Страница 1 от 1

Проблем с Мондео 2.0 TDI

Публикувано: 13 ное 2006, 18:31
от Vigen
Здравейте случайно открих този форум и се надявам да ми помогнете. При изключване от скорост оборотите се качват с 200 след това падат до 1500 задържат се за секунда две и падат до 900 оборота. Ходих до МП след диагностика се оказа, че ангренажната верига е изместена с 5 градуса и ЕГР не работи. Смениха веригата заедно с обтегач и плъзгач и нов ЕГР за скромната сума от 1400 лева и никава промяна във варирането на оборотите. Колата пали без проблем и при студен и топъл двигател. Прочетох всички теми за нестабилните обороти , но за съжаление не срещнах подобен случай.

Re: Проблем с Мондео 2.0 TDI

Публикувано: 13 ное 2006, 22:39
от paci
Ако дам 1400 пари и стане нищо и аз ще съм в шок.
Проблема в случая е дали наистина си имал проблем.
Я се успокой малко и опиши симпотомите по-спокойно, защото аз малко не те разбрах.
Начи в движение няма значение с колко се движиш, като освободиш от скорост оборотите скачат с 200 и после падат на 1500 и след малко на 900 и всичко това в движение ?
Начи в движение ако си чел е нормално да ти подържа по-високи обороти при наличието на ABS.
Като спреш си падат на 900.
На място кво прави ?
Студена ?
Опааа :shock: То дизел било :? Тва горе де съм го написал дали важи и за дизел *00147*

Публикувано: 14 ное 2006, 18:01
от chains
Да дай малко повече инфо; въпреки, че аз се сежщам за един малко странен "проблем" задържащо жило на газта - в началото и при мен на резервната ми кола правеше така и много се чудих, докато накрая не започна повече да се форсира мотора и аз се усетих.

Просто като караш на скорост върху мотора има определено натоварване и след натискането на съединителя /тоест олекването за мотора/ педала не може да се върне своевременно и се получава изфорсирване, а след това пружината не може да преодолее напълно "запъването" и държи на малко по-високи обороти.

Провери и това за да си сигурен преди да правиш и др. скъпи разходи.

Много странно ми стана как така ДИЗЕЛ, ще работи нормално при /дори въобще/ при разместено газорапределение!

Re: Проблем с Мондео 2.0 TDI

Публикувано: 14 ное 2006, 18:34
от Mondeo18TDI96
Vigen написа: ... При изключване от скорост оборотите се качват с 200 след това падат до 1500 задържат се за секунда две и падат до 900 оборота. ...
Честно казано това не ми се струва дефект а е по-скоро ефект :D
Когато сменяш предавки (при ускорение) - винаги минаваш през 0-ва скорост обикновенно НЕ подаваш газ и оборотите падат - с две думи е по-добре ако се държат над 1500 (където турбината се върти добре и имаш добър в.момент - иначе ако не искаш да губиш мощност трябва да натискаш педала на гъста за да ги вдигнеш по време на превключването!) ... и ако до 2-3сек не влючиш на скорост - оборотите падат до празен ход ...

При старите 1.8тд (като моя) има един едно амортесъорче дето забавя падането на оборотите (механично, има тори и тест от 5000 до 1000 за 5сек май!?) - твоя с ел. у-е може да е много по-умен !

Не знам дали съм го обясния ясно, но ако аз правех ел. у-ето на двг-то така бих го направил ... и не мисля че е проблем (може и да греша!). Естественно - ако има някой друг с такъв двг - ще е ясно !

Не можах да разбера за какво си ходил в МП и за кво са ти взели парите ... (не вярвам кпапана да струва повече от 200-300лв (то може и без него - побългаряване!) а веригата ... не ми е ясно и как е вървяла колата така, а и колко човекоседмици са им трябвали на МП за да наместят веригата)

Re: Проблем с Мондео 2.0 TDI

Публикувано: 15 ное 2006, 18:29
от Vigen
Mondeo18TDI96 написа:
Vigen написа: ... При изключване от скорост оборотите се качват с 200 след това падат до 1500 задържат се за секунда две и падат до 900 оборота. ...
Честно казано това не ми се струва дефект а е по-скоро ефект :D
При старите 1.8тд (като моя) има един едно амортесъорче дето забавя падането на оборотите (механично, има тори и тест от 5000 до 1000 за 5сек май!?) - твоя с ел. у-е може да е много по-умен !



Не можах да разбера за какво си ходил в МП и за кво са ти взели парите ... (не вярвам кпапана да струва повече от 200-300лв (то може и без него - побългаряване!) а веригата ... не ми е ясно и как е вървяла колата така, а и колко човекоседмици са им трябвали на МП за да наместят веригата)
Извинявайте, че не отговорих веднага но правя ремонт и нямам много време. При движение и изключване от скорост двигателя сам се форсира за няколко секунди оборотите варират между 1500 и 1700 след което падат. След този "ефект" разхода ми за гориво скочи двойно :D. Няма промяна в мощността на колата. Клапана струва 400 лв без ДДС, за веригата бяха необходими две човекоседмици заедно с доставката .

Публикувано: 15 ное 2006, 18:47
от Vaklin
Правилно ли ти показва скоростомера? Не се майтапя.

Публикувано: 15 ное 2006, 20:01
от Vigen
След изключване от скорост се чува изфорсиране на двигателя и съм сигурен, че оборотомера е в ред. Правени са няколко диагностики и сега ми казаха да проверя помпата.

Публикувано: 16 ное 2006, 13:01
от methodboy
Товане е проблем. Всичко ти е наред. А турбото се върти постоянно.