Страница 1 от 1

ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Публикувано: 13 авг 2013, 23:54
от silboh
здравеите колеги имам ескорт1.8тд 70к.с.въпроса мие следния,трудно палеше небеше зацепен ангренажа сега след като го направих пали лесно но варви по слабо, можели някои да ми даде съвет?

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Публикувано: 14 авг 2013, 07:10
от OgiDogi
silboh написа:здравеите колеги имам ескорт1.8тд 70к.с.въпроса мие следния,трудно палеше небеше зацепен ангренажа сега след като го направих пали лесно но варви по слабо, можели някои да ми даде съвет?
Пак провери зацепването, да не би да си докарал ГНП, а да си разбутал газоразпределението. Освен ако помпата ти е с проблем и не може да си регулира предварението. Дай информация за пушека от ауспуха.

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Публикувано: 15 авг 2013, 07:41
от kaio04
Ако ангренажа е зацепен правилно, явно нещо по веригата- датчици,ECU,авансатор или ГНП не работи добре.Компромисен вариант е да бутнеш ГНП-то на закъснение, да речем с около 1 милиметър да се разминат дупките за блокиране на помпата.

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Публикувано: 15 авг 2013, 17:52
от specialista
kaio04 написа:Ако ангренажа е зацепен правилно, явно нещо по веригата- датчици,ECU,авансатор или ГНП не работи добре.Компромисен вариант е да бутнеш ГНП-то на закъснение, да речем с около 1 милиметър да се разминат дупките за блокиране на помпата.

Тва пък със каква цел?

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Публикувано: 16 авг 2013, 00:57
от kaio04
Целта е да се провери, дали ще има разлика в работата на двигателя и в каква посока.Щом пали добре, следва, че предварението е в нормите или малко по-вече.Тези мои писания са не професионални и в стил "проба-грешка".Надявам се, че човека сам си рови по колата.
Леко извън темата. Въпрос към specialista : Каква ще е твоята реакция, ако някой дойде при тебе и каже : Бутни ми помпата с 1 милиметър назад.

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Публикувано: 16 авг 2013, 07:15
от OgiDogi
kaio04 написа:...
Леко извън темата. Въпрос към specialista : Каква ще е твоята реакция, ако някой дойде при тебе и каже : Бутни ми помпата с 1 милиметър назад.
Най-вероятно - недоумение. Помпата се бута на градуси и този 1 mm ако го мериш в прозорчето на зъбното колело, ще ходиш напред-назад с по 10° ако не и повече. А това си е ужасно много.

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Публикувано: 16 авг 2013, 08:57
от specialista
kaio04 написа:Целта е да се провери, дали ще има разлика в работата на двигателя и в каква посока.Щом пали добре, следва, че предварението е в нормите или малко по-вече.Тези мои писания са не професионални и в стил "проба-грешка".Надявам се, че човека сам си рови по колата.
Леко извън темата. Въпрос към specialista : Каква ще е твоята реакция, ако някой дойде при тебе и каже : Бутни ми помпата с 1 милиметър назад.

То точно там е проблема.Човека си рови по колата сам и не пита, нито пък е дал някакви подробности кое как и т.н. А ние се чудим какъв съвет да му дадем!От опита който имам ми е нужно да чуя и видя кое как се случва и съм готов със диагнозата подчти на 100%.Лошото е за да се стигне до намесата ми обикновенно колата е ровена от много хора,всеки си е оставял подписа някъде.Айде иди разбери кое как е.Обеснявал съм много пъти тук как се зацепва този мотор и че без инструменти винаги се допуска грешка.А кой, как ще прави упражнението не мога да знам нито да се ангажирам със съвет.Това си е чисто губене на време.Лошото е че тези модели вече не представляват интерес за никого както се казва(нискобюджетни са)и вече никой не се навива да им прави ремонти със думите "тя колата не струва толкова",така че остава само надеждата някой толкова да иска че непрекъснато да пита и т.н. за да си направи колата сам!
Поздрави!