Страница 1 от 1
моля помогнете
Публикувано: 07 фев 2014, 02:04
от vankov
здравейте.днес ми се слу4и не6то странно.Имам ФОРД МОНДЕО 1995 [бензин] карах на 4 скорост и колата изгасна,превклу4их на 2 скорост и запали.след 300 метра изгасна и пове4е не запали.пробвах на стартер но не варти само се 4ува 6тракане като на реле и лампата в купето гасне ина4е ток има.после пробвах на скорост но пак не стана на нито една скорост не иска да преварти.Какав е проблема, ако някои е имал такав проблем да ми пи6е?
Re: моля помогнете
Публикувано: 07 фев 2014, 07:10
от OgiDogi
vankov написа:здравейте.днес ми се слу4и не6то странно.Имам ФОРД МОНДЕО 1995 [бензин] карах на 4 скорост и колата изгасна,превклу4их на 2 скорост и запали.след 300 метра изгасна и пове4е не запали.пробвах на стартер но не варти само се 4ува 6тракане като на реле и лампата в купето гасне ина4е ток има.после пробвах на скорост но пак не стана на нито една скорост не иска да преварти.Какав е проблема, ако някои е имал такав проблем да ми пи6е?
Алтернаторът ти е спрял да зарежда и когато напрежението на акумулатора е паднало много, токът не стига да захрани запалването и още по-малко - да завърти стартера.
Ето ти Чч, Шш и Щщ, да си имаш за следващите мнения.
Re: моля помогнете
Публикувано: 07 фев 2014, 08:44
от fordmaniac
[quote="vankov"]после пробвах на скорост но пак не стана на нито една скорост не иска да преварти.quote]
Прилича на блокирал мотор.
Поздрави
Re: моля помогнете
Публикувано: 07 фев 2014, 19:06
от OgiDogi
fordmaniac написа:
vankov написа:после пробвах на скорост но пак не стана на нито една скорост не иска да преварти.
Прилича на блокирал мотор.
Поздрави
Викаш, може да има задрали бутала или лагери и на стартера да не му стига силица да превърти, та чак да окъсява акумулатора от зор...
Нищо чудно, ако смяната на маслото е някъде далеч в миналото или ако изобщо има масло в картера.
Re: моля помогнете
Публикувано: 07 фев 2014, 19:18
от HACKO
OgiDogi написа:
Викаш, може да има задрали бутала или лагери и на стартера да не му стига силица да превърти, та чак да окъсява акумулатора от зор...
Нищо чудно, ако смяната на маслото е някъде далеч в миналото или ако изобщо има масло в картера.
Или скъсан агренаж и забити клапани в буталата.
Re: моля помогнете
Публикувано: 08 фев 2014, 08:31
от OgiDogi
HACKO написа:OgiDogi написа:
Викаш, може да има задрали бутала или лагери и на стартера да не му стига силица да превърти, та чак да окъсява акумулатора от зор...
Нищо чудно, ако смяната на маслото е някъде далеч в миналото или ако изобщо има масло в картера.
Или скъсан агренаж и забити клапани в буталата.
Ако е това, щеше да умре от първия път и повече да не запали, а при минаване на по-ниска предавка е запалила и по-късно пак е угаснала.
Да си измери първо акумулатора, после да пробва да превърти коляновият вал 2 оборота и ще стане ясно. При зареден акумулатор и въртящ се колянов вал - проверка на клемите и дебелите кабели.
Ние си "пи6ем", ама човекът не отговаря, дали е проверил туй-онуй и какъв е резултатът... Може и вече да е установил проблема, но да му пуши главата и да не се сеща за форума

Re: моля помогнете
Публикувано: 08 фев 2014, 13:53
от vankov
не сам пробвал ни6о о6те.нямах време,след малко 6те опитам да разбера от какво е.мерси за саветите.6те ви дарза в те4ение какво става.
Re: моля помогнете
Публикувано: 08 фев 2014, 14:11
от bateto_toshko
OgiDogi написа:HACKO написа:OgiDogi написа:
.
Ако е това, щеше да умре от първия път и повече да не запали, а при минаване на по-ниска предавка е запалила и по-късно пак е угаснала.
Може от първия път да е угаснала поради друг проблем и след паленето на предавка да е превъртял ангренажа ....често каръщината идва на порции