Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 яну 2014, 09:32
- Модел на автомобила: focus tddi 1.8
- Status: Извън линия
Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
Здравейте нов съм тук и съм собственик на форд фокус от две години.Преди седмица ми започнаха мъките със фокуса.
Първо ми замина динамото което ремонтирах и майстора ми каза че причината е в това че ми капе нафта от ГНП-то върху него и беше прав. Веднага я закарах на сервиз където я разглобиха и дадоха на майстор които да Я оправи.След седмица помпата беше готова,поставиха я в сервиза но колата остана безмълвна (не запали). Казват че нямала налягане този който я е ремонтирал предполага че проблема е електрически което е е вярно според мен. Какво може да е станало какво мога да направя аз дайте съвет .
Първо ми замина динамото което ремонтирах и майстора ми каза че причината е в това че ми капе нафта от ГНП-то върху него и беше прав. Веднага я закарах на сервиз където я разглобиха и дадоха на майстор които да Я оправи.След седмица помпата беше готова,поставиха я в сервиза но колата остана безмълвна (не запали). Казват че нямала налягане този който я е ремонтирал предполага че проблема е електрически което е е вярно според мен. Какво може да е станало какво мога да направя аз дайте съвет .
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
Най вероятно в този клапан е проблема:
Но цялата процедура по диагностициране, ремонт, и пак проверка е сложна и изисква добър майстор, наличие на стенд с компютър.
Но цялата процедура по диагностициране, ремонт, и пак проверка е сложна и изисква добър майстор, наличие на стенд с компютър.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 яну 2014, 09:32
- Модел на автомобила: focus tddi 1.8
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
благодаря !!! - извинявам се но не споменах че при положение че не запалила са я закачили на компютър и колата не е дала отклонение .НО при положение че само са спирали теч на ГНП -то .............това ме притеснява . Ще им насоча вниманието на майсторите за този клапан . Благодаря ВИ отново!!!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 яну 2014, 09:32
- Модел на автомобила: focus tddi 1.8
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
Здравейте излезе че е имало замърсяване на някой клапан ( не ми казаха на кой) продухаха и колата запали, Но на какво се дължи това че няма мощност.Колата си пали много лесно върви си добре,но като излязох извън града колата беше много спъната никакво ускорение върви със 80,90 km/h но влезе ли в баир умалява не мога да изпреваря на какво се дължи това.Има ли някаква центровка на помпата,защото е много удушена колата или прехвърлен зъб на ангренажа може да е виновен за това.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
Турбото усеща ли се ? Да няма някой спукан маркуч на турбокомпресора ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 яну 2014, 09:32
- Модел на автомобила: focus tddi 1.8
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
Здравей ... че без турбо толкова много ли влияе ..... ще поверя може да се е спукал някой маркуч при монтажа. И що се отнася за турбото никога не е се е чувало да свири или нещо подобно. Аз си я карам на около 2000 оборота на 5-та със около 90- 100 км/h нормална и икономична скорост и когато е наложи да изпреваря просто подавам малко газ и тя бързо ускорява даже по наклон на горе и това е истинско удоволтвие и никога не се е усещало това турбо просто колата си ускорява или аз съм невежа. Имам служебна Форд Канект там пада "рендосване " и турбото се чува да свири и когато разварти се усеща а при Фокуса е по различно по плавно.
.... ако накарам някой да подава газ и аз на отворен капак на двигатела да погледна или да се ослушам за това турбо или някой маркуч да е прецакан дали ще разбера нещо .... или по добре да им я върна .....
според Вас няма да е причина кофти зацепена помпа или мотор .
.... ако накарам някой да подава газ и аз на отворен капак на двигатела да погледна или да се ослушам за това турбо или някой маркуч да е прецакан дали ще разбера нещо .... или по добре да им я върна .....
според Вас няма да е причина кофти зацепена помпа или мотор .
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
Върни я в сервиза да си оправят проблема.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
ами турбото покачва мощността грубо с 30 %, на 90 коня са 27 коня назад , тъй че без турбо си с около 60 коня
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 яну 2014, 09:32
- Модел на автомобила: focus tddi 1.8
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
...Да се похваля имам кола вече ЗДРАВА....
-Проблема беше уникално елементарен ...на интеркулера има един датчик в ляво (дебитомер или нещо подобно )
забравили са да го включат и това е била причината да е спъната колата .....
Искам да ви благодаря за всичко .
-Проблема беше уникално елементарен ...на интеркулера има един датчик в ляво (дебитомер или нещо подобно )
забравили са да го включат и това е била причината да е спъната колата .....
Искам да ви благодаря за всичко .
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
Може ли да кажеш как се откача буксата, която е на края на този клапан или режеш кабелите и после снадка?ЯЛТА написа:Най вероятно в този клапан е проблема:
Но цялата процедура по диагностициране, ремонт, и пак проверка е сложна и изисква добър майстор, наличие на стенд с компютър.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП на focus 1,8 тдди 90 кс.
Ако новият клапан е оригинален, то той си се продава заедно с буксите, и накрая си е с пинове-мъжки, които си влизат в буксата. По мързеливият начин е с рязане. Ако ти се занимава тръгваш по жиците- в изолация са, и стигаш да буксата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта