Пробелм с дюзи фокус 2009 1.8 ТДЦи

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Dokicha
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 18 окт 2013, 12:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 2008
Status: Извън линия

Пробелм с дюзи фокус 2009 1.8 ТДЦи

Мнение от Dokicha » 18 окт 2013, 12:39

Здравейте колеги ! :) Преди 4-ри години бащата на приятелката ми си е купил Фокус от Мото Пфое в Бургас 1.8 ТДЦИ 115 коня. Гаранцията на колата е била 3 години защото е на лизинг, веднага след като е изтекла гаранцията 2012 година след месец някъде му светва лампичка на таблото и колата изгасва и не иска да пали. Карат я в сервиза на форд и там на диагностиката излиза че има повредена дюза на 1-ви цилиндър, а колата е само на 30 000 км. , сменят дюзата (на сименс) - 800 лв. и не след дълго същата история карат отново колата в сервиза и - дюза на 3-ти цилиндър това в рамките на 6 месеца ! и сега към средата на това лято отново със същия проблем дюза на 2-ри цилиндър за смяна. Имате ли някаква информация за тези дюзи на сименс възможно ли е за този кратък период от време да изгърмят всички, защото сега последната не е сменена понеже човека няма възможност на всеки 2 месеца да отделя тези средства за колата и само са изчистили грешката от компютъра и двигателя работи като по чесовник...Дали грешката не е в компютъра ? :shock: И знаете ли някъде където имат добра диагностика за този модел след 2008 ? Благодаря предварително.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Пробелм с дюзи фокус 2009 1.8 ТДЦи

Мнение от urgan » 18 окт 2013, 16:00

По принцип като си отиде една и ако смениш само нея след известни километри сдават багажа и останалите. Затова се правят и четирите независимо че едната се е развалила. А по въпроса защо след 30 000 км са се развалили това малко е някав прецедент. Неможе кола на 30х км да й се случват такива неща. Защо не се консултираш с хората от мото пфое? Все пак колата е нова, няма някой гаражен майстор да я гледа. А каква нафта е наливано в колата?
Изображение

Dokicha
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 18 окт 2013, 12:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 2008
Status: Извън линия

Re: Пробелм с дюзи фокус 2009 1.8 ТДЦи

Мнение от Dokicha » 18 окт 2013, 17:08

Ами по принцип за дюзите си прав друг е въпроса че са нямали възможност, иначе нафта е зареждана от лукоил и омв предимно 2-рата, а от мото-пфое не ми се коментира за обслужващия персонал от там са вдигнали ръце хората. И не ми се вярва нафтата да е толкова зле че за тези километри да изгърмят дюзите ...

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Пробелм с дюзи фокус 2009 1.8 ТДЦи

Мнение от urgan » 19 окт 2013, 10:18

Да аз затова те питах, защото ако сте наливали кръщавана тираджийска нафта това може да стане. Значи пътят ти е към Ямбол :D
За качествена диагностика пиши на specialista http://clubford.bg/forum/memberlist.php ... ef304ff96f
Това е човека който ще ти помогне, Бургас не е толкова далеч, но колкото и да е там е мястото повярвай ми.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта