игра на обороти на празен ход и в движение на ескорт
Публикувано: 12 дек 2013, 22:11
Здравейте, имам следните проблем:
1.Като паля колата студена , не успявам да запаля от 1първия път.
2.Като запали почват да играят оборотите на празен ход от 500 до 2000.Като се опитам да тръгна колата забива муцуна и не иска да върви/ опитва се да загасне/
3.Като тръгна на празен ход държи 2000 оборота/ на скорост е например 1500 ,като натисна съединителя се форсира на 2000-2500 оборота.Това се оправя като спра на място за 15 секунди и оборотите на празен ход се стабилизират на 1000/1100 оборота.След това докато е топла колата не го прави този номер.
4.На извънградско като пусна по инерция оборотите се държат около 1500, като включа допълнително товар- климатик или халогени и спадат на 1100оборота.
5.В последните 10 дни и като загрее на празен ход на място играят оборотите -700- 1200 все едно че, отнякъде гълта въздух.непрекъснато -стига700 и веднага почват да се качват до 1200 ,веднага след това тръгват да слизат.
6,Като сменявах скоро въздушния филтър видях че, дунапренчето във кутията на въздушния филтър е омаслено/до сега не се беше омаслявало(те нали продават филтрите без това дунапренче та съм сигурен че, преди не беше омаслено/)
Моля за помощ , къде може да е проблема.Мерси предварително.
1.Като паля колата студена , не успявам да запаля от 1първия път.
2.Като запали почват да играят оборотите на празен ход от 500 до 2000.Като се опитам да тръгна колата забива муцуна и не иска да върви/ опитва се да загасне/
3.Като тръгна на празен ход държи 2000 оборота/ на скорост е например 1500 ,като натисна съединителя се форсира на 2000-2500 оборота.Това се оправя като спра на място за 15 секунди и оборотите на празен ход се стабилизират на 1000/1100 оборота.След това докато е топла колата не го прави този номер.
4.На извънградско като пусна по инерция оборотите се държат около 1500, като включа допълнително товар- климатик или халогени и спадат на 1100оборота.
5.В последните 10 дни и като загрее на празен ход на място играят оборотите -700- 1200 все едно че, отнякъде гълта въздух.непрекъснато -стига700 и веднага почват да се качват до 1200 ,веднага след това тръгват да слизат.
6,Като сменявах скоро въздушния филтър видях че, дунапренчето във кутията на въздушния филтър е омаслено/до сега не се беше омаслявало(те нали продават филтрите без това дунапренче та съм сигурен че, преди не беше омаслено/)
Моля за помощ , къде може да е проблема.Мерси предварително.