Фокус ТДЦИ грешка Р2337

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nuHaKoJIaga
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
Местоположение: София
Status: Извън линия

Фокус ТДЦИ грешка Р2337

Мнение от nuHaKoJIaga » 15 апр 2014, 08:31

Колата е фокус тдци-115кс 2001г.Историята започна след зареждане на гориво.10км по късно двигателя загуби мощност(ускорение до 3100 оборота , не се усеща турбината) и светна подгрева на свещите.След ,като истина запали почти нормално ,но работеше зле до достигане на 40-50С.
Резервоара зареден до горе на друга бензиностанция ,без промяна.Почти нормален ПХ,загрят двигателя пали нормално,нормална мощност в ниски обороти и леко прекъсване м/у1300 и 1500.Не пуши на ПХ и облаци след форсиране на място.
На диагностика показа Р2337 цилиндър 2 над детонационен праг и грешката не може да се изтрие.
При откачане на буксите на инжекторите всичките реагират еднакво.
Тест за обратна нафта за 2 мин,1 и 3та дюза напълниха маркучето (50см/4мм),2ра около 10мл, и 4та-около 40-50мл.
Дали това е проблема?
Кодовете на инжекторите са вкарани на ново ,но не по реда 1234
На този мотор ,какъв е реда?

Искам да събера мнения ,защото не ми се ще в този режим да я карам от сервиз до сервиз.
Благодаря предварително за всякакви мнения и идеи :oops:

Потребителски аватар
nuHaKoJIaga
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фокус ТДЦИ грешка Р2337

Мнение от nuHaKoJIaga » 15 апр 2014, 13:38

Проблема е решен с прекодиране на дюзите.
Причинен от калпаво гориво и стоене 12часа с откачен акумулатор.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 126 госта