Проблем със загряването на двигателя.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Проблем със загряването на двигателя.
Здравейте.Става на въпрос за Форд Фокус 1.8 TDCI 2003г.Падне ли температурата под нулата колата едвам загрява. След 20-30 мин. каране стрелката е едвам на 1-2 милиметра в нормала.Дори и да загрее до средата ако я пусна по инерция веднага леко дръпва назад.Смених термостата но същата работа.Нормално ли е това за комън рейла?В сервиза ми казват че не виждат никакъв проблем.
Виж как Ford минава покрай теб
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 01 авг 2012, 15:39
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk3 1.6TDCi 95hp Sedan
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
Абсолютно никакъв проблем няма колата ако нямаш допълнителен подгрев на антифриза. Напълно е нормално това за комънрейл. Има писано доста по тази тема в този и в другия Форд форум. Потърси ги за да ме се повтаряме.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
Ако нямаш трябва ти рейка със свещи за потгряване на антифриза, а ако я имаш не функционира! Зад двигателя е огледай се! 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 24 дек 2011, 14:21
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 TDI-MK1,Форд Мондео 2.0,130к.с.TDСI-МК3
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
А парно имаш ли?Двигателя с един или два термостата е?
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
До колкото знам по информация от сервиза термостата е само един. За подгряване на антифриза също не знам да има.А дали духа топло..ами не е като добрият стар ескорт,усеща се топло като си сложиш ръката но горещо никога не е ставало.
Виж как Ford минава покрай теб
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 24 дек 2011, 14:21
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 TDI-MK1,Форд Мондео 2.0,130к.с.TDСI-МК3
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
Тествайте водната помпа!
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
Братле,защо да тествам помпата.Проблема не е че прегрява а че много бавно загрява.
Виж как Ford минава покрай теб
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
Провери дали стига ток до тях,ако стига значи са изгоряли.На 99% при смяна се късат.Цялата "джаджа" по моргите е 30+ лв.Conan_1 написа:Ако нямаш трябва ти рейка със свещи за потгряване на антифриза, а ако я имаш не функционира! Зад двигателя е огледай се!
Този двигател без нея (зимата) загрява бавно.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
А някой може ли да каже, ако колата фабрично не е екипирана с такъв "таралеж" - дали при поставянето му трябва да се смени и алтернатора с по-мощен?
Някой сравнявал ли е какви алтернатори слагат на едни и същи дизелови коли, в зависимост от това дали са със или без ел.доподгрев на антифриза?
Някой сравнявал ли е какви алтернатори слагат на едни и същи дизелови коли, в зависимост от това дали са със или без ел.доподгрев на антифриза?
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:19
- Модел на автомобила: Форд-фокус
- Местоположение: Силистра
- Status: Извън линия
Re: Проблем със загряването на двигателя.
Здравей, покарай 10-15мин.и провери долната част на радиатора да ли е топъл,ако е топъл и топлото е по целия радиатор то и новият ти термостат не работи или не се уплатнява добре към блока.SantaMuerto написа:Здравейте.Става на въпрос за Форд Фокус 1.8 TDCI 2003г.Падне ли температурата под нулата колата едвам загрява. След 20-30 мин. каране стрелката е едвам на 1-2 милиметра в нормала.Дори и да загрее до средата ако я пусна по инерция веднага леко дръпва назад.Смених термостата но същата работа.Нормално ли е това за комън рейла?В сервиза ми казват че не виждат никакъв проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта