Глъхнене на форд фокус
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
- Status: Извън линия
Глъхнене на форд фокус
Здравейте!Искам да питам за един проблем,който забелязвам при всички фокуси/ бензинки 1.4 и 1.6 / .При рязко подаване на газ има едно заглъхване все едно двигателя ще изгасне и след това се отпушва.При всички ли е този проблем или е някаква повреда?Искам да си взимам такъв,но вече започвам да се разколебавам заради този проблем.Благодаря за отговорите!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Глъхнене на форд фокус
Не!geniy написа:Здравейте!Искам да питам за един проблем,който забелязвам при всички фокуси/ бензинки 1.4 и 1.6 / .При рязко подаване на газ има едно заглъхване все едно двигателя ще изгасне и след това се отпушва.При всички ли е този проблем или е някаква повреда?Искам да си взимам такъв,но вече започвам да се разколебавам заради този проблем.Благодаря за отговорите!
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега прочети http://www.clubford.org/forum/viewforum.php?f=66" onclick="window.open(this.href);return false;
и по точноhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227
там е отговора на твоя въпрос.Защо се получава това забавяне
и по точноhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227
там е отговора на твоя въпрос.Защо се получава това забавяне
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
- Status: Извън линия
jordj написа:Колега прочети http://www.clubford.org/forum/viewforum.php?f=66" onclick="window.open(this.href);return false;
и по точноhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227
там е отговора на твоя въпрос.Защо се получава това забавяне
За фокуса същото ли е-потенциометъра да е причината?Защото ако става въпрос за него не са същите симптоми.
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
При мен няма такъв проблем. Не съм много в час с техниката, но доколкото знам 1.6 трябва да набират по добре при ниски обороти от 1.8.
Разтърси се в http://www.ffclub.ru/forum/index.php?. Много коментират сходен проблем, но го свързват предимно с лош бензин.
Разтърси се в http://www.ffclub.ru/forum/index.php?. Много коментират сходен проблем, но го свързват предимно с лош бензин.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
- Status: Извън линия
И аз съм по склонен да вярвам на лошия бензин защото не може вече сигурно около 10-12 фокуса да гледам и всичките да го правят това нещо.Само един беше загрял като хората,но пак това нещо.Всяко зло за добро обаче казват хората.Сега за съжаление ще сменям марката,защото се оказва,че фокусите не могат да се карат на газ А за мен това е нерационално.Благодаря за отговорите!vlad написа:При мен няма такъв проблем. Не съм много в час с техниката, но доколкото знам 1.6 трябва да набират по добре при ниски обороти от 1.8.
Разтърси се в http://www.ffclub.ru/forum/index.php?. Много коментират сходен проблем, но го свързват предимно с лош бензин.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
- Status: Извън линия
Какво е ЕГР?chains написа:Често ЕГР клапана е причина да не се получава оптимална смес и от там така характерното първоначално заглъхване /от това страдат и екотеците на Опел/!
П.С. Ако е за рециркулацията на отработените газове пише,че когато е студен двигателя не го прави това нещо,а то е точно / а сигурно и след като загрее де / тогава?
- veno
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 02 юни 2006, 23:56
- Модел на автомобила: Focus Millenium 1.6, 100bhp, '00
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
при мен се получава само на първа при тръгване когато искаш бързо да се изнесеш и дадеш газ до дупка. При мен решението е по-продължително време на полусъединител докато вдигне над 2500 оборота на първа, като това е само в случая когато подаваш газ до дупка. Ако си тръгваш нормално с лека газ не се получава заглъхване. Колегите го обясняват че се дави двигателя един вид в началото при рязкото подаване на газ.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
- Status: Извън линия
Доста се чудих за този вариант,но никога не съм карал дизел,а и от поддръжка не разбирам нищо.Та ако имате впечатления и препоръки какво да гледам за дизел казвайте!Интересува ме фокус само,около 1999-2000 година!Благодаря!jordj написа:Мини на дизел няма дати трябва газ и там подобни ,а и са икономични.
а и не са старите бавни дизели.
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мисля че в случая става дума за моментно заглъхване при потдаване на газ,сапътствано с шум от жъздушния филтер(засмукване на въздух).Ако иде реч за това нещо,мисля че е нормални,при повечето инжекционни двигатели е така,но то е само в момента на потдаване на газ,ако е по продълзително то проблем мозе и да има!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Точно така това е клапана за доотработване на изгорелите газове - проблема идва от това, че с времето /особено бързо при не много качествени горива/ се напластяват нагари по него и в един момент, той не може да се затвори и/или отвори докрай /почва да си пропуска газове и когато не трябва/ докато в един момент блокира в дадено положение /ако е на затворено - ок. караш си като не толкова екологично чист двг; но когато блокира отворен - положението става много зле/.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
- Status: Извън линия
Това трябва да е.Благодаря!chains написа:Точно така това е клапана за доотработване на изгорелите газове - проблема идва от това, че с времето /особено бързо при не много качествени горива/ се напластяват нагари по него и в един момент, той не може да се затвори и/или отвори докрай /почва да си пропуска газове и когато не трябва/ докато в един момент блокира в дадено положение /ако е на затворено - ок. караш си като не толкова екологично чист двг; но когато блокира отворен - положението става много зле/.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 10 яну 2010, 14:42
- Модел на автомобила: фокус 1.6 I
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Глъхнене на форд фокус
при моя фокус 1.6 -99г. глъхнене се получава след като колата подгрее и се усилва след употреба на спирачки. Смених машинката за оборотите но без успех? какво друго може да е? прави го и на газ.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Глъхнене на форд фокус
Моята на моменти също дърпа доста добре, а има и моменти в които сякаш умира! Според мен май е бензина, винаги зареждам на OMV , не знам, дали да не си купя добавка за бензина да издуха нагарите! А и се чудя дали не може да е от катализатора! Знам, че като цяло като взема да заминава,почва да спъва колата много!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта