Проблем с водното охлаждане
Публикувано: 31 окт 2006, 20:57
Здравейте колеги, може да не е точно тук мястото за питането ми за което се извинявам предварително. Та значи онзи ден реших да сипя антифриз в колата, която е ФОРД ЕСКОРТ 85 г.1.1 бензин С къдравите стопове и гледам че казанчето за водата е празно, но не се притесних понеже щях да източвам цялата система и да сипвам антифриз. Извадих маркуча от долния край на радиатора и източих водата която видимо беше около 3 или там някъде литра и налях антифриз до максимума на казанчето после запалих колата и реших да изчакам да загрее за да видя дали се включва и перка на радиатора понеже преди време сменях термодатчика за перката и имам едно на ум.
И значи проверих дали и двата кръга работят и е всичко точно първо малкия и после започна и радиатора да се загрява, но в един момент от капачката на казанчето започна да бълва вода като вулкан и перката не се включи а като го изгасих двигателя вътре се чуваше като свистене . Проверих свещите сухи са всички цилиндри си работят маслото е чисто и гъсто както и антифриза си е чист. Предположих, че и този датчик си е отишъл и купих нов които е на 95-100 а фабрично е на 100-108 мисля. Източих на ново всичко и оставих незавит датчика а той се намира отгоре на двигателя за да не се получи въздушна възглавница и го завих накрая и долях понеже започна да изтича от там водата, но точно преди да се включи перката започна пак да излиза вода, но се оправи като се включи перката и после пак така на границата. Моля ви простете ми че толкова дълго и подробно го написах ,но съм новак и може би затова. Та кажете ми къде да търся проблема допитвам се до вас понеже в момента съм малко ограничен финансово а и забравих да кажа стрелката за водата на таблото вътре си е на средата и малко като се качи си включва перката не е в червените зони, но излиза вода и ме притеснява а преди време сменявах водната помпа. Ще съм ви много благодарен ако ме ориентирате.
Предварително ви благодаря
И значи проверих дали и двата кръга работят и е всичко точно първо малкия и после започна и радиатора да се загрява, но в един момент от капачката на казанчето започна да бълва вода като вулкан и перката не се включи а като го изгасих двигателя вътре се чуваше като свистене . Проверих свещите сухи са всички цилиндри си работят маслото е чисто и гъсто както и антифриза си е чист. Предположих, че и този датчик си е отишъл и купих нов които е на 95-100 а фабрично е на 100-108 мисля. Източих на ново всичко и оставих незавит датчика а той се намира отгоре на двигателя за да не се получи въздушна възглавница и го завих накрая и долях понеже започна да изтича от там водата, но точно преди да се включи перката започна пак да излиза вода, но се оправи като се включи перката и после пак така на границата. Моля ви простете ми че толкова дълго и подробно го написах ,но съм новак и може би затова. Та кажете ми къде да търся проблема допитвам се до вас понеже в момента съм малко ограничен финансово а и забравих да кажа стрелката за водата на таблото вътре си е на средата и малко като се качи си включва перката не е в червените зони, но излиза вода и ме притеснява а преди време сменявах водната помпа. Ще съм ви много благодарен ако ме ориентирате.
Предварително ви благодаря