Глъхнене на форд фокус

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Глъхнене на форд фокус

Мнение от geniy » 02 ное 2006, 17:13

Здравейте!Искам да питам за един проблем,който забелязвам при всички фокуси/ бензинки 1.4 и 1.6 / .При рязко подаване на газ има едно заглъхване все едно двигателя ще изгасне и след това се отпушва.При всички ли е този проблем или е някаква повреда?Искам да си взимам такъв,но вече започвам да се разколебавам заради този проблем.Благодаря за отговорите!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Глъхнене на форд фокус

Мнение от kEFi » 02 ное 2006, 19:21

geniy написа:Здравейте!Искам да питам за един проблем,който забелязвам при всички фокуси/ бензинки 1.4 и 1.6 / .При рязко подаване на газ има едно заглъхване все едно двигателя ще изгасне и след това се отпушва.При всички ли е този проблем или е някаква повреда?Искам да си взимам такъв,но вече започвам да се разколебавам заради този проблем.Благодаря за отговорите!
Не!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 02 ное 2006, 19:45

Колега прочети http://www.clubford.org/forum/viewforum.php?f=66" onclick="window.open(this.href);return false;
и по точноhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227
там е отговора на твоя въпрос.Защо се получава това забавяне
*00133*

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 02 ное 2006, 20:17

jordj написа:Колега прочети http://www.clubford.org/forum/viewforum.php?f=66" onclick="window.open(this.href);return false;
и по точноhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227
там е отговора на твоя въпрос.Защо се получава това забавяне

За фокуса същото ли е-потенциометъра да е причината?Защото ако става въпрос за него не са същите симптоми.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 02 ное 2006, 20:24

За повече информация за Фокус могат да ти кажат колеги които карат такива.Един от тях е влад(vlad)Пиши му на лично съобщение ,вярвам ще ти отговори изчерпателно.
*00133*

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 02 ное 2006, 22:11

При мен няма такъв проблем. Не съм много в час с техниката, но доколкото знам 1.6 трябва да набират по добре при ниски обороти от 1.8.
Разтърси се в http://www.ffclub.ru/forum/index.php?. Много коментират сходен проблем, но го свързват предимно с лош бензин.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 03 ное 2006, 16:19

vlad написа:При мен няма такъв проблем. Не съм много в час с техниката, но доколкото знам 1.6 трябва да набират по добре при ниски обороти от 1.8.
Разтърси се в http://www.ffclub.ru/forum/index.php?. Много коментират сходен проблем, но го свързват предимно с лош бензин.
И аз съм по склонен да вярвам на лошия бензин защото не може вече сигурно около 10-12 фокуса да гледам и всичките да го правят това нещо.Само един беше загрял като хората,но пак това нещо.Всяко зло за добро обаче казват хората.Сега за съжаление ще сменям марката,защото се оказва,че фокусите не могат да се карат на газ :( :( :( А за мен това е нерационално.Благодаря за отговорите!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 ное 2006, 20:54

Често ЕГР клапана е причина да не се получава оптимална смес и от там така характерното първоначално заглъхване /от това страдат и екотеците на Опел/!

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 03 ное 2006, 21:14

chains написа:Често ЕГР клапана е причина да не се получава оптимална смес и от там така характерното първоначално заглъхване /от това страдат и екотеците на Опел/!
Какво е ЕГР?
П.С. Ако е за рециркулацията на отработените газове пише,че когато е студен двигателя не го прави това нещо,а то е точно / а сигурно и след като загрее де / тогава?

Потребителски аватар
veno
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 02 юни 2006, 23:56
Модел на автомобила: Focus Millenium 1.6, 100bhp, '00
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от veno » 04 ное 2006, 00:08

при мен се получава само на първа при тръгване когато искаш бързо да се изнесеш и дадеш газ до дупка. При мен решението е по-продължително време на полусъединител докато вдигне над 2500 оборота на първа, като това е само в случая когато подаваш газ до дупка. Ако си тръгваш нормално с лека газ не се получава заглъхване. Колегите го обясняват че се дави двигателя един вид в началото при рязкото подаване на газ.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 04 ное 2006, 07:06

Мини на дизел няма дати трябва газ и там подобни ,а и са икономични.
а и не са старите бавни дизели.
*00133*

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 04 ное 2006, 15:30

jordj написа:Мини на дизел няма дати трябва газ и там подобни ,а и са икономични.
а и не са старите бавни дизели.
Доста се чудих за този вариант,но никога не съм карал дизел,а и от поддръжка не разбирам нищо.Та ако имате впечатления и препоръки какво да гледам за дизел казвайте!Интересува ме фокус само,около 1999-2000 година!Благодаря!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 04 ное 2006, 19:05

Пиши на achkob той е с такъв и май в тия години но е комби.
*00133*

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 04 ное 2006, 22:00

jordj написа:Пиши на achkob той е с такъв и май в тия години но е комби.
И аз търся комби или седан,така че супер.Писах му вече.Благодаря!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 04 ное 2006, 22:01

Мисля че в случая става дума за моментно заглъхване при потдаване на газ,сапътствано с шум от жъздушния филтер(засмукване на въздух).Ако иде реч за това нещо,мисля че е нормални,при повечето инжекционни двигатели е така,но то е само в момента на потдаване на газ,ако е по продълзително то проблем мозе и да има!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 05 ное 2006, 09:35

Точно така това е клапана за доотработване на изгорелите газове - проблема идва от това, че с времето /особено бързо при не много качествени горива/ се напластяват нагари по него и в един момент, той не може да се затвори и/или отвори докрай /почва да си пропуска газове и когато не трябва/ докато в един момент блокира в дадено положение /ако е на затворено - ок. караш си като не толкова екологично чист двг; но когато блокира отворен - положението става много зле/.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 05 ное 2006, 19:14

chains написа:Точно така това е клапана за доотработване на изгорелите газове - проблема идва от това, че с времето /особено бързо при не много качествени горива/ се напластяват нагари по него и в един момент, той не може да се затвори и/или отвори докрай /почва да си пропуска газове и когато не трябва/ докато в един момент блокира в дадено положение /ако е на затворено - ок. караш си като не толкова екологично чист двг; но когато блокира отворен - положението става много зле/.
Това трябва да е.Благодаря!

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 06 ное 2006, 16:46

Колега @geniy, ако се довериш на дизеловия Фокус (TDdi) няма да сгрешиш. Аз карам точно такъв вече към 20000 км и съм доволен от него. Моя е 2000г. на около 170000км.

milanov59
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 10 яну 2010, 14:42
Модел на автомобила: фокус 1.6 I
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Глъхнене на форд фокус

Мнение от milanov59 » 10 яну 2010, 16:04

при моя фокус 1.6 -99г. глъхнене се получава след като колата подгрее и се усилва след употреба на спирачки. Смених машинката за оборотите но без успех? какво друго може да е? прави го и на газ.

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Глъхнене на форд фокус

Мнение от kito » 10 яну 2010, 17:34

Моята на моменти също дърпа доста добре, а има и моменти в които сякаш умира! Според мен май е бензина, винаги зареждам на OMV , не знам, дали да не си купя добавка за бензина да издуха нагарите! А и се чудя дали не може да е от катализатора! Знам, че като цяло като взема да заминава,почва да спъва колата много! :(

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта