Страница 1 от 1
Проблем с мотора
Публикувано: 29 сеп 2013, 12:26
от Yavor Todorov
мисля че прегрях мотора и ми хвърли маслото на форд мондео 1.8 16 клапана 1994г интересуваме дали имат някакви защити тези фордчета защото стартера върти много странно
Re: Проблем с мотора
Публикувано: 29 сеп 2013, 22:25
от NikiMihailov
Re: Проблем с мотора
Публикувано: 29 сеп 2013, 22:36
от OgiDogi
Yavor Todorov написа:мисля че прегрях мотора и ми хвърли маслото на форд мондео 1.8 16 клапана 1994г интересуваме дали имат някакви защити тези фордчета защото стартера върти много странно
Прегрят мотор в повечето случаи = издухана гарнитура. От там - изхвърленото масло и странното въртене (няма компресия на някой цилиндър). Сваля се главата, зачистване на останките от гарнитурата и евентуално изравняване, след което с нова гарнитура нещата трябва да се оправят.
Re: Проблем с мотора
Публикувано: 29 сеп 2013, 23:16
от ЯЛТА
Спокойно човек, опиши подробно случилото се, напиши от кой град си, за да може да те упъти някой колега, към съвестен майстор, или пък насоки за ремонт.
Re: Проблем с мотора
Публикувано: 30 сеп 2013, 01:38
от NikiMihailov
Аз бях с момчето което пусна темата.Прибирахме се със спукан радиатор,и караше бавно колата,обаче за да хванем един светофар трябваше да ускори малко и след светофара изгасна сама
след около 30 мин решихме да я палим но не запали и я прибрахме на дърпане,на сутринта установихме че от капака на главата е изпуснало доста масло и даже свещите бяха покрити до половината,изчистихме ги наляхме 3литра масло и решихме да палим на стартер,пак същия странен звук че даже и по зле само чаткаше се едно не изхвърля бендикса,пробвахме я на скорост и запали но с много гаден звук от мотора
Колата се намира в Варна
Re: Проблем с мотора
Публикувано: 30 сеп 2013, 07:55
от HACKO
NikiMihailov написа:... да палим на стартер,пак същия странен звук че даже и по зле само чаткаше се едно не изхвърля бендикса,....
Това е класически пример за изтощен акумулатор.
Щом двигателя е запалил, нещата не са толкова страшни. Все пак трябва да се прегледа. Маслото както го описваш го е изхвърлил от гарнитурата на капака на клапаните, трябва да се смени самата гарнитура, това не е гарнитурата на главата. Трябва да се почистят и обезмаслят всички куплонзи, кабели, високоволтовите бобини, неравномерната работа може да е от електрически произход.
Най-притеснително е колко време е работил без масло и дали лагерите са задрали през това време. Трябва да се ослуша от специалист за характерни звуци от износени лагери.
Re: Проблем с мотора
Публикувано: 30 сеп 2013, 14:09
от NikiMihailov
Когато вартяхме колата на стартер,пусках ток от друга кола така че не може да става дума за изтощен акумулатор,а колкото до гарнитурата на главата не е издухана защото не беше пресечено маслото,в същото време немога да бъда сигорен защото пък и нямаше капка вода в съда
Re: Проблем с мотора
Публикувано: 30 сеп 2013, 14:24
от ЯЛТА
Еми маслото не е задължително да е пресечено.Пресечено ще е ако гарнитурата е изгоряла към отвор на маслопровода. Ако е изгоряла към цилиндрите ще надува компресия, която ще "изгони" антифриза от охладителната система. Ще ти трябва сериозен майстор, ако вече не е безвъзвратно късно въобще за майстор, съдейки от обясненията.
Re: Проблем с мотора
Публикувано: 30 сеп 2013, 19:10
от NikiMihailov
Дадохме я в сервиз,Стъни ауто,да видим какво ще кажат и колко ще е ремонта