3 мин гасне и започва да ми мига лампата на под. свещи,гася колата и давам на контакт ако ми мигат лампата на свещите няма да запали.Ако изгасне и не светне лампата пали

.Почнаха мъките закачват я на компа и почват да четат (така наречените майстори) казват че проблема е в помпата,понеже грешките който дава колата са проблем с помпата,проблем с дюзата и като изгасне проблем с датчика на коляновия вал и една неразпозната грешка р0335

каде ли не ходих всички помпата,само че според мен не е помпата,защото проблема ми се появява на загрят двигател и е мн трудно за диагностика във Варна,тук всички майстори правят вс френско и немско,за тях Форд-а не е кола,да ама не точно който може да прави фордове е майстор,поне за мен.Смених датчика на кол.вал само че с менте в момента немога да си позволя оригиналния.Ако някой е имал подобен проблем или се е сблъсквал с такъв да сподели мнение.Във времена на криза не ми се учи от проба грешка,нямам излишни пари да наливам в "майсторите" да се "учат" на форда ми.Благодаря предварително
Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 03 авг 2013, 22:44
от OgiDogi
Freecy написа:... и една неразпозната грешка р0335 ...
http://www.dtcsearch.com/P0335/ - в най-общи линии е прекъсната верига на датчика
Явно грешката за датчик на колянов вал се записва в различни регистри на ECU, единият от които диагностиката само чете, но няма заложено в софтуера какво точно я причинява.
Възможно е, при загряване на датчика и проводниците към него да се губят импулси и компютърът да спира подаването на гориво.
Re: Ford Focus гасне / майсторите са в шах и мат... с пешката
Публикувано: 04 авг 2013, 07:03
от DTM
Freecy написа:Здравейте Колеги.
Здравей колега,
отиди до Мотор Консулт в Западна промишлена зона. Имат достатъчно диагностична апаратура и опит, за да диагностицират правилно.
Горивната система на дизеловите двигатели на Форд от тези години си има определени проблеми, които са известни и решими. Има доста писано из форума, включително и аз съм писал на дълго и широко.
Фокуса с какъв мотор е 1.8TDCI?
Ако имаш желание, ето номер 0888492083 Пламен.